Zegary i PLAK
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 17:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Trójmiasto
Zegary i PLAK
Witam,
Od niedawna jestem właścicielem Superb'a, rocznik 2014. Ponieważ auto jest powystawowe deska była już nieco matowa. Postanowiłem nieco odświeżyć deskę rozdzielczą z pomocą PLAK'a. Wszystko byłoby OK gdyby nie fakt, że niechcący poczęstowałem tym specyfikiem szkiełko prędkościomierza. Ku mojemu zdziwieniu specyfik wpłynął za szybkę i na szybce przy krawędzi oraz na krawędzi "tuby", w obu przypadkach od wewnątrz pojawiły się dwie błyszczące krople a obecnie już dwa błyszczące miejsca. Patrząc z boku wygląda to trochę tak jakby ktoś próbował kleić zegar "kropelką". Z pozycji kierowcy prawie tego nie widać ale strasznie mnie to wk... urza. Pytanie moje brzmi czy te zegary są rozbieralne i czy dużo roboty jest aby się do nich dostać?
Ponieważ auto jest na gwarancji i tak sam nic grzebać nie mogę ale w ramach zakupu mam mieć w ASO montowane czujniki parkowania z przodu (wersja Ambition bez pakietu Fresh) i z tego co mi wiadomo chłopaki gdzieś pod zegarami będą musieli zamontować głośniczek. Może więc przy okazji wyczyściliby to co narozrabiałem.
Od niedawna jestem właścicielem Superb'a, rocznik 2014. Ponieważ auto jest powystawowe deska była już nieco matowa. Postanowiłem nieco odświeżyć deskę rozdzielczą z pomocą PLAK'a. Wszystko byłoby OK gdyby nie fakt, że niechcący poczęstowałem tym specyfikiem szkiełko prędkościomierza. Ku mojemu zdziwieniu specyfik wpłynął za szybkę i na szybce przy krawędzi oraz na krawędzi "tuby", w obu przypadkach od wewnątrz pojawiły się dwie błyszczące krople a obecnie już dwa błyszczące miejsca. Patrząc z boku wygląda to trochę tak jakby ktoś próbował kleić zegar "kropelką". Z pozycji kierowcy prawie tego nie widać ale strasznie mnie to wk... urza. Pytanie moje brzmi czy te zegary są rozbieralne i czy dużo roboty jest aby się do nich dostać?
Ponieważ auto jest na gwarancji i tak sam nic grzebać nie mogę ale w ramach zakupu mam mieć w ASO montowane czujniki parkowania z przodu (wersja Ambition bez pakietu Fresh) i z tego co mi wiadomo chłopaki gdzieś pod zegarami będą musieli zamontować głośniczek. Może więc przy okazji wyczyściliby to co narozrabiałem.
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 28 mar 2013, o 13:30
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: BMW F25
- Lokalizacja: Tarnogórskie Szosy OCP
Re: Zegary i PLAK
Plaka używam do nabłyszczenia kosiarki i traktorka ..ale nie deski w aucie.. myślę że sobie poradzisz .. za miesiąc odparuje jak tylko temp będą wyższe. Chyba. ..[WINKING FACE]
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
- Docent83
- Posty: 498
- Rejestracja: 20 lis 2014, o 13:25
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: Seria
- Imię: Krzyś ;)
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: Zegary i PLAK
Primo: instrukcja obsługi PLAKa.... Otwórz kosz, wyrzuc, zamknij kosz.
Sekundo: pogadać z serwisantami z ASO nich to wycyszcza, zapłać za błędy młodości chłopakom na flaszkę następnie wpisz w szukajke "CarChem" i wydaj pare złotych na produkty które Ci zaoszczedza wydatków.
Sekundo: pogadać z serwisantami z ASO nich to wycyszcza, zapłać za błędy młodości chłopakom na flaszkę następnie wpisz w szukajke "CarChem" i wydaj pare złotych na produkty które Ci zaoszczedza wydatków.
- lockin
- Posty: 87
- Rejestracja: 22 lis 2014, o 07:38
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: DW
Re: Zegary i PLAK
Na forum OCP jest temat o rysach na zegarach które powstały od czyszczenia deski rozdzielczej w nowej Octavii 3. Żeby było mniej śmiesznie to nieważne czym czyścimy, "szkło" rysuje się nawet od mikrofibry. Nie wiem jak jest w S2FL bo jeszcze nie testowałem
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 17:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Zegary i PLAK
OK, napisałem PLAK, bo to chyba pierwszy producent tego czegoś.... Specyfik którego użyłem, był chyba firmy K2, co nie zmienia faktu, że kłopotu i tak sobie narobiłem.
Swoją drogą dziwne, że te zegary nie są należycie zabezpieczone przed kurzem. Skoro ciecz dostała się tam dosłownie momentalnie to za rok dwa będzie wewnątrz mnóstwo kurzu :/
Swoją drogą dziwne, że te zegary nie są należycie zabezpieczone przed kurzem. Skoro ciecz dostała się tam dosłownie momentalnie to za rok dwa będzie wewnątrz mnóstwo kurzu :/
- Docent83
- Posty: 498
- Rejestracja: 20 lis 2014, o 13:25
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: Seria
- Imię: Krzyś ;)
- Lokalizacja: Pomorskie
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13606
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Zegary i PLAK
Wyjmij zegary, odkręć 4 śrubki, zdejmij obudowę i pod prysznic z nią...
Co tu dywagować - robota na godzinkę.
Co tu dywagować - robota na godzinkę.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Re: Zegary i PLAK
To nie prawda;) Ja zawsze brutalnie starą mikrofibrą wcieram w nie środki Ford'a.lockin pisze:Na forum OCP jest temat o rysach na zegarach które powstały od czyszczenia deski rozdzielczej w nowej Octavii 3. Żeby było mniej śmiesznie to nieważne czym czyścimy, "szkło" rysuje się nawet od mikrofibry. Nie wiem jak jest w S2FL bo jeszcze nie testowałem