Strona 2 z 3
Re: kierownica od Octavii RS
: 30 lip 2015, o 07:16
autor: JanuszSz
Przyciski od Rapida,a kierownica z O3RS.
Re: kierownica od Octavii RS
: 30 lip 2015, o 08:04
autor: kamracik
Dokładnie jak wyżej, z OIIRS to chyba tylko Dremel by pomógł, ale rezultat mógłby być inny niż zamierzony
Re: kierownica od Octavii RS
: 30 lip 2015, o 11:18
autor: michaler
czyli takie?
to jest kierownica opisana jako Octavia III rapid fabia III
Re: kierownica od Octavii RS
: 30 lip 2015, o 11:23
autor: kamracik
To jest kiera zwyczajna trójramienna, nie z RS'a.
Z tego co pisał Eryk, do tej właśnie trzeba by było przełożyć przyciski z Rapida. Nie wiem czy też np. by nie podeszły zwykłe przyciski od normalnej kiery z Superba II FL, ale to Eryk musiałby się wypowiedzieć lub inni, którzy przekładali.
Re: kierownica od Octavii RS
: 30 lip 2015, o 11:28
autor: kamracik
Re: kierownica od Octavii RS
: 30 lip 2015, o 12:10
autor: JanuszSz
To jest fajera z O3RS z przyciskami od S2FL.
Przyciski z O3 są identyczne w wyglądzie,ale w S2 nie zadziałają.
http://imgur.com/mDC3VTM
Re: kierownica od Octavii RS
: 30 lip 2015, o 13:35
autor: Enriquez
Uporządkujmy może temat.
1. Nie ma takiej opcji, żeby do posiadanej kierownicy z S2 przed liftem założyć guziki z S2 po lifcie.
2. Guziki z O3, S2, Rapida kształtem są identyczne, natomiast te z O3 mają zupełnie inne bebechy w środku.
3. To, czy kierownica z RS jest spłaszczona u dołu czy nie, nie ma znaczenia, jeżeli chodzi o guziki.
4. Aby poniższe miało sens, aktualnie posiadana kierownica musi być wielofunkcyjna.
Podsumowując, jeżeli ktoś chce zamontować spłaszczoną kierownicę z O3 RS (lub po prostu trójramienną spłaszczoną - bo takie też są w O3), powinien:
I. Zakupić obojętnie jaką spłaszczoną kierownicę (z guzikami lub bez).
II. Zakupić kierownicę od Rapida lub Superba lub Yeti po lifcie z guzikami.
III. Przełożyć guziki z pkt. II do kierownicy pkt. I
IV. W posiadanej wiązce zamienić wtyczki i przełożyć przewody.
V. Pozbyć się pozostałych części jako kierownica do O3.
Tyle w temacie.
Re: kierownica od Octavii RS
: 30 lip 2015, o 15:00
autor: kamracik
Brakuje jeszcze jednej informacji (chyba, że tylko mi
), punkt IV ma jedynie sens jeśli nową kierownicę wrzucamy do S2 przed FL, bo dla FL to w sumie p&p.
Re: kierownica od Octavii RS
: 30 lip 2015, o 15:28
autor: michaler
@Enriquez - dziękuję! Jestes wielki!
ale jak już wątek ma wszystko wyjaśniać to jeszcze może opowiedzcie o "KODOWANIU" - co to jest, gdzie to się robi, za ile i jak? i czy trzeba koniecznie, czy wystarczy przelozenie przewodów?
a dodatkowo - może ktoś opisac krótki tutorial jak się wyjmuje poduszkę z kierownicy SII przed liftem żeby się dostać do śruby i odkrecić kierę?
Re: kierownica od Octavii RS
: 30 lip 2015, o 15:34
autor: szms
kamracik pisze:Brakuje jeszcze jednej informacji (chyba, że tylko mi
), punkt IV ma jedynie sens jeśli nową kierownicę wrzucamy do S2 przed FL, bo dla FL to w sumie p&p.
ale co? Przyciski z OIII i tak nie pasują...
chyba, że coś mi się zapamiętało.
Re: kierownica od Octavii RS
: 31 lip 2015, o 08:48
autor: kamracik
Pasować nie pasują, ale jak masz Superba FL i zamieniasz na kierę z O3 i de facto wkładasz tam własne przyciski to przecież nie musisz kostki przepinać
Chyba dodałem, bo nie wiem jak to wygląda i dziś przyciski mogą być swoje, a wiązka jako osobny element w kierownicy
Re: kierownica od Octavii RS
: 31 lip 2015, o 08:58
autor: Elegance
W takim razie teoretycznie wystarczy, ze kupię kierownicę z OIII RS, przełożę ją bez przycisków i będzie działać bez zabawy kablami i kostkami?
Re: kierownica od Octavii RS
: 31 lip 2015, o 09:02
autor: kamracik
Patrz post j/w
Jeżeli przyciski są z kostkami bezpośrednio (przyciski->samochód) i nie ma elementu pośredniego (przyciski->kierownica->samochód) to tak powinno to wyglądać.
Re: kierownica od Octavii RS
: 31 lip 2015, o 09:16
autor: Elegance
Też tak myślę, ale mój post napisałem bo nie jestem pewien. Czekam, aż jakiś magik jak np. Janusz/Enriquez mi to wyjaśni.
Re: kierownica od Octavii RS
: 31 lip 2015, o 09:44
autor: Enriquez
No dobra, ciąg dalszy.
Jeżeli mamy S2 po lifcie, to wymieniamy tak naprawdę sam wieniec kierownicy.
Cała elektronika - czyli guziki i wiązka zostaje z naszego bolidu.