Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
ja pier... tak motacie, że sami już nie wiecie o czym rozmawiacie
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Zawieszenie sportowe i w SL i w Style to samo...w SL jest po prostu w standardzie, a tam trza dopłacić 900michals pisze:Głupiejewhity pisze:Zawieszenie sportowe (tylko w ambition i style) jest -15mm od standardowego
czyli w Sportline opcja: "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym" za 0zł to co innego niż w Style "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym" za 0zł + "zawieszenie sportowe" za 900zł (tu jest różnica wzg SL)?
Czyli Style z "Zawieszenie sportowe" będzie niższy od każdego L&K i SL?
DCC samo w sobie przekłada się na fizycznie obniżone zawieszenie?
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- przemoka
- Posty: 585
- Rejestracja: 24 lip 2016, o 10:29
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: kurę ukradli :(
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Doprecyzowując, w SL to też jest opcja do dobrania, tyle że za 0 PLN.CLO27 pisze: Zawieszenie sportowe i w SL i w Style to samo...w SL jest po prostu w standardzie, a tam trza dopłacić 900
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
w DE sportline występuje tylko z DCC
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Wiem takim dobry i cudowyszms pisze:CLO, aleś Ty jesteś dobry człowiek
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
OGRCLO27 pisze:Wiem takim dobry i cudowyszms pisze:CLO, aleś Ty jesteś dobry człowiek
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Original Gansta
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
to po kiego to rozdzielone na dwie pozycje wyposażenia w style, i czemu White pisze ze sportowe to tylko w ambition lub style...CLO27 pisze: Zawieszenie sportowe i w SL i w Style to samo...w SL jest po prostu w standardzie, a tam trza dopłacić 900
Zawieszenie sportowe (PFB)900 zł
Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym (1N7)0 zł
W SL nie ma (PFB). Dodatkowo PFB (w style) nie może występować razem z DCC. W SL (1N7) może występować razem z DCC.
No ale nie o Style mowa.
Moje pytanie czy Sportline z "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym (1N7)0 zł" z lub bez DCC będzie niższy od L&K? I ogólnie czy ktoś jeździł sportlinem z lub bez DCC i (1N7) i może to porównać z wrażeniami z jazdy L&K (lub innym bez sportowego a z DCC).
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
W style możesz sobie dobrać zawieszenie sportowe + progresywny układ kier.
W SL jest już w serii sportowe zawieszenie, możesz sobie dobrać progresywny układ kier.
Biorąc DCC w SL to też musisz sobie dobrać progresywny układ kier.
W L&K występuje już DCC razem progresywna kierownicą ( nie trzeba tego dobierać)
DCC w SL jest takie samo jak w style czy l&k.
DCC jest -10mm niższy niż normalne zawieszenie
Sportowy zawias jest -15mm niższy niż normalne zawieszenie ( czyli -5 mm niższy względem DCC)
Na sportowym zawieszeniu siedzi idealnie, na DCC trochę "pieje" za wysoko.
Na niemieckim forum pisali chłopaki ze sportowe zawieszenie jest porównywalne do DCC w trybie sport, nie ma dziwnego "podbijania" i nie jest męczące w trakcie jazdy, tylko po jakich drogach się jeździ w niemczech
Ps. W aktualnym aucie mam utwardzony zawias i jeżdżąc po zachodniej części Europy zapominam o nim, a na polskich drogach przeklinam.
Ja bym dołożył i brał DCC bez zastanowienia, przełączasz sobie między trybami kiedy czujesz taką potrzebę.
W SL jest już w serii sportowe zawieszenie, możesz sobie dobrać progresywny układ kier.
Biorąc DCC w SL to też musisz sobie dobrać progresywny układ kier.
W L&K występuje już DCC razem progresywna kierownicą ( nie trzeba tego dobierać)
DCC w SL jest takie samo jak w style czy l&k.
DCC jest -10mm niższy niż normalne zawieszenie
Sportowy zawias jest -15mm niższy niż normalne zawieszenie ( czyli -5 mm niższy względem DCC)
Na sportowym zawieszeniu siedzi idealnie, na DCC trochę "pieje" za wysoko.
Na niemieckim forum pisali chłopaki ze sportowe zawieszenie jest porównywalne do DCC w trybie sport, nie ma dziwnego "podbijania" i nie jest męczące w trakcie jazdy, tylko po jakich drogach się jeździ w niemczech
Ps. W aktualnym aucie mam utwardzony zawias i jeżdżąc po zachodniej części Europy zapominam o nim, a na polskich drogach przeklinam.
Ja bym dołożył i brał DCC bez zastanowienia, przełączasz sobie między trybami kiedy czujesz taką potrzebę.
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Tom-Tdi pisze:
DCC w SL jest takie samo jak w style czy l&k.
DCC jest -10mm niższy niż normalne zawieszenie
Sportowy zawias jest -15mm niższy niż normalne zawieszenie ( czyli -5 mm niższy względem DCC)
Na sportowym zawieszeniu siedzi idealnie, na DCC trochę "pieje" za wysoko.
.
A jak w SL zaznacze w opcjach DCC to mi to "skasuje " sportowy zawias i będzie -10 a nie -15mm? W konfiguratorze wygląda jakby to nie był problem i jak dodaje DCC to nic nie krzyczy.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Nie kurwa... dostaniesz dwa na raz
Ja pier****
Ja pier****
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- przemoka
- Posty: 585
- Rejestracja: 24 lip 2016, o 10:29
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: kurę ukradli :(
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Noo, czyli kumulacja w obniżeniu zawieszenia
@michals, tak będziesz wtedy swoją skodziną jeździć
@michals, tak będziesz wtedy swoją skodziną jeździć
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
Jesteś tego pewien? jak orientowałem się kiedyś to DCC w L&K wyklucza progresywną kierownicę, nawet na forum gdzieś kiedyś było.Tom-Tdi pisze:W L&K występuje już DCC razem progresywna kierownicą ( nie trzeba tego dobierać)
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline
W passku mam to i to
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium