Regenerowane kolo dwumasowe

HonkyTonk
Posty: 97
Rejestracja: 2 cze 2014, o 06:15
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Unterfranken / BY / DE

Regenerowane kolo dwumasowe

Post autor: HonkyTonk »

Witajcie :)
Ostatnio mam jakas nadwrazliwosc na swoj nowy nabytek i co chwila czepiam sie o detale. Jednakze kilka z nich troche mnie niepokoi. Autko ma obecnie 163kkm (CFGB) i z informacji jakie zasiegnalem przed jego zakupem, podejrzewalem ze lozysko kola bedzie napewno do wymiany. Tak tez sie stalo lewe lozysko wyje, niedlugo bede w PL to zrobie oba. Natomiast ok 3 dni temu uslyszalem podczas uruchamiania silnika takie male zagrzechotanie. Powstaje no niezaleznie od tego czy silnik jest zimny czy cieply. Po uruchomieniu jest dalej ok bez znczenia czy sprzeglo zostanie wcisniete. podejrzenie pada na dwumase. Dzisiaj zamierzam sie wybrac do skody celem oszacowania co to moze byc. Jednakze juz obcenie widze czarny scenariusz jak serwisant podaje mi kosztorys opiewajacy na pare tys euro. Dlatego upewniwszy sie rozwazam naprawe PL. Dzisiaj przypadkowo natrawilem na strone o regenerowanych podzespolach typu dwumasa i sprzeglo. Z punktu widzenia galerii wyglada dobrze, sprzeglo mozna nawet zamowic z nabitymi okladzinami kewlarowymi... aczkolwiek pewnie to i bez sensu.. Chcialbym uzyskac jakas opinie, czy ktos mial juz stycznosc z elementami regenerowanymi , jak wyglada to z trwaloscia itd itp. Moze ktos zna jakies zaufane miejsce pomiedzy lodzia a warszawa ?
P.S. Prosze o powazne podejscie do tematu... wypowiedzi typu "kup orginal" bez ustosunkowania sie do sedna tematu sa zbyteczne
Pozdrawiam :)

Gesendet von meinem GT-N7100 mit Tapatalk
rezon
Posty: 3475
Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220KM 440Nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Regenerowane kolo dwumasowe

Post autor: rezon »

Ale jaki to ma sens? zamienniki LUK czy SACHS kosztują ok. 3kzł komplet i jest spokój na kolejne 150-200kkm. Robocizna przy wymianie też kosztuje nie mało, więc jak już robić to tak, aby nie wracać do tematu, bo okaże się, że regenerowane padło.
Był S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
HonkyTonk
Posty: 97
Rejestracja: 2 cze 2014, o 06:15
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Unterfranken / BY / DE

Re: Regenerowane kolo dwumasowe

Post autor: HonkyTonk »

Jak wspomnialem, chcialem sie dowiedziec jak taki element sprawuje sie w uzytkowaniu. Jakie ma wady zalety itd. Nie wspominalem ze zamierzam go kupic tylko po prostu zaintrygowal mnie temat.

Gesendet von meinem GT-N7100 mit Tapatalk
rezon
Posty: 3475
Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220KM 440Nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Regenerowane kolo dwumasowe

Post autor: rezon »

zalety - cena
wady - jak mawiał Forrest Gump - życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz na co trafisz ;)
Był S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
ODPOWIEDZ