Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Opinie, pytania i porady dotyczące zakupu Superba
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: szms »

to teraz normalne w łańcuchach :lol:


Insignia 2009/2010?
mcviper
Posty: 10
Rejestracja: 20 kwie 2015, o 08:47
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: mcviper »

2009
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: Misiek Fisiek »

Chyba nikt nie przerabiał wymiany całego rozrządu w 3.6 FSi więc też nie wiadomo jak taka operacja by wyglądała.

Dużo dałeś za wymianę?
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
mcviper
Posty: 10
Rejestracja: 20 kwie 2015, o 08:47
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: mcviper »

ok. 8000 cały komplet wyszedł
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: szms »

Najgorszy możliwy rocznik. Nie wiem czemu Insignie w 2009 roku były takie szemrane.
Niestety podobnie było z Astrą IV, dopiero po 2010 roku wszystko wróciło do normy.


Na VKP kilku ma 2.8 i są zadowoleni - wersje cywilne, nie OPC więc bodajże 260 km z chipsami na ok. 330 km
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, o 09:27 przez szms, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: Misiek Fisiek »

mcviper pisze:ok. 8000 cały komplet wyszedł
To nawet nie tak strasznie.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
mcviper
Posty: 10
Rejestracja: 20 kwie 2015, o 08:47
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: mcviper »

to był początek produkcji, pewnie dlatego
Awatar użytkownika
Zapp
Posty: 942
Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: więcej
Lokalizacja: ze wsi (OPO)

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: Zapp »

.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Awatar użytkownika
Marcin3107
Posty: 13
Rejestracja: 25 gru 2015, o 20:09
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: seryjne 260KM
Imię: Marcin
Lokalizacja: Śląsk

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: Marcin3107 »

Rozglądam się za SIII, ale z uwagi że pod maską same "czwórki" to chyba skuszę się na SII 3.6l. Widzę że niektórzy forumowicze mają nieco wyższe moce. Co robiliście ? Sam soft, czy jakieś mechaniczne zmiany ?
W sumie to ten sam silnik co w CC, Panamerze i Cayenne i chyba tylko softem się różni.
Awatar użytkownika
pab567
Ekspert
Posty: 5810
Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
Imię: Paweł
Lokalizacja: Warszafka (Ochota)

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: pab567 »

Poszukaj dokładnie a znajdziesz :)
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: Misiek Fisiek »

Marcin3107 pisze:W sumie to ten sam silnik co w CC, Panamerze i Cayenne i chyba tylko softem się różni.
Nic z tych rzeczy. Silnik w Panamerze i Cayenne nie ma nic wspólnego z tym co jest w Superbie.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Foton

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: Foton »

Jak nie ma nic wspolnego.... Przeciez to są silniki benzynowe i na dodatek spalinowe...
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: whity »

Kuzwa...za niedługo będą pisali:
Poco przepłacać za paramere jak można starego superba mieć;)
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13595
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: Enriquez »

hehe, no tak ... ponadto Panamery w kombi nie kupisz, ba w sedanexie z otwieranym fikuśnie bagażnikiem też nie...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
Marcin3107
Posty: 13
Rejestracja: 25 gru 2015, o 20:09
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: seryjne 260KM
Imię: Marcin
Lokalizacja: Śląsk

Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4

Post autor: Marcin3107 »

Misiek -> W Panamerze nie wiem - zasugerowałem się pojemnością tą samą co w Cayenne, a może zrobili coś swojego (poza moim zasięgiem więc nie zagłębiam się). Jednak w Cayenne tak jak poprzednie V6 3.2, spotykane w Audi i VW, tak i to teraźniejsze 3.6, to jest to samo co w innych samochodach koncernu. Różnica jest tylko w kolektorach (np. przepustnica z drugiej strony). No ale nie o tym jest ten wątek.

Pytałem podniesienie mocy wolnossaku 3.6l, bo gdy kiedyś pojawiłem się w V-techu z passatem W8, to panowie mi powiedzieli, że nie warto, bo nowy soft może wyjdzie lepiej na hamowni o kilka %, ale pod butem nie odczuję. Dodatkowo koszt miał być wyższy niż w TDI.
ODPOWIEDZ