Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG

bogge
Posty: 515
Rejestracja: 18 lis 2010, o 14:21
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: VW Phaeton, VolvoV70
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG

Post autor: bogge »

ciiiiii, nie podnosić emocji panowie, już wystarczająco je podniósł jegomość o imieniu Barack w Wawie paraliżując ruch ;) i gdzie tu pośmigać lepszą, niż rządową Superb? :D ;)
Awatar użytkownika
Misiektt
Posty: 1213
Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 296KM / 377NM
Imię: Marcin

Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG

Post autor: Misiektt »

Bosze człowieku wyluzuj
Mikoruch
Posty: 1
Rejestracja: 25 gru 2011, o 13:59
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Lokalizacja: Oberschlesien

Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG

Post autor: Mikoruch »

Jak wpływa chipowanie na żywotność 2,0 TDI 170 KM ?
bezduszny

Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG

Post autor: bezduszny »

Mikoruch pisze:Jak wpływa chipowanie na żywotność 2,0 TDI 170 KM ?
w taki sposób jak robi VTG czy kilku innych dobrych tunerów to napisał bym........ wcale
za to duży wpływ ma właściciel auta, sposób użytkowania i oczywiście jakość oleju, filtrów i paliwa

dlaczego "wcale" ?
choć by na przykładzie silnika z19dth jaki mam w Oplu Vectra C
po zrobieniu programu ciśnienie doładowania na turbinie jest... o dziwo mniejsze niż na seryjnym programie :mrgreen:
moment jest większy.. ale jest ładnie rozłożony i wyżej podniesiony.. co zmniejsza ryzyko padnięcia dwumasy
Awatar użytkownika
ZodiaK
Posty: 33
Rejestracja: 14 lip 2010, o 17:31
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Lokalizacja: Grybów - Małopolskie

Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG

Post autor: ZodiaK »

trzeba przyznac niestety ze w naszych CBBB jest przepaść do CBFG, mowie o zakresie obrotów 1750-2400. Ja prowadze małą batalie z VAG ze wzgledu na niezgodnosc z homologacja. Dokkładniej o moc w zakresie obrotów. Moc powinna być osiągana szybciej i dostępna tak jak w CBFG... Mam dobre porównanie bo wspolnik ma kupiona 2 miesiace pozniej własnie CBFG. Zachęcam do zamieszczania wykresow CBBB i CBFG.
Awatar użytkownika
KriSSo
Posty: 287
Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
Samochód: Inny
Rocznik: 2018
Silnik: Inny
Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
Imię: Kriss
Lokalizacja: ZS

Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG

Post autor: KriSSo »

bezduszny pisze:po zrobieniu programu ciśnienie doładowania na turbinie jest... o dziwo mniejsze niż na seryjnym programie
Pierwsze słyszę, żeby ktoś podnosił dawkę paliwa nie ruszając (czy obniżając :?: :?:) doładowania :cry: :cry:. Aż spytam z ciekawości, choćby Mastersa.
Golf Variant mk7.5
Obrazek
bezduszny

Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG

Post autor: bezduszny »

Możesz nawet zadzwonić do osoby która to robiła... do Rogala.
Wykres masz nawet na jego stronie.

Ciśnienie z 1,55 zeszło na jakieś 1,47-48
bo regulator jest na 1,5

Nie powstawał problem z przeładowaniem jak było na seryjnym oprogramowaniu... i co widać na wykresie w postaci takiej "dolinki".
Awatar użytkownika
noso
Posty: 1516
Rejestracja: 1 sty 2013, o 19:09
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdynia

Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG

Post autor: noso »

Panowie dajcie sobie raz po pysku i po sprawie :)
Awatar użytkownika
KriSSo
Posty: 287
Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
Samochód: Inny
Rocznik: 2018
Silnik: Inny
Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
Imię: Kriss
Lokalizacja: ZS

Re: Mój Superb 2.0 TDI CR 170KM po chipie VTG

Post autor: KriSSo »

bezduszny pisze:Nie powstawał problem z przeładowaniem jak było na seryjnym oprogramowaniu...
Nie pomyślałem o tym od razu, w tym przypadku rozumiem już dlaczego.
Golf Variant mk7.5
Obrazek
ODPOWIEDZ