Gość pisze (post jest z października 2014), że Skoda zablokowała możliwość edycji temperatur przez VCDS - co uniemożliwia deaktywację S/S za pomocą kabelka.
Czy ktoś może to potwierdzić?
Iwan-energia, sorry za pytanie o oczywistą oczywistość ale chciałbym się upewnić czy u Ciebie po zabiegu nie pojawiły się żadne/jakiekolwiek inne (od zamierzonych) skutki ani też błędy w ECU ?
Na moją logikę operacja jest 100% bezpieczna jednak lubię wiedzieć przed a nie po.
Panowie mozecie mi powiedziec bo jestem laikiem:) i czekam wlasnie na odbior superba , czy tego START-STOP nie mozna wylączyc?
Bo w salonie sprzedawca mowil ze to normalnie mozna wylączyc, specjalnie pytalem jak mnie bedzie denerwowalo czy moge to wyłączyc.
Jak ktos moze to prosze o wytlumaczenie jak to dokladnie działa..
Z gory dzieki za odpowiedz
tzn.po wejsciu do samochodu i odpaleniu moge to wylączyc i przemieszczac sie po miescie bez tego az do mometu az zaparkuje i po wyroszeniu po pewnym czasie znow musze to wylączyc tak?...bo nie wiem czy dobrze zrozumialem?
Mej pisze:Iwan-energia, sorry za pytanie o oczywistą oczywistość ale chciałbym się upewnić czy u Ciebie po zabiegu nie pojawiły się żadne/jakiekolwiek inne (od zamierzonych) skutki ani też błędy w ECU ?
Na moją logikę operacja jest 100% bezpieczna jednak lubię wiedzieć przed a nie po.
Wiesz może co z ewentualną "odwracalnością" ?
Działa dokładnie tak, jak miało działać, nie wywala żadnych błędów podczas testów, nic się nie pokiełbasiło i po podstawieniu oryginalnych wartości s/s powraca do fabrycznego reżimu pracy. U mnie