3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczych?
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
Na komórce też wygodnie z chroma mi się korzysta. Taptalk mnie nie przekonał.
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
No dobra, ale chyba za pomocą jakiegoś note 2/3? Przeca na ekranie typu 4 z groszem cala trudno czytać. Przesuwanie non stop paluchem w każdą stronę, by przeczytać tekst to mordęga.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
telefon mam prawie 5", całkiem daje radę. Na tablecie też używam Chrome. Mi tam to pasi. Pewnie kwestia przyzwyczajenia
- emay
- Posty: 1049
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 458KM/570Nm
- Imię: Emil
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
Może ktoś chce sobie zrobić dobrze:
http://www.hgp-turbo.de/vw-passat-r36.html
http://www.hgp-turbo.de/vw-passat-r36.html
HGP Turbo upgrade for the VW Passat R36
In developing the turbo upgrade to the Passat R36 6-cylinder engines was built on many years of experience with the VW. High performance combined with good driveability and efficiency has been achieved by:
One double-flow exhaust manifold with exhaust housing
HGP R35 ball bearing turbocharger with oil-u. water pipes
Compaction reduction by steel intermediate plate
Exhaust down pipe 88mm with precatalyst
large-volume aluminum intake pipe
large volume intercooler in front of the vehicle
high quality silicone suction u. Pressure hoses with textile reinforcement
modified engine control unit
additional fuel system
Stainless steel exhaust system 1x88mm 2x65mm on (tailpipes in original optics)
reinforced DSG 7-plate clutch
amended DSG software
Boost pressure, oil temperature and digital speed display in the original speedometer instrument
Technical data of the VW Passat R36 (1-loader version)
Power: 502 hp / 369 kw
Torque: 700 Nm
. Prices incl .: 23,000, - €
. Installation incl .: 3.000, - €
Extra fee for vehicles with
Original heater: 500, - €
About the new double-flow exhaust manifold
In R36 HGP Turbo is the first time a double-flow exhaust manifold with exhaust
- lechupe
- Posty: 127
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 14:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 295KM / 372Nm
- Lokalizacja: KR
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
za prawie 30K eur, to faktycznie musi być superentuzjasta...
SII 2.0 TDI (170KM) -> SIIFL 3.6 L&K (295KM) -> i znowu skoda...
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 07:11
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 209 KM & 313 Nm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
czy przy okazji zaczipowania Waszych 3.6 i zwiększenia mocy usunął się również ogranicznik prędkości?
Ile najwięcej jechaliście takim superbem?
Aktulanie mam Octavię mk1 1.8T zrobioną w TuneUp Gdańsk na 209 KM i 313 Nm i licznikowe 250 km/h rozpędza się
Ile najwięcej jechaliście takim superbem?
Aktulanie mam Octavię mk1 1.8T zrobioną w TuneUp Gdańsk na 209 KM i 313 Nm i licznikowe 250 km/h rozpędza się
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
Wprawdzie nie chipowałem 3.6 ale myślę, że wymaga to jakiegoś ruchu tunera, tak jak przy chipowaniu innych silników. Tyle, że pewnie jest to standardowa procedura i wszystkim zdejmują.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5819
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Re: Odp: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechan
Tylko 290? Tyle to mój idzie bez chipaemay pisze:Oczywiste. Licznikowe 290 max
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
Z trumną na dachu
Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka
Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
To pzy tej predkosci Superbem, trzeba trumne ze soba juz wozic ?sjak pisze:Z trumną na dachu
Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
dlatego pab ma kombi
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5819
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
Wziąłem się z powrotem za porównywanie element po elemencie silników CDVA i BWS. Znalezione różnice mogące ewentualnie mieć wpływ na osiąganą moc:
1. Zawory wylotowe. W CDVA stosowane są 022109611N i 022109611P czyli takie same jak są używane w silnikach BLV i CNNA - w BWS stosowane są 03H109611D i 03H109611E.
2. Wąż połączeniowy kolektora. W CDVA jest 1K0133366CB, w BWS są stosowane 3C0133366AA lub 3C0133366S. Nie mam pojęcia, jaki mogą mieć wpływ i czym dokładnie się różnią - trzeba by dostać do ręki.
3. Czujnik ciśnienia paliwa. W CDVA jest 06H906051A, w BWS są stosowane 06J906051C lub 06D906051A (ze wskazaniem na ten pierwszy).
4. Pompa paliwa. W CDVA jest 03H127025E czyli taka sama jak w silniku BLV lub 03H127025G, w BWS jest 03H127025D.
Jest jeszcze kilka elementów które MOGĄ się różnić - mam dwa różne schematy dla CDVA, w jednym się zgadza w drugim nie. Na szczęście wygląda na to, że da się je w miarę łatwo odróżnić optycznie.
5. Szyna paliwowa pierwsza - niezgodna 03H133316M, zgodna 03H133316J.
6. Zawór zwrotny paliwa - niezgodny 03C103363H, zgodny 03C103363B.
7. Szyna paliwowa druga - niezgodna 03H133317P, zgodna 03H133317B.
6. Linia paliwowa - niezgodna 03H133321F, zgodna 03H133321A.
7. Linia paliwowa - niezgodna 03H133321G, zgodna 03H133321.
Resztę może robić jeszcze trochę wydech.
No i oczywiście kwestia software'u
Słucham pinii mądrych głów...
1. Zawory wylotowe. W CDVA stosowane są 022109611N i 022109611P czyli takie same jak są używane w silnikach BLV i CNNA - w BWS stosowane są 03H109611D i 03H109611E.
2. Wąż połączeniowy kolektora. W CDVA jest 1K0133366CB, w BWS są stosowane 3C0133366AA lub 3C0133366S. Nie mam pojęcia, jaki mogą mieć wpływ i czym dokładnie się różnią - trzeba by dostać do ręki.
3. Czujnik ciśnienia paliwa. W CDVA jest 06H906051A, w BWS są stosowane 06J906051C lub 06D906051A (ze wskazaniem na ten pierwszy).
4. Pompa paliwa. W CDVA jest 03H127025E czyli taka sama jak w silniku BLV lub 03H127025G, w BWS jest 03H127025D.
Jest jeszcze kilka elementów które MOGĄ się różnić - mam dwa różne schematy dla CDVA, w jednym się zgadza w drugim nie. Na szczęście wygląda na to, że da się je w miarę łatwo odróżnić optycznie.
5. Szyna paliwowa pierwsza - niezgodna 03H133316M, zgodna 03H133316J.
6. Zawór zwrotny paliwa - niezgodny 03C103363H, zgodny 03C103363B.
7. Szyna paliwowa druga - niezgodna 03H133317P, zgodna 03H133317B.
6. Linia paliwowa - niezgodna 03H133321F, zgodna 03H133321A.
7. Linia paliwowa - niezgodna 03H133321G, zgodna 03H133321.
Resztę może robić jeszcze trochę wydech.
No i oczywiście kwestia software'u
Słucham pinii mądrych głów...
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5819
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
Jak tak sobie na spokojnie teraz analizuję te różnice to wychodzi mi, że w BWS paliwo musi być podawane jest pod większym ciśnieniem dzięki czemu można przy wyższych obrotach zaopatrzyć silnik w więcej paliwa niż w przypadku CDVA. Pompa paliwa na Allegro 250 zł, czujnik ciśnienia paliwa 100 zł, wąż połączeniowy kolektora 100 zł - można zaryzykować.
Trochę gorzej z zaworami - można kupić, też po około 100 zł za szt., ale ich w sumie potrzeba 12 plus robocizna więc robi się trochę drogo.
Ma ktoś jakąkolwiek teorię odnośnie zaworów? Sprawdzałem wymiary - są takie same. Głupi jestem...
Trochę gorzej z zaworami - można kupić, też po około 100 zł za szt., ale ich w sumie potrzeba 12 plus robocizna więc robi się trochę drogo.
Ma ktoś jakąkolwiek teorię odnośnie zaworów? Sprawdzałem wymiary - są takie same. Głupi jestem...
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: 3,6 l silnik V6 - o ile można zwiększyć koni mechaniczyc
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 17:00 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik