Nie wiem na czym robisz ale Hunter po teście drogowym "podpowiada" jak optymalnie obrócić oponę względem felgi. Wolę to jak Twoje na czuja. I chyba właśnie dobrze to zrobić przy nowych oponach /felgach.
Wysłane z ekranu
Bicie kół na łukach/zakrętach przy większych prędkościach
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Bicie kół na łukach/zakrętach przy większych prędkościac
inne maszyny też to robią , zapewniam Cię. w tej chwili główny środek z huntera ma sporo maszyn .
a optymalizację , tak jak mówiłem , robi sie wtedy gdy jest taka potrzeba , a nie przy każdej montowanej oponie.
zazwyczaj dość rzadko .
a test drogowy używa się przede wszystkim do wykrycia uszkodzenia w oponie którego nie można zauważyć lub wyczuć manualnie.
a optymalizację , tak jak mówiłem , robi sie wtedy gdy jest taka potrzeba , a nie przy każdej montowanej oponie.
zazwyczaj dość rzadko .
a test drogowy używa się przede wszystkim do wykrycia uszkodzenia w oponie którego nie można zauważyć lub wyczuć manualnie.
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Bicie kół na łukach/zakrętach przy większych prędkościac
oczywiście hunter to doskonała maszyna , żeby nie było..
nie mam huntera , nie stać mnie na niego , nie mam takiej potrzeb . a używanego nie chcę.
nie mam huntera , nie stać mnie na niego , nie mam takiej potrzeb . a używanego nie chcę.
Re: Bicie kół na łukach/zakrętach przy większych prędkościac
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:16 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Bicie kół na łukach/zakrętach przy większych prędkościac
bardzo wiele razy.
o sprężystości opony pierwsze słyszę , ale pewnie jeszcze wiele sie muszę uczyć.
tak jak pisałem , nie mam huntera , pracuje na hofmannie , ale mój przyjaciel ma ich chyba z 5 w serwisie więc trochę o nich wiem . i to od dawna , bo pracowałem na nich zanim jeszcze ktokolwiek o nich słyszał.
ale tak jak pisałem wcześniej , coraz mniej jest przypadków robienia optymalizacji , opony sa coraz dokładniej wyprodukowane , a i klienci przestali jeździć na kwadratowych felgach.
o sprężystości opony pierwsze słyszę , ale pewnie jeszcze wiele sie muszę uczyć.
tak jak pisałem , nie mam huntera , pracuje na hofmannie , ale mój przyjaciel ma ich chyba z 5 w serwisie więc trochę o nich wiem . i to od dawna , bo pracowałem na nich zanim jeszcze ktokolwiek o nich słyszał.
ale tak jak pisałem wcześniej , coraz mniej jest przypadków robienia optymalizacji , opony sa coraz dokładniej wyprodukowane , a i klienci przestali jeździć na kwadratowych felgach.
- garfield
- Posty: 84
- Rejestracja: 8 lip 2015, o 14:08
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Lublin
Re: Bicie kół na łukach/zakrętach przy większych prędkościac
W ogóle na cenę nie zwracam uwagi w tym przypadku, więcej kasy się zostawia co 2-3 dzień w spożywczym, niż kosztuje wyważenie kompletu kół nawet w najdroższym warsztacie.leszekmw pisze:topik21 raczej uszkodzona opona.oszukujesz. przestań jeździć po tych najtańszych .garfield pisze:Nie wiem, jak w waszych okolicach, ale u mnie znalezienie zakładu gdzie dobrze założą opony i wyważą koła graniczy z cudem.
Dzięki, ale po nowelizacji przepisów i tak staram się nie przekraczać więcej, niż o 50 w terenie zabudowanym, nawet jak są puste 2 pasy, jak na nowej Poligonowej.leszekmw pisze:ostatnio wileńska 140 koło 13,00 , a jak byłem mały to po racławickich 120 -130 to było często..na więcej moc silnika nie pozwalała.. . ale wtedy ruch był mniejszy o 70%.garfield pisze:Przyznam się, że w Lublinie to jeszcze 200km/h nie próbowałem, ale jest to jakieś wyzwanie.
wiem że niema się czym chwalić , wiem.
całą poligonową codziennie jeżdżę i jak się z kimś złapię to gonimy tak pod 170-180. ostatnio z xc60 ale chyba zdaliśmy sobie na raz sprawę za zabudowany się zaczął...i było po heblach..
uważaj na srebrną i ciemnozieloną insignię ostatnio mocno aktywne . obie bez anten i z nieprzyciemnianymi szybami.
A na trasie 170 to taka prędkość bez sensu - i tak przepisy już przekroczone na maksa, to czemu nie pojechać 220?
garfield w superbie
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Bicie kół na łukach/zakrętach przy większych prędkościac
bo to już z niebezpieczna prędkość dla octavii2.
ona przy 190 już robi sie "lekka"..
ona przy 190 już robi sie "lekka"..