ropa w oleju
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 13 kwie 2015, o 14:21
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
ropa w oleju
Jak w temacie podnosi się poziom oleju bo dostaje się tam.ropa i już brak mi pomysłów podmoeniona pompa tandemowa zmienione uszczelniacze tylko że mechanik je zamawiał na ebay-u i dalej to samo , na komputerze pokazuje wszystko ok , dodam że jak wymienił uszczelniacze to kilka dni było ok a potem nagle mała chmurka poleciała z tłumika i się zaczęło od nowa a i jeszcze jeden problem to ze samochód po kołku godzinach stania przodem do góry niechęć odpalić od razu tylko trzeba kręcić ale potem już odpala normalnie na ciepłym a po wymianie tych uszczelniacze chwilke miałem spokuj dopuki się ropa nie zaczęła dostawać od nowa a ja już jestem bezsilny
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 163/370
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Rumia
Re: ropa w oleju
Nieszczelność nie jest problemem elektryczno-elektronicznym,więc błędu raczej nie wykaże.Jeżeli wymieniałeś uszczelniacze i jakiś czas miałeś spokój,to w tym temacie upatruj przyczyny.Może źle coś dokręcił albo jakieś chińczyki pozakładał?Gdzieś ewidentnie masz przeciek /wyciek paliwa,bo jak piszesz,po długim postoju są problemy z odpaleniem.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 17:38
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0 AZM (115KM)
- Imię: Arkadiusz
Re: ropa w oleju
Prosta sprawa , wybite gdniazda pompowtrysków . sa firmy ktore to robią , wymiana oringów daje poprawe tylko na chwile , zawodowo zajmuje sie czym innym ale firma obok ..... to robi , widzialem zeby nie przesadzic z 900-1100 głowic na zywo z takim problemem. Tulejuje sie gniazda pompowtrysków , trzba zrobic w tulejkach odpływy , dobrze obrobic po wstawieniu tuleje , jest z tym troche zabawy.
jak rozpoznac problem w gniezdzie pompowtrysku w głowicy widac duze zadziory .
jak rozpoznac problem w gniezdzie pompowtrysku w głowicy widac duze zadziory .