Re: ET i Różne felgi opony 225/40/18 235/40/18 i inne proble
: 30 wrz 2018, o 21:10
I to jest argument.Matt pisze:powodzenia w walce o trakcję na mokrym przy węższych oponach i 200 koniach
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
I to jest argument.Matt pisze:powodzenia w walce o trakcję na mokrym przy węższych oponach i 200 koniach
Myślałem ew. tylko o 195/60. Poza tym inne gumy o szerokości 205 (profil inny niż 55) nie spasują do felg 16”. Nie wyskakują mi takie przynajmniej w kalkulatorze zamienników.JacekZMC pisze:Fakt. 175 do superb beda za waskie. Trakcja jedno. A wplyw na droge hamowania to drugie (bedzie dluzsza) chcesz wieksze kolo ? Wez 205 ale o wyzszym profilu niz fabryka.
Obniż zawieszenieazymut38 pisze:Chodzi o to, że na 205/55 wygląda jak resorak...
Pisałem a propos czy te fabryczne w takim razie dadzą radeJacekZMC pisze:Fakt. 175 do superb beda za waskie. Trakcja jedno. A wplyw na droge hamowania to drugie (bedzie dluzsza) chcesz wieksze kolo ? Wez 205 ale o wyzszym profilu niz fabryka.
Napisałem kompromis pomiędzy "komfortem a prowadzeniem"..Tu nie ma mowy o kompromisie między wyglądem a komfortem,
Dokładnie to wygląda tak:Ogonczyk pisze:Napisałem kompromis pomiędzy "komfortem a prowadzeniem"..Tu nie ma mowy o kompromisie między wyglądem a komfortem,
Samochód w pierwszym rzędzie służy mi do przemieszczania, szkoda w tym przypadku ze nie jest komfortowy na
17-kach...tez bym tak chciał. ..bo wygląda na aluskach skodowskich pięknie...
W sumie nie wygląda źle na 16-kach- średnica koła w całości jest mniejsza o 4mm, a naprawdę znacznie lepiej wybiera dziury w codziennej jeździe po mieście i w suburban.
Będę musiał tylko kupić jakieś fajne alufelgi całoroczne, te Skody 16 ki są drogie (już mam oryginały 17 ki) i nieładne.