Problem z odpaleniem po dłuźszym staniu.
- superbdaro
- Posty: 102
- Rejestracja: 5 lut 2014, o 17:43
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Elbląg
Problem z odpaleniem po dłuźszym staniu.
Witam kolegów czy miał ktoś z was taka usterkę że po dłuźszym staniu odpala po 2-3 minutach krecenia zachowuje się tak jak by paliwa nie dostawał lub gubił ciśnienie, jestem już po zmianie trzeciej pompy paliwa bo mechanicy uparli się że to pompa i dalej to samo zagladali tu i tam i nic. Jak pojeźdze to później jara od kopa ma moc wszystko ok tylko postoji parę godzin to już nie pali problem dotyczy 2.8 V6. Ręce opadają. Pomocy. Pozdrawiam
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 26 paź 2015, o 18:39
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Lokalizacja: Radom
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 mar 2016, o 22:41
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVB (100KM)
- Imię: Kuba
Re: Problem z odpaleniem po dłuźszym staniu.
Probowales odpiac czujnik temperatury? Podobne objawy wystepuja przy uszkodzonym czujniku, i czsami nawet na kompie nic nie pokazuje.
- superbdaro
- Posty: 102
- Rejestracja: 5 lut 2014, o 17:43
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Problem z odpaleniem po dłuźszym staniu.
Witam cie właśnie powiem Ci co ja się miałem wymienili mi prawie wszystko począwszy od pompy paliwa oryginalna oczywiście i szereg innych rzeczy i porażka trzech mechaników dało du-y a popłynelem na 1500PLN pomógł mi szef od gazu Stag z Braniewa i oddał go przyjaznemu elektronikowi i wylapal czujnik temperatury. Pozdrawiam
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 mar 2016, o 22:41
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVB (100KM)
- Imię: Kuba
Re: Problem z odpaleniem po dłuźszym staniu.
Z czujnikami temperatury jest o tyle latwo, ze nie musisz go odrazu wymieniac, zeby dowiedziec sie czy jest uszkodzony. Wystarczy go wypiac! Wiele osob nie bierze go pod uwage, bo mysla ze jezeli pokazuje prawidlowa temp na zegarach to jest sprawny. To sa 4-pinowe czujniki i 2 piny ida na zegar, i 2 na ecu. I zdaza sie, ze podaje prawidlowa temp na zegarze, a do ecu wysyla juz mylna informacje. W skutek czego silnik nie chce odpalic! Szkoda tylko, ze tyle pieniedzy na darmo wydales... Pozdrawiam!