Obniżamy nasze Superby

Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: Misiek Fisiek »

Jeśli ktoś jeździ jak prawdziwy kapelusznik a zależy mu tylko na wyglądzie to taki zestaw może się sprawdzić :) Eibachy podobno nie są takie twarde.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
raf-tdi
Posty: 52
Rejestracja: 15 lip 2012, o 13:36
Samochód: Superb I
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Imię: Rafał
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: raf-tdi »

Widze że zdania podzielone. Na innych forach ludzie zakaldaja Eibachy pod seryjny amor i mówia że jest git. Wg producenta Pro kit podchodzi pod seryjne amory. Eibach nei jest twardy miałem z KYB ale ultra sr i było ok. Chce troche zyskac na wygladzie i prowadzeniu a amorki sa w miare swieze i nie chce ich wymieniac
S1- 2.0 tdi 180/400NM
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: Misiek Fisiek »

Myślę, że jednak zdania są zbieżne. Zarówno ja jak i Sjak nie założylibyśmy Exel-G do Eibachów, chyba że auto ma tylko wyglądać a nie jeździć. Jeśli masz krótką sprężynę to musisz mieć dużą siłę na dobiciu.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
raf-tdi
Posty: 52
Rejestracja: 15 lip 2012, o 13:36
Samochód: Superb I
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Imię: Rafał
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: raf-tdi »

To znalazlem na stronie producenta także wydaje mi sie że do Pro Kit-a nowy seryjny amor sie sprawdzi

"A - 1) Montaż powinien być przeprowadzany w specjalistycznym warsztacie. 2) Pozycja montażu (góra-dół) oznaczona jest poprzez nadruk - ułożenie tekstu sugeruje prawidłową pozycję. 3) Po montażu sprężyn/elementów zawieszenia, należy sprawdzić geometrię kół. 4) Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych, lub sportowych. 5) W przypadku sprężyn serii Sportline zalecamy zakup sportowych amortyzatorów Bilstein B8 6) Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn. 7) Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia."
S1- 2.0 tdi 180/400NM
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: Misiek Fisiek »

Bo producent chce sprzedać sprężynę. Koszt sprężyny to 700 zł. Jeżeli powie klientowi, że ma dodatkowo wydać 2000 na sportowe amortyzatory to koszt modyfikacji wzrośnie o 300% i niewiele osób zdecyduje się na zakup sprężyn.

Gachul to przerabiał i nie był zachwycony. Szybko je zmienił.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
raf-tdi
Posty: 52
Rejestracja: 15 lip 2012, o 13:36
Samochód: Superb I
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Imię: Rafał
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: raf-tdi »

Mam znajomego co ma w Toyocie Avensis i mowi że o wiele lepiej jest niz na seryjnych sprezynach. Amortyzatory ma oryginalne To chyba bede musiał zrezygnowąc. Sprawa zostaje do przemyslenia. Co auto i własciciel inna opinia :)
S1- 2.0 tdi 180/400NM
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: Misiek Fisiek »

No Avensis z Eibachami i na seryjnych amorach to faktycznie musi być demon :lol:

Jak widzisz wszystko zależy od potrzeb.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
sjak
Posty: 2521
Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
Imię: Sławek
Lokalizacja: Ryki lubelskie
Kontakt:

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: sjak »

Rafał, Twój samochód, Twoje pieniądze i Twój wybór. Opinie ludzi są bardzo różne, a zwłaszcza w kwestii samochodów i polityki ;)
Oczywiście, możesz być zadowolony z takiego rozwiązania, ale nie licz, że jest to rozwiązanie skuteczne. Jeśli należysz do kierowców jeżdżących spokojnie i możesz na kokpicie położyć telefon bez obawy, że Ci się ześliźnie w zakręcie - pewnie zda to egzamin. Ja np jeżdżę trochę szybciej (ale tylko po śliskim i w zakrętach), wymagam więc od samochodu i jego zawieszenia nieco więcej.
Możesz zainstalować co chcesz (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku), ale musisz zdawać sobie sprawę z tego co właśnie zrobiłeś - wtedy jest OK. Jeśli natomiast z uporem maniaka będziesz się upierał, że jest inaczej, i jeszcze nie daj Boże w to wierzył, bo ktoś znał kogoś, kto zna kogoś ... i dorabiał sobie do tego filozofię - sorry, ale to i śmieszne i głupie, i co gorsza, potencjalnie niebezpieczne.

A co do tekstów reklamowych - nie wierz słowu pisanemu. Kiedyś na płocie było napisane "dupa", pogłaskałem i mi drzazga weszła :D
Awatar użytkownika
gachul
Posty: 3888
Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: CS rullez :P
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Limanowa/Łódź
Kontakt:

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: gachul »

Zuber pisze:Bo producent chce sprzedać sprężynę. Koszt sprężyny to 700 zł. Jeżeli powie klientowi, że ma dodatkowo wydać 2000 na sportowe amortyzatory to koszt modyfikacji wzrośnie o 300% i niewiele osób zdecyduje się na zakup sprężyn.

Gachul to przerabiał i nie był zachwycony. Szybko je zmienił.
no taka kombinacja jest do dupy... fabryczny amortyzator nie pracował w swoim nominalnym zakresie i poprostu na dole wogóle nie trzymał...
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
raf-tdi
Posty: 52
Rejestracja: 15 lip 2012, o 13:36
Samochód: Superb I
Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
Imię: Rafał
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: raf-tdi »

Dzieki chłopaki. No nic do lata troche zostało przemysle sprawe ;)
S1- 2.0 tdi 180/400NM
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: Misiek Fisiek »

Ciekawe czy opony 225/45/18 weszłyby przy założonych springach H&R -40mm :)

Wydaje się, że weszłyby ale tylko przy wysokim ET i feldze nie większej niż 7,5 cala.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
CHMIELU
Posty: 20
Rejestracja: 6 lut 2015, o 20:39
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Włocławek

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: CHMIELU »

Zakladał ktoś eibachy -40 mm na seryjny amor ?
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: Misiek Fisiek »

Nie, chyba wszyscy dotychczas byli normalni.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: szms »

:lol:
Awatar użytkownika
gachul
Posty: 3888
Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: CS rullez :P
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Limanowa/Łódź
Kontakt:

Re: Obniżamy nasze Superby

Post autor: gachul »

Misiek Fisiek pisze:Nie, chyba wszyscy dotychczas byli normalni.
nom... ja tylko do -30 dojechałem.. :D
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
ODPOWIEDZ