Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 31 sty 2015, o 09:47
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Posprawdzałem VCDS-em wtryski co wy na to ?
Address 01: Engine (03L 906 018 CK)
180 Injection amount deviation cylinder 1 -0.05 mg/stroke
181 Injection amount deviation cylinder 2 -0.06 mg/stroke
182 Injection amount deviation cylinder 3 0.09 mg/stroke
183 Injection amount deviation cylinder 4 0.01 mg/stroke
Address 01: Engine (03L 906 018 CK)
185 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -30.90 µs
186 Injector 1; rail pressure calibration point 2 -7.60 µs
187 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -10.35 µs
188 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -48.05 µs
189 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -15.95 µs
190 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -18.75 µs
191 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -25.75 µs
192 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.10 µs
193 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.05 µs
194 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -24.00 µs
195 Injector 4; rail pressure calibration point 2 -16.05 µs
196 Injector 4; rail pressure calibration point 3 -21.55 µs
Address 01: Engine (03L 906 018 CK)
180 Injection amount deviation cylinder 1 -0.05 mg/stroke
181 Injection amount deviation cylinder 2 -0.06 mg/stroke
182 Injection amount deviation cylinder 3 0.09 mg/stroke
183 Injection amount deviation cylinder 4 0.01 mg/stroke
Address 01: Engine (03L 906 018 CK)
185 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -30.90 µs
186 Injector 1; rail pressure calibration point 2 -7.60 µs
187 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -10.35 µs
188 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -48.05 µs
189 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -15.95 µs
190 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -18.75 µs
191 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -25.75 µs
192 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.10 µs
193 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.05 µs
194 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -24.00 µs
195 Injector 4; rail pressure calibration point 2 -16.05 µs
196 Injector 4; rail pressure calibration point 3 -21.55 µs
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:10 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 31 sty 2015, o 09:47
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
A tak co jakiś czas sprawdzam ale nie czuje narazie żadnych objawow co aby auto dziwnie się zachowywało.
W gruncie rzeczy też tak dużo nie odstaje ten drugi.
W gruncie rzeczy też tak dużo nie odstaje ten drugi.
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:10 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:10 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 31 sty 2015, o 09:47
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
A ogólnie wasze wtryski są takie idealne po jakim przebiegu?
no ja mam teraz 86tys.
a ten pomiar o niczym nie świadczy?
180 Injection amount deviation cylinder 1 -0.05 mg/stroke
181 Injection amount deviation cylinder 2 -0.06 mg/stroke
182 Injection amount deviation cylinder 3 0.09 mg/stroke
183 Injection amount deviation cylinder 4 0.01 mg/stroke
Co do drugiego pomiaru byłem ciekaw co znaczą te jednostki?
185 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -30.90 µs
186 Injector 1; rail pressure calibration point 2 -7.60 µs
187 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -10.35 µs
188 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -48.05 µs
189 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -15.95 µs
190 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -18.75 µs
191 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -25.75 µs
192 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.10 µs
193 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.05 µs
194 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -24.00 µs
195 Injector 4; rail pressure calibration point 2 -16.05 µs
196 Injector 4; rail pressure calibration point 3 -21.55
no ja mam teraz 86tys.
a ten pomiar o niczym nie świadczy?
180 Injection amount deviation cylinder 1 -0.05 mg/stroke
181 Injection amount deviation cylinder 2 -0.06 mg/stroke
182 Injection amount deviation cylinder 3 0.09 mg/stroke
183 Injection amount deviation cylinder 4 0.01 mg/stroke
Co do drugiego pomiaru byłem ciekaw co znaczą te jednostki?
185 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -30.90 µs
186 Injector 1; rail pressure calibration point 2 -7.60 µs
187 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -10.35 µs
188 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -48.05 µs
189 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -15.95 µs
190 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -18.75 µs
191 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -25.75 µs
192 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.10 µs
193 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.05 µs
194 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -24.00 µs
195 Injector 4; rail pressure calibration point 2 -16.05 µs
196 Injector 4; rail pressure calibration point 3 -21.55
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:10 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Witam i ja:) To samo, czyli znany temat. Rano, po nocy na zimnym stuki i poszarpywanie po starcie 2000-2700 obrotów. Tylko po pierwszym uruchomieniu po nocy, potem już nie wraca przy kolejnych rozruchach.
Skan z dzisiaj
154 Injection amount deviation cylinder 1 0.81 mg/stroke
155 Injection amount deviation cylinder 2 -0.58 mg/stroke
156 Injection amount deviation cylinder 3 -0.52 mg/stroke
157 Injection amount deviation cylinder 4 0.29 mg/stroke
158 Injection release status 56
159 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -14.35 µs
160 Injector 1; rail pressure calibration point 2 -12.55 µs
161 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -10.55 µs
162 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.55 µs
163 Injector 2; rail pressure calibration point 2 17.20 µs
164 Injector 2; rail pressure calibration point 3 1.35 µs
166 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -21.55 µs
167 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -20.95 µs
168 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -14.75 µs
169 Injector 4; rail pressure calibration point 2 2.50 µs
170 Injector 4; rail pressure calibration point 3 -5.80 µs
171 Injector for reduction agent; current holding phase 0 mA
172 Injector for reduction agent; current saturation phase 0 mA
Jak to oceniacie? Przyznam, że nie jestem specjalnie chętny do oddawania auta pompiarzowi, za diagnostykę na sole zawoła zapewne koło 600 złotych za komplet. Znalazłem nówki, ale rzecz jasna nie ze sklepu ( w necie) za 2400 komplet. Trochę to loteria, bo nie mam 100 procent pewności, czy to faktycznie nowe wtryski. Zastanawiam się jednak, czy nie wziąć tego kompletu i go nie zamontować, zamiast szukać przyczyny.
BTW, montaż/ demontaż w common rail to plug& play, czy wymaga jakiś działań/korekcji/synchonizacji?
Skan z dzisiaj
154 Injection amount deviation cylinder 1 0.81 mg/stroke
155 Injection amount deviation cylinder 2 -0.58 mg/stroke
156 Injection amount deviation cylinder 3 -0.52 mg/stroke
157 Injection amount deviation cylinder 4 0.29 mg/stroke
158 Injection release status 56
159 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -14.35 µs
160 Injector 1; rail pressure calibration point 2 -12.55 µs
161 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -10.55 µs
162 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.55 µs
163 Injector 2; rail pressure calibration point 2 17.20 µs
164 Injector 2; rail pressure calibration point 3 1.35 µs
166 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -21.55 µs
167 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -20.95 µs
168 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -14.75 µs
169 Injector 4; rail pressure calibration point 2 2.50 µs
170 Injector 4; rail pressure calibration point 3 -5.80 µs
171 Injector for reduction agent; current holding phase 0 mA
172 Injector for reduction agent; current saturation phase 0 mA
Jak to oceniacie? Przyznam, że nie jestem specjalnie chętny do oddawania auta pompiarzowi, za diagnostykę na sole zawoła zapewne koło 600 złotych za komplet. Znalazłem nówki, ale rzecz jasna nie ze sklepu ( w necie) za 2400 komplet. Trochę to loteria, bo nie mam 100 procent pewności, czy to faktycznie nowe wtryski. Zastanawiam się jednak, czy nie wziąć tego kompletu i go nie zamontować, zamiast szukać przyczyny.
BTW, montaż/ demontaż w common rail to plug& play, czy wymaga jakiś działań/korekcji/synchonizacji?
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:09 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Wiem, że brakuje jednej z grup moje przeoczenie.
A jak oceniasz te parametry, które podałem?
Zakodować wtryski? Czyli sam tego nie zrobię....Szlag.
Pomyślałem, że może by do Gładyska w Krakowie pojechać. On się ogłasza, że za 175 zł robi regenerację, albo za free informuje o padzie wtrysku. Uczciwa propozycja.
Będę w Krk kilka dni niebawem, może by się udało to ogarnąć. O ile u Gładyska mi zdemontują i zamontują wtryski. Jutro tam zadzwonię - może się uda.
A jak oceniasz te parametry, które podałem?
Zakodować wtryski? Czyli sam tego nie zrobię....Szlag.
Pomyślałem, że może by do Gładyska w Krakowie pojechać. On się ogłasza, że za 175 zł robi regenerację, albo za free informuje o padzie wtrysku. Uczciwa propozycja.
Będę w Krk kilka dni niebawem, może by się udało to ogarnąć. O ile u Gładyska mi zdemontują i zamontują wtryski. Jutro tam zadzwonię - może się uda.
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:09 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ktoś z Krk byłby w stanie zakodować mi wtryski, gdybym wymienił nie u Gładyska? 21 lub 22 stycznia, wtedy będę w Krk.