Klocki
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: Chiptuning
z tymi czujnikami to i tak jest lipa... ja wymieniałem na 28 tys i ten klocek który nie ma kabelka był tak zjechany że prawie balcha a ten od środka z kabelkiem miał jeszcze ze 4 mm... Jak by nie fakt że są alusy i widać jarzmo to nikt by tego nie sprawdzał i za chwile tarcza do wywalenia. Oczywiście jak zadałem pytanie w serwisie co by było gdybym nie zauważył... naprawa nie objęta gwarancją. Qrcze to po to sie kupuje samochód z czujnikami żeby jeszcze wizualnie pilnować???
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Chiptuning
Klocki ebc greenstuf. Ale do tego donra tarcza. Bo z kiepska klocek zje ci tarcze. Niestety wszystkie tarcze jakie mialem greeny mi giely. Ale to tez dlatego ze tarcza byla mala w O1. Przy wiekszych tarczach trudniej pogiac. Nacinane strasznie tna klocka i pyli to wszystko i chuczy. Najlepiej gladkie tarcze badz nawiert. Plyn ebc 307 jak sie nie myle dawal rade ale wymiana co rok bo sportowe chlona wode jak gabka.
Generalnie mozna isc w ceramike tarcza i kloc ale jak sie jezdzi jak dato, emil etc. Przy normalnej eksploatacji to zbedne.
Generalnie mozna isc w ceramike tarcza i kloc ale jak sie jezdzi jak dato, emil etc. Przy normalnej eksploatacji to zbedne.
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Nawiercane też huczą. Do normalnej eksploatacji tylko gładkie. Na greenach nie jeździłem, ale podobno są OK. W każdym razie redstuff są wyraźnie lepsze od seryjnych w Subaru. Generalnie klocki EBC naprawdę się bronią.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Chiptuning
A jaka jest przewaga ceramiki? Pewnie lepiej oddają temperaturę? Ale czy tej samej funkcji mają zwykłe nawiercane/nacinane? No i ceramika na zimno pewnie za bardzo nie hamuje.
Ebc rozumiem, że lepsze od Ate? Może ebc zamiast ate ceramic?
Ebc rozumiem, że lepsze od Ate? Może ebc zamiast ate ceramic?
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Mówimy o klockach czy tarczach?
Jeśli o klockach - nie pylą w takim stopniu. Koniec przewag
Tarcze (czyli całe komplety) - dużo lepiej hamują po rozgrzaniu. W obecnych wysokiej jakości zestawach hamowanie na zimno jest porównywalne z "klasycznymi"
Jeśli o klockach - nie pylą w takim stopniu. Koniec przewag
Tarcze (czyli całe komplety) - dużo lepiej hamują po rozgrzaniu. W obecnych wysokiej jakości zestawach hamowanie na zimno jest porównywalne z "klasycznymi"
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 29 mar 2012, o 08:09
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 175
- Imię: EMIL
- Lokalizacja: PIASTÓW
- Kontakt:
Re: Chiptuning
staje dalej przy swoim ate ceramic wystarczające
EMILIO SUPERB KOMBI PLATINIUM 2,0 TDI DSG
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Oczywiście. No chyba, że ktoś ma naprawdę za dużo pieniędzy. Ale to chętnie przyjmę w dowolnej formie. Nawet wizytówki lub kalendarze w podzięce wykonamEMILIOPIASTÓW pisze:staje dalej przy swoim ate ceramic wystarczające
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Chiptuning
Ale ja nie widzę problemu w hamulcach, serio. Bałem się tego przed zakupem, jak widać niepotrzebnie. Będę miał potrzebę zmienić pierwszą parkę, to zmienię komplet na te ceramiczne, będzie mniej pyłu i git. Neck, u mnie jest normalna eksploatacja , a już przynajmniej hamulcy nie nadużywam.neck99 pisze:Generalnie mozna isc w ceramike tarcza i kloc ale jak sie jezdzi jak dato, emil etc. Przy normalnej eksploatacji to zbedne.
Częściej uciekam do przodu, a zamiast hamować na max zdecydowanie lepiej jest przewidywać do przodu
To tak jak ze szperą - jeszcze nie wyczułem co robi bo zwykle jeżdżę na granicy reakcji elektroniki. Abs pod prawą nogą też rzadko czuję, może w zimie z powodu lenia... Vectra przejeździła mi 60tys (!) na ori klockach przód, tylne skapitulowały szybciej, EPS je zjadł.
O widzę, że więcej mamy wspólnego. U mnie też bida po urlopiesjak pisze:[...]Oczywiście. No chyba, że ktoś ma naprawdę za dużo pieniędzy. Ale to chętnie przyjmę w dowolnej formie. Nawet wizytówki lub kalendarze w podzięce wykonam
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Chiptuning
Mi ebc greeny uratowaly zycie. Naprawde dobre ale zjadaja tarcze mocno. Wymienialem w stosunku 1 komplet z 1 tarcza. Z tarczami mialem problem bo giolem wszystko. Efektownie wygladaja zimmermany sport ale sie giely, ebc grove pogiete. Teraz do O2 dalem komplet ate pd i fajnie dziala. Nie pogiolem nic ale tam tarcza wieksza. Do s2 zarzuce po fabrycznych chyba wlasnie greeny zeby zjadly tarcze do konca.
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: Chiptuning
ebc grove to mi redy w chińskie osiem pogięły. I z tego co się zorientowałem - to nie tylko mój problem.
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 29 mar 2012, o 08:09
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 175
- Imię: EMIL
- Lokalizacja: PIASTÓW
- Kontakt:
Re: Chiptuning
nie wiem po co ulepszać coś co jest naprawde dobre
EMILIO SUPERB KOMBI PLATINIUM 2,0 TDI DSG
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: Chiptuning
Niektórzy tak mają
Ale chyba dyskusja zaczęła się od SI, a tam przy ostrej jeździe rzeczywiście może być trochę kuso
Ale chyba dyskusja zaczęła się od SI, a tam przy ostrej jeździe rzeczywiście może być trochę kuso
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Chiptuning
Czyli s2 ma szersze tarcze hamulcowe od s1? Duża jest rożnica?
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 15 maja 2011, o 10:58
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 165KM / 385Nm
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Kraków / Zamość
Re: Chiptuning
Nie jeździłem s2 (tylko siedziałem w salonie ) ale różnica w wielkości jest na korzyść s2 312 przód 256 tył, w s1 288 i 245.Zuber pisze:Czyli s2 ma szersze tarcze hamulcowe od s1? Duża jest rożnica?
Do jazdy po mieście jest ok, ale jak wyskoczysz na autobana to jest bardzo słabo.sjak pisze:Ale chyba dyskusja zaczęła się od SI, a tam przy ostrej jeździe rzeczywiście może być trochę kuso
do s1 też?EMILIOPIASTÓW pisze:staje dalej przy swoim ate ceramic wystarczające