Problem po odpaleniu i gaszeniu?

kamilosbos
Posty: 13
Rejestracja: 16 paź 2015, o 22:13
Samochód: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Lokalizacja: Wieluń/Opole

Problem po odpaleniu i gaszeniu?

Post autor: kamilosbos »

Witam. W mojej Škodzie przebieg 307tys.km. 1.9tdi 130km AWX mam następujący problem. Po odpaleniu Škody rano gdy silnik jest zimny auto przez ok 10sekund pracuje nierówno po czym się uspokaja. Gdy auto chwilę pochodzi to przez kilka minut kopci na siwo i przestaje. Po z gaszeniu auta zatrzesie budą. Vag nic nie pokazuje. Proszę o pomoc i pozdrawiam.
key26
Posty: 69
Rejestracja: 13 kwie 2015, o 14:21
Samochód: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)

Re: Problem po odpaleniu i gaszeniu?

Post autor: key26 »

Zobacz na korekcje dawki paliwa na wtryskach pewnie ktòryś wtrysk za dużo daje , ja mam to samo ale odchył mam w granicach dopuszczalnych narazie jeżdże ale mam już inny wtrysk i nome gumy wnet wymiana mnie czeka tego wtrysku , a ty daj go do regeneracji nylub kup inny sprawny
Awatar użytkownika
mirage87
Posty: 15
Rejestracja: 25 maja 2015, o 01:42
Samochód: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Lokalizacja: GDA

Re: Problem po odpaleniu i gaszeniu?

Post autor: mirage87 »

kamilosbos pisze:Witam. W mojej Škodzie przebieg 307tys.km. 1.9tdi 130km AWX mam następujący problem. Po odpaleniu Škody rano gdy silnik jest zimny auto przez ok 10sekund pracuje nierówno po czym się uspokaja. Gdy auto chwilę pochodzi to przez kilka minut kopci na siwo i przestaje. Po z gaszeniu auta zatrzesie budą. Vag nic nie pokazuje. Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Mailem podobny problem do twojego https://www.youtube.com/watch?v=EWj1quf4wXM naciągnięto mnie na regeneracje pompowtryskow a nawet podmieniono mi jeden wtrysk z BA na AR ... oczywiście po regeneracji bez efektu a kasy trochę poszło, winny okazał się czujnik temperatury sprw. po kablu jaka masz temperaturę na zimnym silniku. Po wycieczkach po mechanikach i znalezieniu w końcu kogoś kompetentnego wytłumaczono mi ze to nie wina wtrysków paliwa tylko czujnika temperatury, po podpięciu pod kompa pokazywało na zimnym silniku ze jest on ciepły i źle dawkowało paliwo przez co nierówno pracował i kopcił na siwo :) Polecam przed regeneracja sprw czujnik. Jeśli czujnik okaże się ok sugeruje wymienić komplet oringów od pompowtryskow mój znajomy miał podobny przypadek w golfie i wymiana uszczelek na pompowtryskach pomogła oczywiście tylko oryginały bosha. Po takich zabiegach możesz zastanawiać się czy wtryski czas zregenerować, jak coś pisz priv podam ci namiar gdzie robią to za rozsądna cenę z wysyłka :)
ODPOWIEDZ