Shamowane 1.8 tsi bzb

adriand
Posty: 245
Rejestracja: 30 wrz 2010, o 08:21
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: 217 KM / 310 nm
Lokalizacja: WAW

Re: Shamowane 1.8 tsi bzb

Post autor: adriand »

Witajcie,
Dzisiaj hamowałem mojego 1.8 TSI bo od jakiegoś czasu mam wrażenie ze jakoś zamulił
Poniżej kreski

Obrazek

I jak się okazało mam 201 HP a miałem prawie 217 i moment wzrósł z 310 do 323.
Dziwne trochę. Pytanie czy to hamownia jakaś dziwną czy jednak coś dzieje się z motorownią?

P.S. hamowania to http://rs-motorsport.pl/hamownia
a poprzednie wykresy są na pierwszej stronie wątku
LMB
Posty: 1365
Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2023
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Anglia, NW

Re: Shamowane 1.8 tsi bzb

Post autor: LMB »

adriand pisze:Witajcie,
Dzisiaj hamowałem mojego 1.8 TSI bo od jakiegoś czasu mam wrażenie ze jakoś zamulił
Poniżej kreski

Obrazek

I jak się okazało mam 201 HP a miałem prawie 217 i moment wzrósł z 310 do 323.
Dziwne trochę. Pytanie czy to hamownia jakaś dziwną czy jednak coś dzieje się z motorownią?

P.S. hamowania to http://rs-motorsport.pl/hamownia
a poprzednie wykresy są na pierwszej stronie wątku
A jak sie zmienily obroty dla maks. mocy I momentu?
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."

Powered by George Best
adriand
Posty: 245
Rejestracja: 30 wrz 2010, o 08:21
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: 217 KM / 310 nm
Lokalizacja: WAW

Re: Shamowane 1.8 tsi bzb

Post autor: adriand »

LMB pisze: A jak sie zmienily obroty dla maks. mocy I momentu?
Poprzednio
max moc przy 6200
max moment przy 4200

a teraz jakby
max moc przy 4500
max moment 3500

Dziwna jest ta moc właśnie bo moment podobnie wygląda jak poprzednio
LMB
Posty: 1365
Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2023
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Lukasz
Lokalizacja: Anglia, NW

Re: Shamowane 1.8 tsi bzb

Post autor: LMB »

adriand pisze:
LMB pisze: A jak sie zmienily obroty dla maks. mocy I momentu?
Poprzednio
max moc przy 6200
max moment przy 4200

a teraz jakby
max moc przy 4500
max moment 3500

Dziwna jest ta moc właśnie bo moment podobnie wygląda jak poprzednio
Moim zdaniem nic sie nie zmienilo.

Miales 310Nm@4200rpm co daje ~136.3kW. Teraz maksymalny moment masz nizej, ALE @4200rpm masz gdzies ~315Nm (a moze I 310Nm sam sobie dokladnie policz z wykresu), a to daje 138.5kW. Po prostu - maksymalne wartosci masz w troche innych miejscach, ALE porownujac z tym co miales poprzednio (maksymalne wartosci) to jest w zasadzie to samo...
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."

Powered by George Best
adriand
Posty: 245
Rejestracja: 30 wrz 2010, o 08:21
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: 217 KM / 310 nm
Lokalizacja: WAW

Re: Shamowane 1.8 tsi bzb

Post autor: adriand »

Tak dalej trochę drążyłem temat i zrobiłem logi dynamiczne i okazało się, że ciśnienie turbo
w zakresie 4850 - 5800 jest mniejsze o 0,05 - 0,15 niż zadane.

Czy ktoś ma może logi dynamiczne z 1.8 TSI po chipie abym mógł porównać?
Poniżej moje

Obrazek

Poniżej link do logów: http://vaglog.pl/log_215075.html

P.S. wymieniałem zawór DV oraz N75 (elektromagnetyczny), które mogły mieć na to
największy wpływ ale nadal jest to samo.
ODPOWIEDZ