Michu91 pisze:Powiem Ci że dla mnie jest Git, misa żadnych śladów otarcia
To najważniejsze, robisz to dla siebie, ja tymczasem bym go wypoziomował.
Gratuluję jeśli nie obtarłeś miską, bo to wymaga większej uwagi przy jeździe, ja u mnie już parę razy haczyłem podwoziem, a do najniższych moje auto nie należy, co za moment tutaj pewnie przytoczą
Chodzi mi też o możliwości tego zawieszenia Cena nie jest aż tak ważna Ogólnie od zawieszenia oczekuję by posadzić ją jak najniżej Chciałem zainwestować w Air'a ale część osób które go posiadały odradzają i sami zmieniali zawieszenie na Gwint. Wiec ogłupiałem i sam nie wiem ;p
Michu91 pisze:Powiem Ci że dla mnie jest Git, misa żadnych śladów otarcia
To najważniejsze, robisz to dla siebie, ja tymczasem bym go wypoziomował.
Gratuluję jeśli nie obtarłeś miską, bo to wymaga większej uwagi przy jeździe, ja u mnie już parę razy haczyłem podwoziem, a do najniższych moje auto nie należy, co za moment tutaj pewnie przytoczą
Dla tego Chciałbym zainwestować w Coś Dobrego na obecną chwilę Wygląda to tak :
Lecz chciałbym jeszcze troszke Dupe obniżyć i zastosować Dystanse przód i tył Tylko jak mówię w tych sprawach jestem Laik i Nabywam dopiero doświadczenie
Air jest fajny jak działa, ale jak przyjdzie do jego awarii to jest podobnież masakra (kumpel ma w Esce). Osobiście nie testowałem, ale jako funkcjonalność to bije gwint na głowę, bo przynajmniej przez próg przejedziesz
Pierwsze bym dekelki z audi wymienił ;P a później obniżal. Ja po zakupie miałem sprężyny -30mm na seryjnych amortyzatorach i z powodu, że jeżdżę nie raz w 4 osoby + bagaż zmieniłem na serię, ale amortyzatory tez musiałem wymienić bo były lekko styrane. Moim zdaniem Auto ma za dużą masę żeby je obniżać samymi spreżynami
maniek_202 pisze:Pierwsze bym dekelki z audi wymienił ;P a później obniżal. Ja po zakupie miałem sprężyny -30mm na seryjnych amortyzatorach i z powodu, że jeżdżę nie raz w 4 osoby + bagaż zmieniłem na serię, ale amortyzatory tez musiałem wymienić bo były lekko styrane. Moim zdaniem Auto ma za dużą masę żeby je obniżać samymi spreżynami
Znajdź mi Dekielki to ci pogratuluję Samo Audi tylko poza tym Audi to podobno równiez VAG ?
Michu91 pisze:Powiem Ci że dla mnie jest Git, misa żadnych śladów otarcia
To najważniejsze, robisz to dla siebie, ja tymczasem bym go wypoziomował.
Gratuluję jeśli nie obtarłeś miską, bo to wymaga większej uwagi przy jeździe, ja u mnie już parę razy haczyłem podwoziem, a do najniższych moje auto nie należy, co za moment tutaj pewnie przytoczą
Dla tego Chciałbym zainwestować w Coś Dobrego na obecną chwilę Wygląda to tak :
Lecz chciałbym jeszcze troszke Dupe obniżyć i zastosować Dystanse przód i tył Tylko jak mówię w tych sprawach jestem Laik i Nabywam dopiero doświadczenie
kamracik pisze:Moim zdaniem obniżone auto też powinno trzymać poziom, a tu ewidentnie przód leży :/ Tym nie mniej fajny pług
Powiem Ci że dla mnie jest Git, misa żadnych śladów otarcia ale nie powiem tez mam problem bo zastanawiam sie nad wymianą Gwintu Tylko pytanie jakiej Firmy i jaki będzie najlepszy ?
Jaki powód wymiany? Jakieś uszkodzenia czy poprostu chęć poprawy komfortu jazdy ?
kamracik pisze:Moim zdaniem obniżone auto też powinno trzymać poziom, a tu ewidentnie przód leży :/ Tym nie mniej fajny pług
Powiem Ci że dla mnie jest Git, misa żadnych śladów otarcia ale nie powiem tez mam problem bo zastanawiam sie nad wymianą Gwintu Tylko pytanie jakiej Firmy i jaki będzie najlepszy ?
Jaki powód wymiany? Jakieś uszkodzenia czy poprostu chęć poprawy komfortu jazdy ?
Wymiana dlatego by poprawić troche tył chciałbym trochę niżej ale wiem że na mts już nie zejde poza tym myślałem nad założeniem Dystansów i wtedy to jakoś spasowac by nadkole troszke wypełnić .