Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Rolnik pisze:Dziękuje za odpowiedzi.
Czyli jest tak: Liczę prowizje od udzielenia: w tym przypadku 5% + ubezpieczenie OC+AC (pewnie gdzieś na poziomie 2% wartości auta) + ubezpieczenie kredytu LIFE którego oprocentowania nie znam na tę chwilę.
Jarek104 siedzisz w tym na co dzień więc powiedz mi jeszcze czy wysokość składki OC+AC proponowanego przez salon jest uzależniona od wyboru sposobu kredytowania?
Liczysz 5% od kwoty kredytowanej, czyli od 50% wartości smochodu. Do tego dodajesz polisę OC/AC w kwocie ok 3tys zł za Superba. CHyba 2970. I reszta to wartość ubezpieczenia LIFE.
Dokładnie to jest ( 50% + Life ) x 5% - to jest prowizja
Wysokość składki zależy od finansowania. Przy zwykłym kredycie, leasingu i gotówce to 2970zł dla indywidualnego kienta i troche ponad 3 tys dla firmy.
W przypadku leasingu ub kredytu niskich rat polisa to 3,3% od wartości auta.
Ostatnio miałem okazję porównać 3 oferty leasingu z wysoką wartością wykupu. Zdecydowałem się na VWLeasing ze względu na najlepsze dla mnie warunki finansowe. W mLeasing rata miesięczna była o ok. 200zł netto wyższa, a getin to w ogóle już istny kosmos.
Dodatkowo w VWLeasing dokupiłem sobie pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych + GAP RTI D3 - koszty akceptowalne dla mnie (ok. 220zł netto/m-c). Owszem, mógłbym może znaleźć coś tańszego, ale to raczej byłaby niewielka różnica, a bardzo zależało mi na czasie. Ogólny koszt leasingu z wysokim wykupem to 108,11% przy okresie 4 lat. Wartość wykupu to 48,8%.
mpiotrek pisze:Ostatnio miałem okazję porównać 3 oferty leasingu z wysoką wartością wykupu. Zdecydowałem się na VWLeasing ze względu na najlepsze dla mnie warunki finansowe. W mLeasing rata miesięczna była o ok. 200zł netto wyższa, a getin to w ogóle już istny kosmos.
Dodatkowo w VWLeasing dokupiłem sobie pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych + GAP RTI D3 - koszty akceptowalne dla mnie (ok. 220zł netto/m-c). Owszem, mógłbym może znaleźć coś tańszego, ale to raczej byłaby niewielka różnica, a bardzo zależało mi na czasie. Ogólny koszt leasingu z wysokim wykupem to 108,11% przy okresie 4 lat. Wartość wykupu to 48,8%.
Co sądzicie o tych warunkach?
nie brałbym GAP-u w tej cenie 270zł brutto x liczba miesięcy - przelicz sobie. Coś mi się zdaje że to jakiś kosmos
Jarek104 pisze:cena wynikająca z wartości pojazdu..
wziąłeś GAP czy RTI?
Zauważyłeś że RTI jest na 3 lata?
planuję wziąć RTI na 3 lata - nie ma opcji na 4. Można to sobie przedłużyć o 1 rok po 3 latach?
A cena ubezpieczenia wynika z wysokiej wartości pojazdu. Sam pakiet komunikacyjny wynosi ponad 5k zł.
Umowę muszę podpisać najpóźniej w poniedziałek, więc w tak krótkim czasie nie znajdę nic sensownego raczej.
Jarek104 pisze:cena wynikająca z wartości pojazdu..
wziąłeś GAP czy RTI?
Zauważyłeś że RTI jest na 3 lata?
Najprawdopodobniej wezmę leasing na 3 zamiast 4 lat. W przypadku szkody całkowitej w czwartym roku użytkowania pojazdu mam kasę tylko z AC, a wtedy różnica między wartością z faktury a kwotą z odszkodowania z AC jest bardzo duża. Wolę nie ryzykować.