Grupy 6 i 22 w engine/main blockswojteklublin pisze:drill - pamiętasz może gdzie sprawdzałeś czy te wartości w 0/1 się zmieniają?
S1 tempomat
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: S1 tempomat
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 lut 2016, o 15:06
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVF (130KM, 6b)
Re: S1 tempomat
W grupie 6 w drugim okienku mam cały czas 100, jak wciskam hamulec to zmienia się drugie i trzecie zero.
W grupie 22 domyślnie w drugim polu jest 100000, w zależności od wciskanych przycisków nie zmieniają się tylko dwie pierwsze wartości.
Po wciśnięciu sprzęgła w w żadnym polu żadnej grupy wartości się nie zmieniają.
W grupie 22 domyślnie w drugim polu jest 100000, w zależności od wciskanych przycisków nie zmieniają się tylko dwie pierwsze wartości.
Po wciśnięciu sprzęgła w w żadnym polu żadnej grupy wartości się nie zmieniają.
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: S1 tempomat
Tak na szybko znalezione na forum Audi:
"Wchodzimy w bloki i wybieramy blok nr 006 gdzie (chyba) w trzeciej kolumnie sprawdzamy podłączenie tempomatu.
Całkowicie wyłączony tempomat na max w prawo AUX kod 000000
Tempomat włączony klawisz przesuwny na pozycji środkowej EIN 000011
Klawisz przesuwny przesuwamy lekko w prawo 000010
Klawisz przesuwany na max w lewo AUFN 001011
Wciśnięty przycisk FIX 000111
Naciskamy pedał hamulca 010011
Naciskamy pedał sprzęgła 100011 "
W/w opis dotyczy tempomatu tylko w manetce... w naszym przypadku trzeba czytać to odpowiednio ponieważ zamiast suwaka są trzy przyciski na kierownicy
"Wchodzimy w bloki i wybieramy blok nr 006 gdzie (chyba) w trzeciej kolumnie sprawdzamy podłączenie tempomatu.
Całkowicie wyłączony tempomat na max w prawo AUX kod 000000
Tempomat włączony klawisz przesuwny na pozycji środkowej EIN 000011
Klawisz przesuwny przesuwamy lekko w prawo 000010
Klawisz przesuwany na max w lewo AUFN 001011
Wciśnięty przycisk FIX 000111
Naciskamy pedał hamulca 010011
Naciskamy pedał sprzęgła 100011 "
W/w opis dotyczy tempomatu tylko w manetce... w naszym przypadku trzeba czytać to odpowiednio ponieważ zamiast suwaka są trzy przyciski na kierownicy
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 lut 2016, o 15:06
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVF (130KM, 6b)
Re: S1 tempomat
Właśnie sprawdziłem to co napiałeś. Dokładnie wygląda to tak:
w bloku 006 w czwartej kolumnie wartość zmienia się podczas włączania/wyłączania tempomatu.
w bloku 022 w trzeciej kolumnie domyślnie jest 100000 (zgodnie z tym co napisałeś powinno być 000000):
1. po włączeniu tempomatu (ON/OFF) zmienia się 100011/100000
2. przy wciskaniu SET- zmienia się 100111/100011
3. przy wciskaniu RES+ zmienia się 101011/100011
4. przy wciskaniu hamulca 110011/100011
5. przy sprzęgle brak reakcji - a chyba powinno po puszczeniu ustawiać się 0 na początku...
Prawdopodobnie to właśnie czujnik sprzęgła jest uszkodzony, (1 oznacza cały czas wciśnięte sprzęgło) stąd ten problem.
Tak więc czekam, aż przyjdzie mi czujnik, wymienię i napiszę czy coś się zmieniło czy problem nadal występuje.
w bloku 006 w czwartej kolumnie wartość zmienia się podczas włączania/wyłączania tempomatu.
w bloku 022 w trzeciej kolumnie domyślnie jest 100000 (zgodnie z tym co napisałeś powinno być 000000):
1. po włączeniu tempomatu (ON/OFF) zmienia się 100011/100000
2. przy wciskaniu SET- zmienia się 100111/100011
3. przy wciskaniu RES+ zmienia się 101011/100011
4. przy wciskaniu hamulca 110011/100011
5. przy sprzęgle brak reakcji - a chyba powinno po puszczeniu ustawiać się 0 na początku...
Prawdopodobnie to właśnie czujnik sprzęgła jest uszkodzony, (1 oznacza cały czas wciśnięte sprzęgło) stąd ten problem.
Tak więc czekam, aż przyjdzie mi czujnik, wymienię i napiszę czy coś się zmieniło czy problem nadal występuje.
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: S1 tempomat
Jesli nic poza czujnikiem nie padlo to powinno dzialac. Mozesz tez odpiac wtyczke czujnika... tempomat powinien zaczac dzialac... to oczywiscie nie na stale tylko do testu
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 lut 2016, o 15:06
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVF (130KM, 6b)
Re: S1 tempomat
No niby można, ale jak za max 2 dni będę miał czujnik to nie wiem czy mi się chce zwłaszcza, że pogoda temu nie sprzyja.
Tak czy inaczej póki co dzięki za pomoc
Tak czy inaczej póki co dzięki za pomoc
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 lut 2016, o 15:06
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVF (130KM, 6b)
Re: S1 tempomat
Witam ponownie. Dzisiaj zabrałem się za wymianę czujnika. Jak się okazało, ten który mam przy pedale sprzęgła jest zupełnie inny niż ten, który zamówiłem. Mam tak coś takiego: . Ale to w tej chwili nie jest problemem - można zamówić drugi.
Wyjąłem go, odłączyłem, rozebrałem (w środku są tylko dwie blaszki, które stykają się po wciśnięciu), a nic nie zmienia tej 1.
Tak to wygląda cały czas... Jakieś pomysły czego mogę jeszcze szukać i gdzie sprawdzić?
Wyjąłem go, odłączyłem, rozebrałem (w środku są tylko dwie blaszki, które stykają się po wciśnięciu), a nic nie zmienia tej 1.
Tak to wygląda cały czas... Jakieś pomysły czego mogę jeszcze szukać i gdzie sprawdzić?
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: S1 tempomat
Zmostkuj oba piny we wtyczce i sprawdz czy cos sie zmienia...
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 lut 2016, o 15:06
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVF (130KM, 6b)
Re: S1 tempomat
Próbowałem, nic się nie zmienia... Wiesz może czy jest jakiś bezpiecznik, który odpowiada za ten czujnik?
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: S1 tempomat
może to coś da: https://www.youtube.com/watch?v=zoS9YUzNFHg
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 lut 2016, o 15:06
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVF (130KM, 6b)