Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Superba można chyba zrobić na okolice 300PS czyli tyle ile posiada pastuch
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Poczytajcie, bo było już na forum sporo o tym.
Pozdrawiam
Maciej
PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
Maciej
PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Sprawdziłem jeszcze raz i w Cayenne jest ten sam co w superaku, tylko inaczej montowany, ale ten co jest w panamerze to zupełnie inna konstrukcja. Więc obaj mieliśmy rację tak w 50%Marcin3107 pisze:Misiek -> W Panamerze nie wiem - zasugerowałem się pojemnością tą samą co w Cayenne, a może zrobili coś swojego (poza moim zasięgiem więc nie zagłębiam się). Jednak w Cayenne tak jak poprzednie V6 3.2, spotykane w Audi i VW, tak i to teraźniejsze 3.6, to jest to samo co w innych samochodach koncernu. Różnica jest tylko w kolektorach (np. przepustnica z drugiej strony).
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Marcin3107
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 gru 2015, o 20:09
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: seryjne 260KM
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Misiek -> To nie mów głośno, bo właściciele SII V6 podniosą cenę i nie kupię Dobrze brzmi "skoda z silnikiem porsche"
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:00
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Lokalizacja: czwartaRP
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Taaa zupełnie innyMisiek Fisiek pisze:Nic z tych rzeczy. Silnik w Panamerze i Cayenne nie ma nic wspólnego z tym co jest w Superbie.Marcin3107 pisze:W sumie to ten sam silnik co w CC, Panamerze i Cayenne i chyba tylko softem się różni.
3.6 VR6 24v FSI (EA390)
identification
parts code prefix: 03H
engine displacement & engine configuration
3,598 cubic centimetres (219.6 cu in) 10.6° VR6 engine; bore x stroke: 89.0 by 96.4 millimetres (3.50 in × 3.80 in), stroke ratio: 0.92:1 - undersquare/long-stroke, 599.7 cc per cylinder, compression ratio: 11.4-12.0:1[clarification needed]
cylinder block & crankcase
grey cast iron; die-forged steel crankshaft
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; four unequal-length valves per cylinder, 24 valves total, low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, simplex roller chain-driven double overhead camshaft (DOHC - one camshaft for all exhaust valves, and one for all intake valves), continuous timing adjustment variable valve timing (52 degrees on the inlet, 22 degrees on the exhaust)
aspiration
hot-film air mass meter, electronic drive by wire throttle valve, two-piece cast aluminium alloy intake manifold, two cast iron exhaust manifolds
fuel system
Fuel Stratified Injection (FSI) high-pressure direct injection with two common rails
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes
191 kilowatts (260 PS; 256 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf·ft) @ 2,500-5000 rpm; — CDVA
206 kilowatts (280 PS; 276 bhp) @ 6,200 rpm; 360 newton metres (266 lbf·ft) @ 2,750 rpm; 12.57 bars (182.3 psi) MEP; max 6,500 rpm (20.9 m/s piston speed) — BLV (North America and Middle-East only)
220 kilowatts (299 PS; 295 bhp) @ 6,600 rpm; 400 newton metres (295 lbf·ft) @ 2,400-5,300 rpm — BWS
applications
VW Passat B6 3.6 FSI (BLV: 09/05->, BWS: 04/07-05/07), VW Passat CC (BLV: 06/08->, BWS: 05/08->), VW Passat B6 R36 (BWS: 09/07->), Škoda Superb 4x4 DSG (CDVA: 09/08->), VW Phaeton, VW Touareg, Porsche Cayenne, Audi Q7
Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:00
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Lokalizacja: czwartaRP
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Konik wstawial a ja nic nie "zmodyfikowalem"wiec nie wiem czy warto:-))
Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Miałeś 12h żeby przeczytać mojego kolejnego posta i nie udało Ci się. Szkoda.andy_M pisze:
Taaa zupełnie inny
3.6 VR6 24v FSI (EA390)
identification
parts code prefix: 03H
engine displacement & engine configuration
3,598 cubic centimetres (219.6 cu in) 10.6° VR6 engine; bore x stroke: 89.0 by 96.4 millimetres (3.50 in × 3.80 in), stroke ratio: 0.92:1 - undersquare/long-stroke, 599.7 cc per cylinder, compression ratio: 11.4-12.0:1[clarification needed]
cylinder block & crankcase
grey cast iron; die-forged steel crankshaft
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; four unequal-length valves per cylinder, 24 valves total, low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, simplex roller chain-driven double overhead camshaft (DOHC - one camshaft for all exhaust valves, and one for all intake valves), continuous timing adjustment variable valve timing (52 degrees on the inlet, 22 degrees on the exhaust)
aspiration
hot-film air mass meter, electronic drive by wire throttle valve, two-piece cast aluminium alloy intake manifold, two cast iron exhaust manifolds
fuel system
Fuel Stratified Injection (FSI) high-pressure direct injection with two common rails
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes
191 kilowatts (260 PS; 256 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf·ft) @ 2,500-5000 rpm; — CDVA
206 kilowatts (280 PS; 276 bhp) @ 6,200 rpm; 360 newton metres (266 lbf·ft) @ 2,750 rpm; 12.57 bars (182.3 psi) MEP; max 6,500 rpm (20.9 m/s piston speed) — BLV (North America and Middle-East only)
220 kilowatts (299 PS; 295 bhp) @ 6,600 rpm; 400 newton metres (295 lbf·ft) @ 2,400-5,300 rpm — BWS
applications
VW Passat B6 3.6 FSI (BLV: 09/05->, BWS: 04/07-05/07), VW Passat CC (BLV: 06/08->, BWS: 05/08->), VW Passat B6 R36 (BWS: 09/07->), Škoda Superb 4x4 DSG (CDVA: 09/08->), VW Phaeton, VW Touareg, Porsche Cayenne, Audi Q7
Marcin wiedział, że silnik w Cayenne to ten sam silnik co w superbie więc założył, że i w panamerze jest ten sam. Z kolei ja wiedziałem, że w panamerze jest zupełnie inny więc założyłem, że w Cayenne jest ten sam (również z uwagi na odmienny kierunek montowania silnika w skodzie i w porche). Jak się okazało obaj mieliśmy rację w połowie. Już zostało to wyjaśnione więc niepotrzebnie się wcinasz między wódkę i zakąskę.
Wikipedię też mam.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_V ... ol_engines
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Przeciez to nie jest ten sam silnik, ma rozne czesci w zaleznosci od modelu,ma inne oznaczenia silnika... Pawel ma swoj watek w ktorym rozkminial budowe silnikow od A do Z... I to nie jest sprawa tylko softu...
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Jak zaczniemy pisc ze Superb to taki cayenne albo panamera to nas zaczną cytować na forum Daci.
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
+10Foton pisze:Jak zaczniemy pisc ze Superb to taki cayenne albo panamera to nas zaczną cytować na forum Daci.
Pozdrawiam
Maciej
PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
Maciej
PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:00
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Lokalizacja: czwartaRP
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Sorki więcej nie będęMisiek Fisiek pisze:Miałeś 12h żeby przeczytać mojego kolejnego posta i nie udało Ci się. Szkoda.andy_M pisze:
Taaa zupełnie inny
3.6 VR6 24v FSI (EA390)
identification
parts code prefix: 03H
engine displacement & engine configuration
3,598 cubic centimetres (219.6 cu in) 10.6° VR6 engine; bore x stroke: 89.0 by 96.4 millimetres (3.50 in × 3.80 in), stroke ratio: 0.92:1 - undersquare/long-stroke, 599.7 cc per cylinder, compression ratio: 11.4-12.0:1[clarification needed]
cylinder block & crankcase
grey cast iron; die-forged steel crankshaft
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; four unequal-length valves per cylinder, 24 valves total, low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, simplex roller chain-driven double overhead camshaft (DOHC - one camshaft for all exhaust valves, and one for all intake valves), continuous timing adjustment variable valve timing (52 degrees on the inlet, 22 degrees on the exhaust)
aspiration
hot-film air mass meter, electronic drive by wire throttle valve, two-piece cast aluminium alloy intake manifold, two cast iron exhaust manifolds
fuel system
Fuel Stratified Injection (FSI) high-pressure direct injection with two common rails
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes
191 kilowatts (260 PS; 256 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 lbf·ft) @ 2,500-5000 rpm; — CDVA
206 kilowatts (280 PS; 276 bhp) @ 6,200 rpm; 360 newton metres (266 lbf·ft) @ 2,750 rpm; 12.57 bars (182.3 psi) MEP; max 6,500 rpm (20.9 m/s piston speed) — BLV (North America and Middle-East only)
220 kilowatts (299 PS; 295 bhp) @ 6,600 rpm; 400 newton metres (295 lbf·ft) @ 2,400-5,300 rpm — BWS
applications
VW Passat B6 3.6 FSI (BLV: 09/05->, BWS: 04/07-05/07), VW Passat CC (BLV: 06/08->, BWS: 05/08->), VW Passat B6 R36 (BWS: 09/07->), Škoda Superb 4x4 DSG (CDVA: 09/08->), VW Phaeton, VW Touareg, Porsche Cayenne, Audi Q7
Marcin wiedział, że silnik w Cayenne to ten sam silnik co w superbie więc założył, że i w panamerze jest ten sam. Z kolei ja wiedziałem, że w panamerze jest zupełnie inny więc założyłem, że w Cayenne jest ten sam (również z uwagi na odmienny kierunek montowania silnika w skodzie i w porche). Jak się okazało obaj mieliśmy rację w połowie. Już zostało to wyjaśnione więc niepotrzebnie się wcinasz między wódkę i zakąskę.
Wikipedię też mam.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_V ... ol_engines
Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Witam. Poszukuję użytkownika Suprba 3,3FSI który trzepnął tak 200-300kkm.