tommy pisze:Panowie o co kaman z tym przyspieszeniem???
O zabawę.
tommy pisze:Tak po mojemu to Superb nie specjalnie się nadaje do takich wariacji
A jakie to wariacje? TO zabawa panów w kapeluszach
tommy pisze:bez podniety to SKODA
No wiem, to jednak nie Dacia. Albo Calibra 2.0
tommy pisze: jest wiele innych sprzętów o wiele lepiej się nadających do tego.
patrz wyżej
tommy pisze: Proponuję do takich zabaw nabyć sobie w drodze zakupu oczywiście np. Poczcziwą BMW E30 z dużym motorem i nieznacznie ją stuningować Będzie więcej fanu, nikt nie ucierpi i niebędzie LIPY
O tak ... jedynie słuszny wybór. Ale wszyscy dowiedzieliśmy się o tym dopiero z tego forum, więc już po ptokach
Misiektt pisze:Proszę trzymać się stricte tematu wszelkie dyskusje zapraszam do wydzielonego wątku w Offtopie 8 stron dyskusji i 4 pomiary
Misiektt pisze:No niestety fizyki nie oszukam. 200 kg audio swoje robi Nie ma nic za darmo.
GotYou
Zapp pisze:Skoro to takie zabawne, to też spróbowałem.
Dwie próby po drodze na placówkę dziś rano. Kierowca 130kg + ze 20kg różnych szpeji poupychanych w aucie tu i tam, 1/4 baku, 225/40/18, koło zapasowe i fotele pasażerów na swoim miejscu .
Zapp: Po pierwsze gratki wyniku, a po drugie witam Cię w imieniu własnym i SJAK'a w elitarnym klubie sybarytów
Tommy: schowaj armaty i nie dorabiaj ideologii - to jest only 4fun
Niby Calibra ma mocniejszy silnik, ale "tunerzy" Dacii są w stanie za pomocą ozonatorów, wiatraczków, rurek i magnetyzerów wytworzyć hiperprzestrzeń przed autem, która wciąga materię do siebie i dzięki temu Dacia jeździ jak M5