czy to pęknieta głowica
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 13 kwie 2015, o 14:21
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: czy to pęknieta głowica
Gdzieś się doczytałem że winowajcą może też być puszczający uszczelniacze cewki pompowtrysku bo po wymianie uszczelniaczy na pompkach dalej to samo
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 17:38
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0 AZM (115KM)
- Imię: Arkadiusz
Re: czy to pęknieta głowica
Autorytatywnie moge wyjasnic wam przyczyne powstawania problemu :
uszkodzone (wybite ) gniazda - gdzie znajduja sie pompowtryski - na poczatku wystarcza wymiana oringów , przy wiekszym wybiciu gniazda niestety oringi juz nie przejmuja nierownosci i paliwo dostaje sie do oleju , wada fabryczna , widzialem takich glowic z 400-500 spokojnie firma obok zajmuje sie tym tematem , dosc czesta usterka.
uszkodzone (wybite ) gniazda - gdzie znajduja sie pompowtryski - na poczatku wystarcza wymiana oringów , przy wiekszym wybiciu gniazda niestety oringi juz nie przejmuja nierownosci i paliwo dostaje sie do oleju , wada fabryczna , widzialem takich glowic z 400-500 spokojnie firma obok zajmuje sie tym tematem , dosc czesta usterka.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 27 wrz 2011, o 21:24
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Adrian
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: czy to pęknieta głowica
A nie jest to czasem problem przypchanego dpf?? układ nie przepala mieszanki i się cofa do oleju??
Re: czy to pęknieta głowica
Jeśli ma silnik jak w profilu to nie jest to dpf, bo tam nie było takich nowinek technicznych.