Problemy po wymianie rozrządu
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 cze 2015, o 10:38
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Problemy po wymianie rozrządu
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
Dopiero co stałem się szczęśliwym posiadaczem Superba Kombi CBBB także miło mi dołączyć do Waszego grona
Pisze, ponieważ po wymianie rozrządu+filtry+olej pojawiły się niepokojące objawy - samochód zaczął mi znacznie więcej palić, obroty przy zimnym silniku skaczą na 900 (by później spaść jak się rozgrzeje) , a chwilowe spalanie podskakuje na 1-1,2 l/h Dodatkowo pojawił się jakieś dziwne świszczenie po stronie kierowcy :/
Czy ktoś miał z Was podobne objawy? Może coś Wam to mówi?
Pozdrawiam
Dopiero co stałem się szczęśliwym posiadaczem Superba Kombi CBBB także miło mi dołączyć do Waszego grona
Pisze, ponieważ po wymianie rozrządu+filtry+olej pojawiły się niepokojące objawy - samochód zaczął mi znacznie więcej palić, obroty przy zimnym silniku skaczą na 900 (by później spaść jak się rozgrzeje) , a chwilowe spalanie podskakuje na 1-1,2 l/h Dodatkowo pojawił się jakieś dziwne świszczenie po stronie kierowcy :/
Czy ktoś miał z Was podobne objawy? Może coś Wam to mówi?
Pozdrawiam
Re: Problemy po wymianie rozrządu
to jest akurat normalne.nitas pisze:obroty przy zimnym silniku skaczą na 900 (by później spaść jak się rozgrzeje)
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 cze 2015, o 10:38
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Problemy po wymianie rozrządu
Ale czy normalnym jest, że podskakuje i się na tych wyższych obrotach trzyma, aż do rozgrzania silnika lub przejechania paru kilometrów? Bo to, że wskazówka podskoczy i opadnie to wiem, ale nie jest dla mnie normalne, że się utrzymuje na wyższych obrotach Wcześniej - przed wymianą rozrządu tak nie byłoszms pisze:to jest akurat normalne.nitas pisze:obroty przy zimnym silniku skaczą na 900 (by później spaść jak się rozgrzeje)
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Problemy po wymianie rozrządu
Jak Szymek napisał jest to normalne, w benzynie również.
Nie wiem na ile rozrząd mógłby tutaj mieć znaczenie, ale tak być powinno. W zimie jeszcze dłużej będzie trzymać wyższe obroty ze względu na temperaturę.
Nie wiem na ile rozrząd mógłby tutaj mieć znaczenie, ale tak być powinno. W zimie jeszcze dłużej będzie trzymać wyższe obroty ze względu na temperaturę.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 cze 2015, o 10:38
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Problemy po wymianie rozrządu
Hmm...mimo, że tak nie było wcześniej?
A wyższe spalanie? I to świszczenie?
A wyższe spalanie? I to świszczenie?
Re: Problemy po wymianie rozrządu
W klekocie na rozgrzanym silniku bez klimy, świateł, radia - kompletne zero potrafi skakać 0,3-0,4... l/h, a przy włączonym wszystkim nigdy 0,7 l/h mi nie przekroczyło.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 cze 2015, o 10:38
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Problemy po wymianie rozrządu
zdarza się, że mam 1,1-1,2 l/h przy zimnym bez klimy, ale na światłach. 0,9-0,8 mam przy ciepłym, ale przed zmianą rozrządu miałem zawsze 0,7
No i przy pełnym baku przejechałem tylko 550 km:( średnie spalanie skoczyło na prawie 8 l, z 7,5
No i przy pełnym baku przejechałem tylko 550 km:( średnie spalanie skoczyło na prawie 8 l, z 7,5
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Problemy po wymianie rozrządu
A co w tym "wymienionym" rozrządzie zostało wymienione?
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 cze 2015, o 10:38
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Problemy po wymianie rozrządu
Pełen zestaw INA + pompa wody Airtex + olej, filtry (oleju, paliwa, kabinowy, powietrza), pasek alternatora, płyn chłodniczy.
Re: Problemy po wymianie rozrządu
X
Ostatnio zmieniony 18 lip 2016, o 10:14 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
- pstrykacz
- Posty: 202
- Rejestracja: 23 mar 2013, o 22:06
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Tychy ST
Re: Problemy po wymianie rozrządu
Jeżeli świszczy to problemem jest zły moduł zęba na pompie wody, ja tak miałem, okazało się że pasek miał spory luz na pompie, około 1mm. Po wymianie na właściwą problem znikł. Przed założeniem należało to sprawdzić, ponieważ zdarza się taki problem pomimo prawidłowo dobranych częściach według VIN. Ale nie miało to wpływu na spalanie
Marek.