Montaż tempomatu

lwlw
Posty: 101
Rejestracja: 11 sie 2018, o 22:28
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)

Re: Montaż tempomatu

Post autor: lwlw » 8 sty 2019, o 21:55

Haha, dokładnie taką kwotę usłyszałem, a po rabacie 955 :lol:
Ten kabelek 000 979 030 E zdaje się tylko w ASO i kosztuje ok. 55zł. Przy czym to jest kawałek z 50-70cm i na obu końcach ma takie same piny, więc tniemy na pół i mamy dwa :) Sztukujemy przewód, na drugim końcu zakładamy 000 979 009 E, który już łatwo kupić za grosze (a jak nie to też w ASO ze 20zł).

Który masz rok tej yeti? Ja mam problem ze znalezieniem manetki... Już chciałem łapać 5K0953502N, ale okazuje się, że od czerwca 2012 były kolejne - wg Etki 5K0953513N :x Nigdzie tego nie ma :cry:

Awatar użytkownika
Enriquez
Posty: 12565
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Aktualnie: 313 KM / 419 Nm
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Montaż tempomatu

Post autor: Enriquez » 8 sty 2019, o 23:31

Taniej kupić na allegro całą wtyczkę silnika
mam taką od MQB, jak coś to dam
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.

lwlw
Posty: 101
Rejestracja: 11 sie 2018, o 22:28
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)

Re: Montaż tempomatu

Post autor: lwlw » 9 sty 2019, o 00:03

Za późno... Ale dzięki za propozycję.

Awatar użytkownika
pab567
Moderator
Posty: 5013
Rejestracja: 12 lis 2012, o 15:54
Samochód: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 277 KM / 347 Nm
Imię: Paweł
Lokalizacja: Warszafka (Ochota)

Re: Montaż tempomatu

Post autor: pab567 » 9 sty 2019, o 07:01

Ja kupiłem http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7566001023 to dokładnie to, co wskazywała ETKA. Yeti to MY16.

Awatar użytkownika
pab567
Moderator
Posty: 5013
Rejestracja: 12 lis 2012, o 15:54
Samochód: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 277 KM / 347 Nm
Imię: Paweł
Lokalizacja: Warszafka (Ochota)

Re: Montaż tempomatu

Post autor: pab567 » 9 sty 2019, o 07:03

Enriquez pisze:Taniej kupić na allegro całą wtyczkę silnika
mam taką od MQB, jak coś to dam
A ja chętnie skorzystam

Awatar użytkownika
pab567
Moderator
Posty: 5013
Rejestracja: 12 lis 2012, o 15:54
Samochód: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 277 KM / 347 Nm
Imię: Paweł
Lokalizacja: Warszafka (Ochota)

Re: Montaż tempomatu

Post autor: pab567 » 9 sty 2019, o 08:13

Ciekawa dostałem ofertę od jednej z firm handlującej pinami:

Możemy Panu zrobić taki kabel na zamówienie, koszt kabla z pinami 1 szt. to 4 zł. + koszt transportu: poczta pobranie 17 zł. lub kurier 19 zł.

Wezmę z 10 :)

Awatar użytkownika
pab567
Moderator
Posty: 5013
Rejestracja: 12 lis 2012, o 15:54
Samochód: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 277 KM / 347 Nm
Imię: Paweł
Lokalizacja: Warszafka (Ochota)

Re: Montaż tempomatu

Post autor: pab567 » 9 sty 2019, o 09:49

No i dupa - właśnie dzwonili że bardzo przepraszają ale pinów 000 979 030 E nie mają :( Masakra jakaś...

Awatar użytkownika
siemi1
Posty: 1434
Rejestracja: 25 mar 2013, o 15:13
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wawa

Re: Montaż tempomatu

Post autor: siemi1 » 9 sty 2019, o 09:50

no i wyczują interes i dla następnych podbijesz cenę :P

lwlw
Posty: 101
Rejestracja: 11 sie 2018, o 22:28
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)

Re: Montaż tempomatu

Post autor: lwlw » 9 sty 2019, o 10:15

pab567 pisze:No i dupa - właśnie dzwonili że bardzo przepraszają ale pinów 000 979 030 E nie mają :( Masakra jakaś...
I dlatego w ASO 55 zł.

Awatar użytkownika
Enriquez
Posty: 12565
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Aktualnie: 313 KM / 419 Nm
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Montaż tempomatu

Post autor: Enriquez » 10 sty 2019, o 15:34

ale pół metra a potrzeba z 1,5
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.

lwlw
Posty: 101
Rejestracja: 11 sie 2018, o 22:28
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)

Re: Montaż tempomatu

Post autor: lwlw » 10 sty 2019, o 16:05

Tak jak pisałem trzeba dosztukować :)

Awatar użytkownika
Enriquez
Posty: 12565
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Aktualnie: 313 KM / 419 Nm
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Montaż tempomatu

Post autor: Enriquez » 10 sty 2019, o 16:37

Trzeba kupować takie do zaprasowania. Ja tak robię z 009E
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.

lwlw
Posty: 101
Rejestracja: 11 sie 2018, o 22:28
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)

Re: Montaż tempomatu

Post autor: lwlw » 10 sty 2019, o 17:05

W przypadku 009E jak najbardziej, ale już 030E nie ma za bardzo w sprzedaży i stąd te kombinacje. Zresztą połączyć przewody nie tragedia.

lwlw
Posty: 101
Rejestracja: 11 sie 2018, o 22:28
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)

Re: Montaż tempomatu

Post autor: lwlw » 1 lut 2019, o 20:16


kmicio
Posty: 10
Rejestracja: 5 mar 2017, o 23:10
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Artur
Lokalizacja: Lublin

Re: Montaż tempomatu

Post autor: kmicio » 27 mar 2019, o 22:07

pab567 pisze:Ja kupiłem http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7566001023 to dokładnie to, co wskazywała ETKA. Yeti to MY16.
Mam Yeti MY2015 i za nic nie zapisuje kodowania tempomatu. Czy ten kabel z pinami jest zawsze potrzebny? Nawet kiedy sterownik kierownicy 5K0-953-569-AH obsługuje wszystko.... ?
Chciałbym się upewnić, bo VCDS 18.9 też nie chce trwale zapisać kodowania w sterowniku, pomimo że pokazuje że kodowanie zakończone sukcesem.

ODPOWIEDZ