Witam, zrobiłem sobie autoscan i wywaliło mi błąd turbiny jak poniżej
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06J-907-115-CDA.clb
Oznaczenie elementu: 3T0 907 115 G HW: 1Z0 907 115 F
Komponent i/lub wersja: 1.8l R4/4V TFSI 0030
Kodowanie: 0203000C18070160
Kod serwisu: WSC 35710 001 1048576
VCID: 354FF8495C20A19693-8060
Znaleziono 1 błąd:
000665 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 - 000 - Przekroczona granica regulacji
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 132148 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2010.07.01
Czas: 07:02:35
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2789 /min
Obciążenie: 72.5 %
Prędkość: 123.0 km/h
Temperatura: 89.0*C
Temperatura: 11.0*C
Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
Napięcie: 13.843 V
Kody gotowości: 0000 0000
Greneralnie auto traci moc ale nieznacznie , za to zauważalnie , ale co ciekawe jak go się przegazuje to już idzie w miare normalnie (jeżeli porównać do tego jak było wcześniej)
Czy może przerabiał ktoś już problem tego typu ??
1.8TSI problem z turbiną
-
- Posty: 955
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: 1.8TSI problem z turbiną
Ostatnio zmieniony 23 lip 2016, o 19:45 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 469
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 20:51
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: 1.8TSI problem z turbiną
P0299 - przekroczona granica regulacji - niedoładowanie turbiny. Gruszka podciśnienia lub zawór N75 do wymiany. Stawiam na gruszkę. Trzeba by sprawdzić czy się porusza dźwignia od tej gruszki. Przy dodawaniu gazu na postoju powinna się poruszać o ok. 1cm. Tylko że trudno ją dostrzec, chyba że z lusterkiem.
-
- Posty: 955
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań