kierownica od Octavii RS
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: kierownica od Octavii RS
Dokładnie jak wyżej, z OIIRS to chyba tylko Dremel by pomógł, ale rezultat mógłby być inny niż zamierzony
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 14:54
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Re: kierownica od Octavii RS
czyli takie?
to jest kierownica opisana jako Octavia III rapid fabia III
Superb II 2.0 TSI 2011
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: kierownica od Octavii RS
To jest kiera zwyczajna trójramienna, nie z RS'a.
Z tego co pisał Eryk, do tej właśnie trzeba by było przełożyć przyciski z Rapida. Nie wiem czy też np. by nie podeszły zwykłe przyciski od normalnej kiery z Superba II FL, ale to Eryk musiałby się wypowiedzieć lub inni, którzy przekładali.
Z tego co pisał Eryk, do tej właśnie trzeba by było przełożyć przyciski z Rapida. Nie wiem czy też np. by nie podeszły zwykłe przyciski od normalnej kiery z Superba II FL, ale to Eryk musiałby się wypowiedzieć lub inni, którzy przekładali.
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: kierownica od Octavii RS
Parę rzeczy było wyjaśnionych tutaj:
http://www.forum.superbclub.pl/viewtopic.php?f=9&t=6316
http://www.forum.superbclub.pl/viewtopic.php?f=9&t=6316
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: kierownica od Octavii RS
To jest fajera z O3RS z przyciskami od S2FL.
Przyciski z O3 są identyczne w wyglądzie,ale w S2 nie zadziałają.
http://imgur.com/mDC3VTM
Przyciski z O3 są identyczne w wyglądzie,ale w S2 nie zadziałają.
http://imgur.com/mDC3VTM
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: kierownica od Octavii RS
Uporządkujmy może temat.
1. Nie ma takiej opcji, żeby do posiadanej kierownicy z S2 przed liftem założyć guziki z S2 po lifcie.
2. Guziki z O3, S2, Rapida kształtem są identyczne, natomiast te z O3 mają zupełnie inne bebechy w środku.
3. To, czy kierownica z RS jest spłaszczona u dołu czy nie, nie ma znaczenia, jeżeli chodzi o guziki.
4. Aby poniższe miało sens, aktualnie posiadana kierownica musi być wielofunkcyjna.
Podsumowując, jeżeli ktoś chce zamontować spłaszczoną kierownicę z O3 RS (lub po prostu trójramienną spłaszczoną - bo takie też są w O3), powinien:
I. Zakupić obojętnie jaką spłaszczoną kierownicę (z guzikami lub bez).
II. Zakupić kierownicę od Rapida lub Superba lub Yeti po lifcie z guzikami.
III. Przełożyć guziki z pkt. II do kierownicy pkt. I
IV. W posiadanej wiązce zamienić wtyczki i przełożyć przewody.
V. Pozbyć się pozostałych części jako kierownica do O3.
Tyle w temacie.
1. Nie ma takiej opcji, żeby do posiadanej kierownicy z S2 przed liftem założyć guziki z S2 po lifcie.
2. Guziki z O3, S2, Rapida kształtem są identyczne, natomiast te z O3 mają zupełnie inne bebechy w środku.
3. To, czy kierownica z RS jest spłaszczona u dołu czy nie, nie ma znaczenia, jeżeli chodzi o guziki.
4. Aby poniższe miało sens, aktualnie posiadana kierownica musi być wielofunkcyjna.
Podsumowując, jeżeli ktoś chce zamontować spłaszczoną kierownicę z O3 RS (lub po prostu trójramienną spłaszczoną - bo takie też są w O3), powinien:
I. Zakupić obojętnie jaką spłaszczoną kierownicę (z guzikami lub bez).
II. Zakupić kierownicę od Rapida lub Superba lub Yeti po lifcie z guzikami.
III. Przełożyć guziki z pkt. II do kierownicy pkt. I
IV. W posiadanej wiązce zamienić wtyczki i przełożyć przewody.
V. Pozbyć się pozostałych części jako kierownica do O3.
Tyle w temacie.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: kierownica od Octavii RS
Brakuje jeszcze jednej informacji (chyba, że tylko mi ), punkt IV ma jedynie sens jeśli nową kierownicę wrzucamy do S2 przed FL, bo dla FL to w sumie p&p.
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 14:54
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Re: kierownica od Octavii RS
@Enriquez - dziękuję! Jestes wielki!
ale jak już wątek ma wszystko wyjaśniać to jeszcze może opowiedzcie o "KODOWANIU" - co to jest, gdzie to się robi, za ile i jak? i czy trzeba koniecznie, czy wystarczy przelozenie przewodów?
a dodatkowo - może ktoś opisac krótki tutorial jak się wyjmuje poduszkę z kierownicy SII przed liftem żeby się dostać do śruby i odkrecić kierę?
ale jak już wątek ma wszystko wyjaśniać to jeszcze może opowiedzcie o "KODOWANIU" - co to jest, gdzie to się robi, za ile i jak? i czy trzeba koniecznie, czy wystarczy przelozenie przewodów?
a dodatkowo - może ktoś opisac krótki tutorial jak się wyjmuje poduszkę z kierownicy SII przed liftem żeby się dostać do śruby i odkrecić kierę?
Superb II 2.0 TSI 2011
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
Re: kierownica od Octavii RS
kamracik pisze:Brakuje jeszcze jednej informacji (chyba, że tylko mi ), punkt IV ma jedynie sens jeśli nową kierownicę wrzucamy do S2 przed FL, bo dla FL to w sumie p&p.
ale co? Przyciski z OIII i tak nie pasują...
chyba, że coś mi się zapamiętało.
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: kierownica od Octavii RS
Pasować nie pasują, ale jak masz Superba FL i zamieniasz na kierę z O3 i de facto wkładasz tam własne przyciski to przecież nie musisz kostki przepinać Chyba dodałem, bo nie wiem jak to wygląda i dziś przyciski mogą być swoje, a wiązka jako osobny element w kierownicy
Re: kierownica od Octavii RS
W takim razie teoretycznie wystarczy, ze kupię kierownicę z OIII RS, przełożę ją bez przycisków i będzie działać bez zabawy kablami i kostkami?
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: kierownica od Octavii RS
Patrz post j/w Jeżeli przyciski są z kostkami bezpośrednio (przyciski->samochód) i nie ma elementu pośredniego (przyciski->kierownica->samochód) to tak powinno to wyglądać.
Re: kierownica od Octavii RS
Też tak myślę, ale mój post napisałem bo nie jestem pewien. Czekam, aż jakiś magik jak np. Janusz/Enriquez mi to wyjaśni.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: kierownica od Octavii RS
No dobra, ciąg dalszy.
Jeżeli mamy S2 po lifcie, to wymieniamy tak naprawdę sam wieniec kierownicy.
Cała elektronika - czyli guziki i wiązka zostaje z naszego bolidu.
Jeżeli mamy S2 po lifcie, to wymieniamy tak naprawdę sam wieniec kierownicy.
Cała elektronika - czyli guziki i wiązka zostaje z naszego bolidu.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.