Witam
Czy wymiana tylnych łożysk lub przednich chodzi mi ogólnie czy
z tym dużo roboty jest ? Z tyłu razem z piastami? Jak to wygląda.
Wymiana łożysk
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 27 cze 2015, o 10:16
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Lokalizacja: Lubin
Re: Wymiana łożysk
Wymieniałem z tyłu sam w ośce, (piasta, śruba centralna) no problem.
Dobry klucz plus pokrętło i rurka przedłużka.
W 4x4 powinno być łatwiej bo więcej śrub, ale momenty mniejsze.
Dobry klucz plus pokrętło i rurka przedłużka.
W 4x4 powinno być łatwiej bo więcej śrub, ale momenty mniejsze.
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Wymiana łożysk
Odswieze. Podczas jazdy zaczelo huczec. Pierwsza mysl lozysko. Pojechalem do mechanika, podniosl tyl auta, zakrecil kolem i wyszlo, ze padlo. Slychac bylo rowniez delikatne tarcie klockow o tarcze. Z drugiej strony lozysko ok, ale ponownie tarcie klockow. Tarcze maja juz rancik, klocka jeszcze sporo. Mechanik powiedzial, ze tarcze wymienimy jak klocki sie skoncza. W necie znalazlem info, ze niesprawny uklad hamulcowy powoduje usterke lozysk. I tak sie zastanawiam czy jak wymienie samo lozysko to problem za chwile powroci. Przy hamowaniu z wiekszyc predkosci czuc wibracje na kierownicy i pedale hamulca. Poprosze o porade.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
I'm the man on the silver mountain
-
- Posty: 168
- Rejestracja: 11 sie 2014, o 10:37
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Imię: Igor
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana łożysk
Jak jest bicie podczas hamowania to tarcze krzywe. Jeśli słychać, że klocek trze o tarczę to pewnie została przegrzana. Może tłoczki zapieczone były, może faktycznie jest wada fabryczna?
Ja bym pomyślał aby wymienić również tarcze.
Ja bym pomyślał aby wymienić również tarcze.