[S3] DSG 1.8 TSI 180 KM czy 2.0 TSI 220 KM
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: [S3] DSG 1.8 TSI 180 KM czy 2.0 TSI 220 KM
No pewnie, jak ktoś szuka oszczędności to taniej wychodzi kupienie sobie po prostu plakietki 2.0 do silnika 1.4
Na poważnie to ktoś chyba bardzo nie przemyślał tego, bo silnik spoko 2.0, ale wersja wyposażenia Active, więc pewnie ktoś chciał mieć moc pod nogą, a nie do końca go na to było stać, myślał pewnie, że z gazem da radę utrzymać - 70k w niecałe 2 lata to całkiem niezły wynik.
Na poważnie to ktoś chyba bardzo nie przemyślał tego, bo silnik spoko 2.0, ale wersja wyposażenia Active, więc pewnie ktoś chciał mieć moc pod nogą, a nie do końca go na to było stać, myślał pewnie, że z gazem da radę utrzymać - 70k w niecałe 2 lata to całkiem niezły wynik.
Re: [S3] DSG 1.8 TSI 180 KM czy 2.0 TSI 220 KM
A co to za auta???s-e-b-e-b pisze:trzeba mieć coś z głową, żeby w takich autach podtlenek LPG montować...
Re: [S3] DSG 1.8 TSI 180 KM czy 2.0 TSI 220 KM
Tak zapytałem z ironią, ponieważ właśnie Ja pytałem o LPG, a Ty piszesz, że trzeba mieć coś z głową, aby do tych aut zakładać gaz...s-e-b-e-b pisze:prawie premium bo są tacy co płacą za nie 175k
Ja mam inne podejście, może dlatego, że jestem na dorobku....Sam chcę wydać na S3 blisko 150kPLN....aby mieć "jako taki" komfort podróżowania, ale też chcę jeździć tanio.....robię rocznie min. 50k km, a w tym roku zrobiłem już prawie 70k km.....dlatego zapytałem o LPG, choć na 99% będzie ON...ale tyko dlatego, ponieważ nie ma już w produkcji(chyba już tylko oprócz Mazdy) nowych wolnossących silników, które znosiły by bezproblemowo LPG....
Edit do jednego z Kolegów....nie chcę Dustera
Re: [S3] DSG 1.8 TSI 180 KM czy 2.0 TSI 220 KM
O TSI - myślałem, że będzie mniej awaryjny od TDI - ale czy to prawda?
Re: [S3] DSG 1.8 TSI 180 KM czy 2.0 TSI 220 KM
Jeden wuj. Akurat w Superbie poza malymi wpadkami nikt nie narzeka na jakas wieksza awaryjnosc
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: [S3] DSG 1.8 TSI 180 KM czy 2.0 TSI 220 KM
Sorki, ale jeśli Hanss robisz przebiegi rzędu 50k-70k rocznie, to w ogóle nie myślałbym o LPG, głównie z trzech powodów, awaryjności, większego zużycia silnika i konieczności częstego tankowania. Do gazu wbrew pozorom pchałbym wolnossące silniki o pojemnościach około 2-3l, gdzie instalacja się zwróci, ale robią małe przebiegi, bo inaczej to pół bagażnika musi zajmować zbiornik, bo inaczej to tankowanie co parę set kilometrów.
Do Twoich przebiegów to tylko traktor
Do Twoich przebiegów to tylko traktor
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: [S3] DSG 1.8 TSI 180 KM czy 2.0 TSI 220 KM
Nie będzie. Pb/LPG też można jeździć do 110. ON na pewno tego nie przebije. LPG jest zdecydowanie najtańszym, ale i najbardziej upierdliwym paliwem. Dodatkowe przeglądy, dodatkowe możliwości drobnych, ale dokuczliwych awarii, świecące się często check engine, itd... zrobiłem ok 250kkm na LPG, ponad 150kkm na ON i jakieś 1200kkm na benzynie - koszt 1km na LPG to było ok.2/3 ceny ON. Nawet LPDi zwróciłoby się szybciej niż ON. Czasami jak idę obok nieodległego zakładu instalującego LPG to przychodzi mi na myśl wstąpienie i zapytanie o wtrysk bezpośredni do TSI, i jak sobie przypomnę częstotliwość koniecznych regulacji LPG to jeszcze szybciej przechodzę dalej . Przy 50kkm/rok mocno rozważałbym ON, ale po 120kkm jazdy TSI nie wiem, czy nie powtórzyłbym jednak benzyny.s-e-b-e-b pisze:...napisałem też, że LPG to potencjalne problemy...jak boisz się spalania TSI to bierz ON i jeździj max.110 - przejechanie 100km będzie tańsze niż na LPG
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: [S3] DSG 1.8 TSI 180 KM czy 2.0 TSI 220 KM
Jednak mam wrażenie, że jest, bo koszt przejechanego kilometra to nie tylko koszt wlanego paliwa, ale właśnie te wszystkie przeglądy, awarie itd. co wymieniłeś
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: [S3] DSG 1.8 TSI 180 KM czy 2.0 TSI 220 KM
One nie były kosztowne - tylko upierdliwe. Zresztą większość i tak na gwarancji.