Check engine problem

robcioj
Posty: 1
Rejestracja: 27 lip 2014, o 20:24
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Robert
Lokalizacja: Sochaczew

Check engine problem

Post autor: robcioj »

Witam,

Wczoraj podczas jazdy skodzina przeszłą w tryb awaryjny. Zaczęła mrugać kontrolka od podgrzewania świec.
Po podłączeniu VCDS'a mam następujące błędy:

000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 180667 km
Time Indication: 0
Date: 2112.14.22
Time: 19:33:40
Freeze Frame:
RPM: 2461 /min
Inj. Quantity: 43.6 mg/str
(no units): 5.0
Pressure: 1272.0 bar
Pressure: 600.0 bar
Temperature: 42.3°C
Tank Cont.: 43.7 l


000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 180669 km
Time Indication: 0
Date: 2112.14.22
Time: 19:35:06
Freeze Frame:
RPM: 1541 /min
Inj. Quantity: 22.5 mg/str
(no units): 5.0
Pressure: 944.0 bar
Pressure: 488.0 bar
Temperature: 43.2°C
Tank Cont.: 43.7 l


004197 - Fuel Pressure Regulation: Regulation Discrepancy
P1065 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 10
Mileage: 180672 km
Time Indication: 0
Date: 2112.14.22
Time: 19:38:44
Freeze Frame:
RPM: 2001 /min
Speed: 29.0 km/h
Lambda: 56.8 %
Pressure: 1032.0 bar
Pressure: 1144.0 bar
Pressure: 1608.0 bar
Temperature: 45.0°C



Może któryś z użytkowników ma jakieś pomysły ??
Możecie kogoś polecić w mojej okolicy

pozdr

profil już aktualny

Aktualizacja:
Niestety padła pompa wysokiego ciśnienia. Napiszę jak wróci z naprawy

//
Auto wróciło z naprawy, Uszkodzona pompa. Wytarł się wałek. Jakościowo masakra. Konieczne płukanie całego układu paliwowego z racji pojawienia się opiłków. Koszt pompy 1300 netto.

Myślę że na naszym paliwie 150 kkm będzie sukcesem.
Ostatnio zmieniony 3 sie 2014, o 21:24 przez robcioj, łącznie zmieniany 3 razy.
trix
Posty: 151
Rejestracja: 21 mar 2014, o 15:13
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin
Lokalizacja: Steinkjer Norge

Re: Check engine problem

Post autor: trix »

W passacie jak mi zaczęła migać kontrolka od świec to silnik zgasł i okazało się że padnięty pompowtrysk - ale tam był inny silnik-
Awatar użytkownika
pab567
Ekspert
Posty: 5814
Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
Imię: Paweł
Lokalizacja: Warszafka (Ochota)

Re: Check engine problem

Post autor: pab567 »

Boxa żadnego rozumiem że wpiętego nie masz... zacząłbym od czujnika ciśnienia szyny common rail.
jarkow
Posty: 469
Rejestracja: 3 maja 2013, o 20:51
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Re: Check engine problem

Post autor: jarkow »

Należałoby sprawdzić zawór regulacyjny ciśnienia paliwa na szynie CR. Nie napisałeś czy błąd był sporadyczny i po wykasowaniu błędów nie powraca, czy błąd stały. W blokach pomiarowych można sprawdzić ciśnienie w szynie CR i pracę zaworu regulującego ciśnienie.
ODPOWIEDZ