ropa w oleju

key26
Posty: 69
Rejestracja: 13 kwie 2015, o 14:21
Samochód: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)

ropa w oleju

Post autor: key26 »

Jak w temacie podnosi się poziom oleju bo dostaje się tam.ropa i już brak mi pomysłów podmoeniona pompa tandemowa zmienione uszczelniacze tylko że mechanik je zamawiał na ebay-u i dalej to samo , na komputerze pokazuje wszystko ok , dodam że jak wymienił uszczelniacze to kilka dni było ok a potem nagle mała chmurka poleciała z tłumika i się zaczęło od nowa a i jeszcze jeden problem to ze samochód po kołku godzinach stania przodem do góry niechęć odpalić od razu tylko trzeba kręcić ale potem już odpala normalnie na ciepłym a po wymianie tych uszczelniacze chwilke miałem spokuj dopuki się ropa nie zaczęła dostawać od nowa a ja już jestem bezsilny
motogold
Posty: 286
Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
Samochód: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Aktualnie: 163/370
Imię: Sławek
Lokalizacja: Rumia

Re: ropa w oleju

Post autor: motogold »

Nieszczelność nie jest problemem elektryczno-elektronicznym,więc błędu raczej nie wykaże.Jeżeli wymieniałeś uszczelniacze i jakiś czas miałeś spokój,to w tym temacie upatruj przyczyny.Może źle coś dokręcił albo jakieś chińczyki pozakładał?Gdzieś ewidentnie masz przeciek /wyciek paliwa,bo jak piszesz,po długim postoju są problemy z odpaleniem.
ALUmikołów
Posty: 2
Rejestracja: 31 lip 2015, o 17:38
Samochód: Superb I
Silnik: 2.0 AZM (115KM)
Imię: Arkadiusz

Re: ropa w oleju

Post autor: ALUmikołów »

Prosta sprawa , wybite gdniazda pompowtrysków . sa firmy ktore to robią , wymiana oringów daje poprawe tylko na chwile , zawodowo zajmuje sie czym innym ale firma obok ..... to robi , widzialem zeby nie przesadzic z 900-1100 głowic na zywo z takim problemem. Tulejuje sie gniazda pompowtrysków , trzba zrobic w tulejkach odpływy , dobrze obrobic po wstawieniu tuleje , jest z tym troche zabawy.
jak rozpoznac problem w gniezdzie pompowtrysku w głowicy widac duze zadziory .
ODPOWIEDZ