Wybór haka holowniczego
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 maja 2015, o 07:29
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wrocław
Wybór haka holowniczego
Część, jestem tu nowy i chciałbym Was poprosić o pomoc.
Chyba przyszedł ten czas w którym trzeba kupić hak. Mam działkę pod Wrocławiem i w zeszłym sezonie strasznie dużo prac sobie odpuściłem z powodu braku możliwości przewiezienia materiałów. Postanowiłem, że w tym sezonie bez przyczepki się nie obejdzie. Ale tu potrzebny będzie też hak. Sprawdzałem oferty, chciałbym kupić coś sprawdzonego mam już swoje typy, widzę jednak że rozstrzał cenowy jest dość znaczny bo trafiłem też oferty kupna haków używanych kilkukrotnie tańszych od nówek. I teraz się zastanawiam czy nie lepiej kupić używkę, znacznie tańsza od nowego haka i zaoszczędzoną kasę wydać na coś innego czy jednak kupić nowy hak?
Myślicie, że będzie jakaś różnica w użytkowaniu między nówką a używką?
Chyba przyszedł ten czas w którym trzeba kupić hak. Mam działkę pod Wrocławiem i w zeszłym sezonie strasznie dużo prac sobie odpuściłem z powodu braku możliwości przewiezienia materiałów. Postanowiłem, że w tym sezonie bez przyczepki się nie obejdzie. Ale tu potrzebny będzie też hak. Sprawdzałem oferty, chciałbym kupić coś sprawdzonego mam już swoje typy, widzę jednak że rozstrzał cenowy jest dość znaczny bo trafiłem też oferty kupna haków używanych kilkukrotnie tańszych od nówek. I teraz się zastanawiam czy nie lepiej kupić używkę, znacznie tańsza od nowego haka i zaoszczędzoną kasę wydać na coś innego czy jednak kupić nowy hak?
Myślicie, że będzie jakaś różnica w użytkowaniu między nówką a używką?
Ostatnio zmieniony 12 maja 2015, o 07:57 przez tomekbass, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Wybór haka holowniczego
To zależy jaka nówka i jaka używka. Nówka nówce nierówna, jak i używka używce nierówna.
Wrzuć co tam znalazłeś.
Wrzuć co tam znalazłeś.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 1 cze 2015, o 17:52
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wybór haka holowniczego
Z doswiadczenia wiem, ze uzywek sie nie kupuje! Przede wszystkim moga byc uszkodzone i niekompletne. Nie polecilbym ich zadnemu swojemu klientowi. Sa z aut po stluczkach i nigdy nie wiesz, co jest w nim zepsute, bo uszkodzenia sa czesto niewidoczne golym okiem. Nie polecam. Zainwestuj w nowke i nie ryzykuj. Wydasz kase raz a dobrze i bedziesz mial pewnosc ze nic ci sie nie rozwali.
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: Wybór haka holowniczego
Nie ryzykowałbym używanego haka. Zbyt duże siły tam działają, żeby kupować coś, gdzie nie masz 101% pewności przeszłości
Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka
Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka
- marcin wroclaw
- Posty: 1975
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 16:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wybór haka holowniczego
Jak sie ma superba to przyczepka przecież nie jest potrzebna . Na serio to odpuśc sobie używane. Z przyczepka też ostrożnie. Uzywam kilka mini przyczep i radze stale pilnować stanu technicznego.
Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 13:01
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wybór haka holowniczego
Ja w zeszłym roku zamontowałem hak takiej firmy: http://www.hakpol.pl/index.php?option=c ... &Itemid=38
pasował idealnie, na stronie producenta jest napisane że trzeba ciąć zderzak ale to nie prawda. Główka haka przykręcana dwoma śrubami, jak jest zdemontowana to hak jest praktycznie nie widoczny. Wiązkę kupiłem z THULE od Passata B5FL ale trzeba było trochę pozamieniać kabelki miejscami w kostkach
pasował idealnie, na stronie producenta jest napisane że trzeba ciąć zderzak ale to nie prawda. Główka haka przykręcana dwoma śrubami, jak jest zdemontowana to hak jest praktycznie nie widoczny. Wiązkę kupiłem z THULE od Passata B5FL ale trzeba było trochę pozamieniać kabelki miejscami w kostkach
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Wybór haka holowniczego
Przy okazji się zapytam, czy jakbym się zdecydował na hak, to czy w SIIFL jest podciągnięta jakaś kostka, czy trzeba ciągnąć wszystkie kable?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wybór haka holowniczego
hehehe ...
a jak myślisz przyjacielu?
a jak myślisz przyjacielu?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Re: Wybór haka holowniczego
No yyy...w VC była instalacja. W ogóle instalacje szły wszędzie takie same. W korbkotronikach były kable do szyb elektrycznych, w siedziskach była instalacja pod grzane tyłki... i tak dalej, i tak dalej.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wybór haka holowniczego
Oszczędzają bogaci, to nam też się opłaci
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.