Strona 1 z 78

Zawieszenie

: 14 mar 2011, o 20:05
autor: Misiektt
Witam,
Myślę nad obniżeniem mojego auta ale mam dylemat polegający na tym czym i jak.
Może jakiś komplet może sprężyny sam nie wiem chce pogorszyć komfort i polepszyć przyczepność :D
Ktoś coś robił w tym temacie :mrgreen: ??

Re: Zawieszenie

: 14 mar 2011, o 20:08
autor: awdurek
Mam zamontowane skodowskie obniżone sportowe zawieszenie . Jak dla mnie jest ok.

Re: Zawieszenie

: 14 mar 2011, o 20:11
autor: frytol
Misiektt, sprawdzony zestaw czyli pakiet 'sportowe zawieszenie' i sprężyna H&R-a -40mm. Gwint do S2 nie ma imho sensu bo ruszał ustawień w aucie tego typu raczej nie będziesz.

Re: Zawieszenie

: 14 mar 2011, o 20:37
autor: Misiektt
A ktoś może mi powiedzieć co to pakiet sportowe zawieszenie ?? W skodzie to jest kosmos jeśli chodzi o cenę. Frytol co do gwintu masz rację. Natomiast 3.6 jest za miękkie.
Które dokładnie sprężyny H&R masz

Re: Zawieszenie

: 14 mar 2011, o 20:57
autor: frytol
Pakiet sportowe zawieszenie to inne amortyzatory i sprężyny. W Twoim wypadku interesują Cię tylko amortyzatory z tego pakietu, ewentualnie możesz rozejrzeć się za Bilsteinem B6. U mnie sprężyny H&R: 29162-4, do Twojego auta pasowały będą takie: 29162-6.

Re: Zawieszenie

: 15 mar 2011, o 07:12
autor: eX
Bilsteinem B6 smierdzi kałem, te amortyzatory B6 i B4 koncza sie w tak zastraszajacym tempie ze glowa boli. ostatnio przesiadlem sie na ultra sr (odpowiednik B6) i exel-g (odpowiednik b4), narazie jest duzo lepiej a auta lekko nie maja.

Re: Zawieszenie

: 15 mar 2011, o 10:10
autor: Misiektt
eX a które polecasz do w miarę komfortowej jazdy ze sportowym zacięciem ?

Re: Zawieszenie

: 15 mar 2011, o 12:17
autor: ja456
U mnie b6 wytrzymały narazie 50 tys km - oby przedwcześnie się nie skończyły (też czytałem, że bilstein przez ostatnie lata miał problemy z jakością).

Re: Zawieszenie

: 15 mar 2011, o 13:18
autor: zajcu
Panowie a jak sprawa wygląda w 4x4? Jest z tym jakiś problem czy da rade go opuścić bez problemu?

Re: Zawieszenie

: 15 mar 2011, o 15:42
autor: frytol
zajcu, V6 to przecież 4x4 i właśnie taki numer sprężyn podałem MiśkowiTT.

eX, nie wiem skąd takie doświadczenia z Bilsteinem, ale miałem do czynienia zarówno z B4 jak i B6, znam kilka aut jeżdżących od dłuższego czasu na B16 i nie słyszałem żadnych narzekań na elementy zawieszeń tej firmy. Ogromnym plusem Bilsteina jest bardzo dobry serwis prowadzony przez firmę Zerkopol.

Re: Zawieszenie

: 15 mar 2011, o 21:33
autor: ja456
Na innym forum Skody słyszałem o wyciekach z B6 - często wymieniali na gwarancji.

Re: Zawieszenie

: 16 mar 2011, o 09:30
autor: eX
frytol z takiego powodu ze jeszcze 2 octy u mnie jezdza na b4 i one po dwoch latach i niewielkim przebiegu bujaja sie jak by w ogole zawieszenia juz nie bylo., ze swojej drugiej octy wywalilem b6 i wstawilem kyb ultra sr i narazie jezdzi dluzej i zawieszenie tlumi a nie buja.


Misiektt jak bys w kyb chcial wchodzic to w ultra sr. mi w octavii jest dosyc twardo, ale to bardziej przez to ze wsiadlem do SII i praktycznie nim jezdze

Re: Zawieszenie

: 18 mar 2011, o 07:21
autor: oktan
Mój znajmowy ma w superbie sprężyny EICHBACHA, nie wymieniał amortyzatorów. Mówi że komfort na tym nie ucierpiał, tzn. nie czuje żadnej różnicy, oprócz tego że jest niższy.....
Kupował tutaj: http://motoego.pl/Tuning_Zawieszenie_Sprezyny-obnizajace-zawieszenie(68,5019,).aspx

Re: Zawieszenie

: 18 mar 2011, o 08:15
autor: grzesiu26
Oktan - popraw link'a.

Re: Zawieszenie

: 27 sie 2011, o 21:48
autor: grzesiu26
Koledzy - odgrzeję kotleta...

Potrzebuję jakieś informacje na temat obniżenia "standardowego podwyższonego" zawieszenia w 4x4 TDI Combi.

Macie coś na ten temat ? A może już ktoś coś grzebał ?