Ło panie.. to nie ja jestem tutaj specem od elektroniki, a Ty
Szczerze wątpię, bo system komunikacji kluczyk/samochód jest pasywny wzbudzany czujnikami dotykowymi w klamce, więc system Kessy odpada. Natomiast nie wiem jak z komunikacją radiową, kiedy inny VAG otwiera auto. Osobiście bym wątpił, bo w praktyce u mnie skoro auto stało pod blokiem to nie jeden jest VAG, a więc nie powinno zadziałać.
Rozładowanie aku, a klamka
- Doniec
- Posty: 212
- Rejestracja: 12 sie 2015, o 20:00
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Rozładowanie aku, a klamka
Kamracik jak jestem w domu to auto służy do jazdy codziennej, a jak mnie nie ma to na trasy z reguły. Tak czy inaczej raz na tydzień, półtora, lepsza połówka go przegania. Nie zmienia to jednak faktu, ze cos co na codzień by nie przeszkadzało jezeli chodzi o zużycie prądu, pomimo że nie działa jak należy, to już w perspektywie 7 czy 10 dniowej robi różnice.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Rozładowanie aku, a klamka
To tym bardziej nie powinno mieć znaczenia czy się wyłącza czy nie skoro jest tak używany. Jedyne co to byłbym w stanie uwierzyć, gdyby np. w klamce/wiązce do niej było przebicie i brałaby więcej prądu niż potrzebuje.