Klocki

Awatar użytkownika
gachul
Posty: 3888
Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: CS rullez :P
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Limanowa/Łódź
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: gachul »

z tymi czujnikami to i tak jest lipa... ja wymieniałem na 28 tys i ten klocek który nie ma kabelka był tak zjechany że prawie balcha a ten od środka z kabelkiem miał jeszcze ze 4 mm... Jak by nie fakt że są alusy i widać jarzmo to nikt by tego nie sprawdzał i za chwile tarcza do wywalenia. Oczywiście jak zadałem pytanie w serwisie co by było gdybym nie zauważył... naprawa nie objęta gwarancją. Qrcze to po to sie kupuje samochód z czujnikami żeby jeszcze wizualnie pilnować???
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
Awatar użytkownika
neck99
Posty: 1442
Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Chiptuning

Post autor: neck99 »

Klocki ebc greenstuf. Ale do tego donra tarcza. Bo z kiepska klocek zje ci tarcze. Niestety wszystkie tarcze jakie mialem greeny mi giely. Ale to tez dlatego ze tarcza byla mala w O1. Przy wiekszych tarczach trudniej pogiac. Nacinane strasznie tna klocka i pyli to wszystko i chuczy. Najlepiej gladkie tarcze badz nawiert. Plyn ebc 307 jak sie nie myle dawal rade ale wymiana co rok bo sportowe chlona wode jak gabka.

Generalnie mozna isc w ceramike tarcza i kloc ale jak sie jezdzi jak dato, emil etc. Przy normalnej eksploatacji to zbedne.
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Brąz magnetic - Z D J Ę C I A

Obrazek
Awatar użytkownika
sjak
Posty: 2521
Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
Imię: Sławek
Lokalizacja: Ryki lubelskie
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: sjak »

Nawiercane też huczą. Do normalnej eksploatacji tylko gładkie. Na greenach nie jeździłem, ale podobno są OK. W każdym razie redstuff są wyraźnie lepsze od seryjnych w Subaru. Generalnie klocki EBC naprawdę się bronią.
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Chiptuning

Post autor: Misiek Fisiek »

A jaka jest przewaga ceramiki? Pewnie lepiej oddają temperaturę? Ale czy tej samej funkcji mają zwykłe nawiercane/nacinane? No i ceramika na zimno pewnie za bardzo nie hamuje.

Ebc rozumiem, że lepsze od Ate? Może ebc zamiast ate ceramic?
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
sjak
Posty: 2521
Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
Imię: Sławek
Lokalizacja: Ryki lubelskie
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: sjak »

Mówimy o klockach czy tarczach?
Jeśli o klockach - nie pylą w takim stopniu. Koniec przewag
Tarcze (czyli całe komplety) - dużo lepiej hamują po rozgrzaniu. W obecnych wysokiej jakości zestawach hamowanie na zimno jest porównywalne z "klasycznymi"
EMILIOPIASTÓW
Posty: 336
Rejestracja: 29 mar 2012, o 08:09
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 175
Imię: EMIL
Lokalizacja: PIASTÓW
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: EMILIOPIASTÓW »

staje dalej przy swoim ate ceramic wystarczające
EMILIO SUPERB KOMBI PLATINIUM 2,0 TDI DSG
Awatar użytkownika
sjak
Posty: 2521
Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
Imię: Sławek
Lokalizacja: Ryki lubelskie
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: sjak »

EMILIOPIASTÓW pisze:staje dalej przy swoim ate ceramic wystarczające
Oczywiście. No chyba, że ktoś ma naprawdę za dużo pieniędzy. Ale to chętnie przyjmę w dowolnej formie. Nawet wizytówki lub kalendarze w podzięce wykonam :mrgreen:
Awatar użytkownika
dato
Posty: 3479
Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
Imię: Darczysław...
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Chiptuning

Post autor: dato »

neck99 pisze:Generalnie mozna isc w ceramike tarcza i kloc ale jak sie jezdzi jak dato, emil etc. Przy normalnej eksploatacji to zbedne.
Ale ja nie widzę problemu w hamulcach, serio. Bałem się tego przed zakupem, jak widać niepotrzebnie. Będę miał potrzebę zmienić pierwszą parkę, to zmienię komplet na te ceramiczne, będzie mniej pyłu i git. Neck, u mnie jest normalna eksploatacja :twisted: , a już przynajmniej hamulcy nie nadużywam.

Częściej uciekam do przodu, a zamiast hamować na max zdecydowanie lepiej jest przewidywać do przodu :)
To tak jak ze szperą - jeszcze nie wyczułem co robi bo zwykle jeżdżę na granicy reakcji elektroniki. Abs pod prawą nogą też rzadko czuję, może w zimie z powodu lenia... Vectra przejeździła mi 60tys (!) na ori klockach przód, tylne skapitulowały szybciej, EPS je zjadł.
sjak pisze:[...]Oczywiście. No chyba, że ktoś ma naprawdę za dużo pieniędzy. Ale to chętnie przyjmę w dowolnej formie. Nawet wizytówki lub kalendarze w podzięce wykonam :mrgreen:
O widzę, że więcej mamy wspólnego. U mnie też bida po urlopie :(
Awatar użytkownika
neck99
Posty: 1442
Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Chiptuning

Post autor: neck99 »

Mi ebc greeny uratowaly zycie. Naprawde dobre ale zjadaja tarcze mocno. Wymienialem w stosunku 1 komplet z 1 tarcza. Z tarczami mialem problem bo giolem wszystko. Efektownie wygladaja zimmermany sport ale sie giely, ebc grove pogiete. Teraz do O2 dalem komplet ate pd i fajnie dziala. Nie pogiolem nic ale tam tarcza wieksza. Do s2 zarzuce po fabrycznych chyba wlasnie greeny zeby zjadly tarcze do konca.
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Brąz magnetic - Z D J Ę C I A

Obrazek
Awatar użytkownika
sjak
Posty: 2521
Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
Imię: Sławek
Lokalizacja: Ryki lubelskie
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: sjak »

ebc grove to mi redy w chińskie osiem pogięły. I z tego co się zorientowałem - to nie tylko mój problem.
Awatar użytkownika
neck99
Posty: 1442
Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Chiptuning

Post autor: neck99 »

No dokładnie
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Brąz magnetic - Z D J Ę C I A

Obrazek
EMILIOPIASTÓW
Posty: 336
Rejestracja: 29 mar 2012, o 08:09
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 175
Imię: EMIL
Lokalizacja: PIASTÓW
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: EMILIOPIASTÓW »

nie wiem po co ulepszać coś co jest naprawde dobre
EMILIO SUPERB KOMBI PLATINIUM 2,0 TDI DSG
Awatar użytkownika
sjak
Posty: 2521
Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
Imię: Sławek
Lokalizacja: Ryki lubelskie
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: sjak »

Niektórzy tak mają ;)

Ale chyba dyskusja zaczęła się od SI, a tam przy ostrej jeździe rzeczywiście może być trochę kuso
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Chiptuning

Post autor: Misiek Fisiek »

Czyli s2 ma szersze tarcze hamulcowe od s1? Duża jest rożnica?
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
patrykk
Posty: 63
Rejestracja: 15 maja 2011, o 10:58
Samochód: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Aktualnie: 165KM / 385Nm
Imię: Patryk
Lokalizacja: Kraków / Zamość

Re: Chiptuning

Post autor: patrykk »

Zuber pisze:Czyli s2 ma szersze tarcze hamulcowe od s1? Duża jest rożnica?
Nie jeździłem s2 (tylko siedziałem w salonie :) ) ale różnica w wielkości jest na korzyść s2 312 przód 256 tył, w s1 288 i 245.
sjak pisze:Ale chyba dyskusja zaczęła się od SI, a tam przy ostrej jeździe rzeczywiście może być trochę kuso
Do jazdy po mieście jest ok, ale jak wyskoczysz na autobana to jest bardzo słabo.
EMILIOPIASTÓW pisze:staje dalej przy swoim ate ceramic wystarczające
do s1 też?
ODPOWIEDZ