Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki problem
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 21:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Samochód oddany do ASO. Czas operacyjny do 3 tygodni niestety. Maja rozszlifować ogniska rdzy i sprawdzić czy da się naprawić czy wymiana. Raczej drzwi wymienią a reszta do naprawy. Zobaczymy czy całe auto pomalują czy tylko te elementy na które była reklamacja...
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 21:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Masakryczne są te wojny z ASO. Samochód mieli naprawić w 3 tygodnie- 3 tygodnie minęły a oni mi mówią o kolejnych 2. Niestety w czwartek jadę na urlop i ich trochę pogoniłem. Skończyło się na wymianie błotników a reszta do naprawy. Chcą też zapłatę za malowanie 1 drzwi (podobno lakier był uszkodzony mechanicznie).
Jeśli na mailu mam potwierdzenie że naprawa będzie trwała do 3 tygodni a nie wyrobią się czy powinni mi dać jakiś samochód zastępczy? Jadę na 2 tygodnie na urlop i nie ma opcji żeby zmieścić się w drugi samochód (Fabie).
Jeśli na mailu mam potwierdzenie że naprawa będzie trwała do 3 tygodni a nie wyrobią się czy powinni mi dać jakiś samochód zastępczy? Jadę na 2 tygodnie na urlop i nie ma opcji żeby zmieścić się w drugi samochód (Fabie).
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 21:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
W sumie to malowanie olałem...w ramach ugody zaproponowałem że zapłacę połowę (200zł netto)- to żadne pieniądze.
Jak samochodu nie wydadzą do czwartku to pojadę zrobić awanturę. Kierownik serwisu dostaje moje maile DW. Jak mnie tam 2 razy olali to teraz wszystko robię udając się na początek do niego i to działa.
Jak samochodu nie wydadzą do czwartku to pojadę zrobić awanturę. Kierownik serwisu dostaje moje maile DW. Jak mnie tam 2 razy olali to teraz wszystko robię udając się na początek do niego i to działa.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 lip 2016, o 11:21
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Piknie się to czyta.. za moment dołączę do grona zadowolonych klientów z lakierowania
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 lip 2016, o 11:00
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.9TDI BXE (105KM)
- Imię: Andrzej
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Witam, moim skromnym zdaniem należy czym prędzej złożyć reklamację. Nic nie kosztuje a sprawie nadasz bieg. Pamiętaj oni czyli serwis, zawsze chcą nas się pozbyć.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Nie, nie chcą się pozbyć. Tyle, że jak im importer nie uzna podstaw reklamacji, to muszą to pokryć z własnej kieszeni.
Należy raczej współpracować z serwisem w uzyskaniu zatwierdzenia zasadności reklamacji. Podejście "na obrażonego" powoduje empatyczne podejście drugiej strony, czyli nie załatwi się szybko niczego.
Należy raczej współpracować z serwisem w uzyskaniu zatwierdzenia zasadności reklamacji. Podejście "na obrażonego" powoduje empatyczne podejście drugiej strony, czyli nie załatwi się szybko niczego.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 21:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Panowie wróciłem z urlopu i jadę dziś odebrać samochód z ASO ( od 3 tygodni mam zastępczą Octavie bo nie wyrobili się z naprawą przed moim urlopem).
Mam do Was kilka pytań w związku z tym że kilka elementów było naprawianych nie wymienianych.
1) Jaka powinna być grubość lakieru po naprawie?
2) Czy oni tam coś szpachlują? Samochód jest bezwypadkowy i nie chciał bym mieć szpachli na samochodzie.
3) Wczoraj jak podjechałem odebrać samochód był podłączony pod prostownik a akumulator się zagotował przez co nie oddali mi samochodu. W moim odczuciu podczas ładowania zepsuli akumulator (dali za duży prąd) i powinni mi dać nowy?
Mam do Was kilka pytań w związku z tym że kilka elementów było naprawianych nie wymienianych.
1) Jaka powinna być grubość lakieru po naprawie?
2) Czy oni tam coś szpachlują? Samochód jest bezwypadkowy i nie chciał bym mieć szpachli na samochodzie.
3) Wczoraj jak podjechałem odebrać samochód był podłączony pod prostownik a akumulator się zagotował przez co nie oddali mi samochodu. W moim odczuciu podczas ładowania zepsuli akumulator (dali za duży prąd) i powinni mi dać nowy?
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
1 i 2 teraz to chyba za późno
3. Jeżeli sie przyznają do błędu to tak
3. Jeżeli sie przyznają do błędu to tak
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 21:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Samochód odebrany, malowanie zrobione nieźle, może trochę przepolerowane ale jest spoko. Dodatkowo wymienione wszystkie emblematy. Z kolorem się dobrze wstrzelili. Akumulator wymieniony na nowy i w ramach ugody sprzedali mi go po kosztach za 240zł netto. Grubości lakieru nie sprawdzałem- zobaczymy jak będzie wyglądało po zimie. Zgubili mi tylko książkę serwisową, ale może jak koleś od reklamacji wróci to ją znajdzie- jest teraz na urlopie.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
No to bardzo udany pobyt
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 21:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
I na 3 tygodnie dali mi nową Octavie kombi 1,4 TFSI 150KM (fajny samochód)
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
Koszal pisze:Panowie wróciłem z urlopu i jadę dziś odebrać samochód z ASO ( od 3 tygodni mam zastępczą Octavie bo nie wyrobili się z naprawą przed moim urlopem).
Mam do Was kilka pytań w związku z tym że kilka elementów było naprawianych nie wymienianych.
1) Jaka powinna być grubość lakieru po naprawie?
2) Czy oni tam coś szpachlują? Samochód jest bezwypadkowy i nie chciał bym mieć szpachli na samochodzie.
3) Wczoraj jak podjechałem odebrać samochód był podłączony pod prostownik a akumulator się zagotował przez co nie oddali mi samochodu. W moim odczuciu podczas ładowania zepsuli akumulator (dali za duży prąd) i powinni mi dać nowy?
ad 1. mi jak naprawiali czyli lakierowali po sarnie to powiedzieli że max do 190, a wyszło im koło 180, więc w granicy fabryki jak w nowym samochodzie
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
U mnie klepali błotnik to im pewnie wyszło więcej.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 08:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jan
- Lokalizacja: Katowice
Re: Korozja błotnika Superb II 2010r czy ktoś miał taki prob
A kto Tobie powiedział , że 180 mikronów to wartość w nowym samochodzie O jakimś nowym samochodzie słyszałeś , ale napewno nie była to skoda.AndrzejWawa pisze:
ad 1. mi jak naprawiali czyli lakierowali po sarnie to powiedzieli że max do 190, a wyszło im koło 180, więc w granicy fabryki jak w nowym samochodzie