Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 19 wrz 2017, o 17:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin dzia艂u


Szczeg贸艂owy regulamin dzia艂u znajduje si臋 tutaj: link



Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 134 ]  Przejd藕 na stron臋 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 9 cze 2012, o 11:04 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 4 kwi 2012, o 10:26
Posty: 1442
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Zach臋cam do wstawienia waszych wynik贸w i podyskutowania. Ka藕dy wtrysk CR ma 3 parametry.
Pierwszy nie mo偶e by膰 wi臋kszy ni偶 -45 (np -50 -60 etc.) a drugi -15 (-20 -25 etc. ) trzeci mniej istotne. Wi臋ksze warto艣ci oznaczaj膮 uszkodzony wtrysk.
Sprawdzamy to w zaawansowanych blokach pomiarowych zaznaczaj膮c z listy poni偶sze nazwy ptaszkiem. Numerami LOC sie nie sugerujcie ka偶dy b臋dzie mia艂 inaczej

Oczywiscie silnik temp. robocza 80 - 90'C. Silnik zapalony na biegu ja艂owym. Nie gazujemy

_________________
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Br膮z magnetic - Z D J 臉 C I A

Obrazek


Ostatnio edytowano 29 wrz 2012, o 21:01 przez neck99, 艂膮cznie edytowano 2 razy

G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199


G贸ra
PostNapisane: 9 cze 2012, o 12:35 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Darczys艂aw...
Do艂膮czy艂(a): 1 mar 2012, o 01:33
Posty: 3479
Lokalizacja: Mazowieckie
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: By艂o: 207,4@419,2Nm
Na postoju i pracuj膮cym silniku, tak ?
Gazowa膰, nie gazowa膰 ?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2012, o 12:47 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 4 kwi 2012, o 10:26
Posty: 1442
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Wolne obroty. Silnik temp robocza ;)

_________________
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Br膮z magnetic - Z D J 臉 C I A

Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2012, o 12:50 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Darczys艂aw...
Do艂膮czy艂(a): 1 mar 2012, o 01:33
Posty: 3479
Lokalizacja: Mazowieckie
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: By艂o: 207,4@419,2Nm
Co mu jeszcze zlogowa膰 w ramach zapoznawania si臋 z technologi膮 ?
Z tego tylko zrzuty ekranu mo偶na robi膰 ? Nie ma jak zapisa膰 logu ?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2012, o 12:55 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 4 kwi 2012, o 10:26
Posty: 1442
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Mozesz zapisac log ;) ja skorzystalem z aparatu w telefonie ;) lepiej IMHO sie oglada. Log masz na dole wskazujesz lokalizacje nazwe pliku i start. Loga zrobi do csv. Muszisz potem dac rozdziel texty jako separator dac srednik jak sie nie mle.

_________________
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Br膮z magnetic - Z D J 臉 C I A

Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2012, o 12:57 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 4 kwi 2012, o 10:26
Posty: 1442
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Sprawdz obie
Korekcje dawek jak na 1 foto
Czasy wtrysku jak na 2 foto
Oraz z ciekawosci wszystko z dpf czyli zapelnienie czas ostatniego wypalania oil ash etc. Wszystko zaczyna sie na particle filter

_________________
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Br膮z magnetic - Z D J 臉 C I A

Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2012, o 17:58 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Darczys艂aw...
Do艂膮czy艂(a): 1 mar 2012, o 01:33
Posty: 3479
Lokalizacja: Mazowieckie
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: By艂o: 207,4@419,2Nm
O DPF zapomnia艂em, bo mi wysz艂y jakie艣 b艂臋dy na telefonie i inne sporadyczne.

U mnie wygl膮da to jak poni偶ej, przebieg 8011 - ciekaw jestem co z tego wyczytasz Nostradamusie, bo mnie te parametry m贸wi膮 dok艂adnie tyle co fusy jak ekspres czyszcz臋...

Obrazek
Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2012, o 19:18 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 4 kwi 2012, o 10:26
Posty: 1442
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Generalnie im wiecej tym gorzej wiec im blizej zera tym lepiej ... To tak w skr贸cie

Korekcje dawek sa jak najbardziej okej stan igla zreszta porownywalne jak moje. Jedynie do czego moge sie przyczepic to pierwsza wartosc na 1 wtrysku. To chyba najmniejsze cisnienie. Dosyc duzo jak na nowka wtrysk bo prawie -30. -45 oznacza lejacy wtrysk kwalifikowalny do wymiany. Zastanawiam sie czy to nie kwestia tuningu i zmiany dawek. Dziwne bo korekcje sa na tym wtrysku okej. Masz teraz punkt odniesienia. Pojezdzij teraz na paliwie z dodatkiem LM 2184 a przy zmianie oliwy zalej filtr LM 2666 jak opisalem po tym zabiegu zloguj zobaczymy czy bedzie poprawa czy co :)

P.S bez stresu narazie :-)
P.S porownaj moje wyniki z twoimi. Roznice sa choc nie wielkie przebieg roznica 8 tys.

_________________
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Br膮z magnetic - Z D J 臉 C I A

Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2012, o 19:26 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Darczys艂aw...
Do艂膮czy艂(a): 1 mar 2012, o 01:33
Posty: 3479
Lokalizacja: Mazowieckie
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: By艂o: 207,4@419,2Nm
Ty pisz wed艂ug terminologii Newtona nie swojej :) Pisz: Im wi臋cej na minusie tym gorzej, bo wprowadzasz w b艂膮d. -40 > -50 prosz臋 Pana - par臋 minut analizowa艂em Tw贸j pierwszy post i swoje (i Twoje) logi zanim wpad艂em o co Ci chodzi :)
Popraw go mo偶e ???


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2012, o 19:28 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 4 kwi 2012, o 10:26
Posty: 1442
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Hehe dobra poprawie ale po meczu - niemcy graja teraz :-)

_________________
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Br膮z magnetic - Z D J 臉 C I A

Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2012, o 13:52 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Darczys艂aw...
Do艂膮czy艂(a): 1 mar 2012, o 01:33
Posty: 3479
Lokalizacja: Mazowieckie
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: By艂o: 207,4@419,2Nm
Neck, znajoma z alternatywnego forum ma k艂opot - pad艂 jej w trasie wtrysk w Leonie FR 2.0TDI z 2007r. Stoi w tej chwili w znajomym (i dobrym) ASO w Warszawie i czeka na regeneracj臋, potem jedzie dalej nad morze. Obawia si臋 (poniek膮d s艂usznie), czy skoro pad艂 jeden, czy nie padnie za chwil臋 reszta, w zwi膮zku z tym mam do Ciebie 2 pro艣by:
- czy mo偶esz mi jak ma艂pie powiedzie膰 co krok po kroku zlogowa膰, 偶eby oceni膰 kondycj臋 wtrysku po regeneracji i pozosta艂ych ? No i dokona膰 takiej oceny p贸藕niej ?
- jakie uzdatniacze proponujesz, 偶eby poprawi膰 kondycj臋 wtrysk贸w w tym autku...

Widz臋 to tak, 偶e ja Jej to zloguj臋 na miejscu, jak b臋dzie ok to poje藕dzi na uzdatniaczach, kto艣 jej te same logi zrobi za par臋 tygodni i b臋dzie mia艂a wi臋ksz膮 wiedz臋, czy ma k艂opot, czy nie...

Co my艣lisz ?

W uzupe艂nieniu:
Numer VIN: VSSZZZ1PZ7R056480
Model Leon Fr, Rok modelowy 2006
Silnik: 2.00 [125kW] [170HP] [4cyl.]


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2012, o 20:30 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 4 kwi 2012, o 10:26
Posty: 1442
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
zapal auto ma byc 80`C czyli zagrzane. Na biegu ja艂owym sprawd藕 :

silnik/bloki pomiarowe
kana艂 23 tgz. bipy. Ten leon to pompowtrysk i 2 litr贸wka Bip-y dla 2.0 nie powinny byc wi臋ksze niz 100. Generalnei im bli偶ej 0 tym lepiej. Dobrze jak by miala np okolice 10-20.
Bedziesz mia艂 na 4 okienkach 4 sztuki. Zobacz jakie warto艣ci. Bedziesz widzia艂 czy regenerowany jest duzo lepszy niz pozosta艂e 3.
kana艂 03 dawki paliwa. Tam jest podpowiedz ze granica chyba -2.0 do +2.0 nie pamietam zerknij. Najlepiej jak by by艂y ponizej 1. I tez bedziesz widzia艂 jak sie ma regenerowany do pozosta艂ych.
Wklej logi badz dzon powiem ci co dalej.
Na pewno warto zrobic akcje z puszk膮 LM o kt贸rej pisa艂em. Nie koniecznie musi pasc kolejny .

_________________
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Br膮z magnetic - Z D J 臉 C I A

Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2012, o 22:32 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Darczys艂aw...
Do艂膮czy艂(a): 1 mar 2012, o 01:33
Posty: 3479
Lokalizacja: Mazowieckie
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: By艂o: 207,4@419,2Nm
Tylko statyczne robi膰, czy podczas jazdy co艣 te偶 ? Bo za艂o偶enie jest takie, 偶e zaraz po odbiorze z aso rusza dalej w tras臋, wi臋c za jednym zamachem chcia艂bym zczyta膰 jak najwi臋cej.
Specyfiki LM jak rozumiem dok艂adnie identycznie, jak w Twojej instrukcji do naszych ? Czy co艣 wi臋cej mo偶na na pocz膮tek do艂o偶y膰 ?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2012, o 22:59 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 4 kwi 2012, o 10:26
Posty: 1442
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
statyczne wszytko powiedza
tak specyfiki ktore opisa艂em szczegolnie ten co jest opisany z rurkami

_________________
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Br膮z magnetic - Z D J 臉 C I A

Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 19:28 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Darczys艂aw...
Do艂膮czy艂(a): 1 mar 2012, o 01:33
Posty: 3479
Lokalizacja: Mazowieckie
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: By艂o: 207,4@419,2Nm
No to poprosz臋 o Twoje czary metod膮 por贸wnawcz膮.
Wcze艣niej wstawia艂em wyniki po 8tys. dzi艣 przy przebiegu prawie 18tys.
W mi臋dzyczasie zmiana oleju wed艂ug procedurki, LM z dodatkami LM. Nie robi艂em wcze艣niej bo na Chorwacji przepali艂em 2 baki kiepskiego paliwa (auto wyra藕nie ci臋偶ko chodzi艂o, pono膰 tamta stacja ma mu艂 w zbiornikach) no i trasa z 偶aglem by艂a do艣膰 ci臋偶ka dla silnika. Od tego czasu posz艂o ju偶 z 5 pe艂nych tankowa艅 normalnego (w tym bak Vervy) i 2-3 puszki uzdatniacza LM. Autko zachowuje si臋 poprawnie.

Wyniki na dzi艣:
Obrazek

Obrazek

Co widzisz w fusach ? Dw贸jeczka co艣 odstaje, mam si臋 zacz膮膰 martwi膰 ???


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 134 ]  Przejd藕 na stron臋 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL