Strona 2 z 3
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 4 lut 2015, o 20:44
autor: Gonzo
A co dla Ciebie najważniejsze?
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 4 lut 2015, o 20:44
autor: whity
Zato byłby 240 koni, 4x4, i DCC
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 4 lut 2015, o 20:44
autor: szms
Byś musiał pojeździć kilka dni jednym i drugim, wtedy byś wiedział.
Szklany dach - zbędny, kamera cofania - zbędna, fotel z masażami? Żyjesz bez, nie dasz rady dwa lata?
r-line z tego wszystkiego najsympatyczniejszy.
ten biturbo musi ostro kopać
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 4 lut 2015, o 20:45
autor: whity
Niestety wszystko, ale muszę wybrać....po tylnym napędzie w tym aucie, przyrzekłem sobie ze bedzie następne 4x4... Ale na przednim tez sie da jeździć, i to nie złe
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 4 lut 2015, o 20:46
autor: whity
szms pisze:
r-line z tego wszystkiego najsympatyczniejszy.
ten biturbo musi ostro kopać
mialem juz kombi na testy "pare" dni. Teraz dostanę sedana tez z biturbo. A r-linę wziąłem tylko dlatego bo te pseudo wydechy w 190-konnym dieslu są.
W biturbo to standart
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 4 lut 2015, o 20:48
autor: szms
Ja bym osobiście wolał biturbo kosztem wyposażenia.
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 4 lut 2015, o 20:54
autor: Gonzo
szms pisze:Ja bym osobiście wolał biturbo kosztem wyposażenia.
Zwłaszcza że nie rezygnujesz z rzeczy podstawowych.
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 4 lut 2015, o 20:59
autor: Camillinhio
A można mieć biturbo w golasie? Na polskiej stronie biturbo jest tylko dla highline.
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 4 lut 2015, o 20:59
autor: kamracik
Whity, z tego co piszesz i z tych rzeczy co wymieniłeś, to w sumie wynika, że chcesz to biturbo
Z tych rzeczy zresztą to tylko panoramy nie da się dołożyć, a kamerę czy fotele to zawsze można, tylko czy na 2 lata będzie się chciało
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 4 lut 2015, o 21:24
autor: whity
Camillinhio pisze:A można mieć biturbo w golasie? Na polskiej stronie biturbo jest tylko dla highline.
mozna
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 5 lut 2015, o 07:04
autor: Camillinhio
Jak można, to ja brałbym golasa z biturbo.
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 5 lut 2015, o 07:09
autor: Misiek Fisiek
whity pisze:Niestety wszystko, ale muszę wybrać....po tylnym napędzie w tym aucie, przyrzekłem sobie ze bedzie następne 4x4... Ale na przednim tez sie da jeździć, i to nie złe
Dziewczyna z Ciebie
szms pisze:ten biturbo musi ostro kopać
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.
Ale to bez znaczenia:
Passatowi TDi i tak wszyscy zjeżdżają z drogi.
ACC czyli aktywny tempomat
: 5 lut 2015, o 07:30
autor: whity
Misiek Fisiek pisze:
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.
tak jak mnie 3.6
Mi ten biturbo sie podobal jak nun jezdzilem
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 5 lut 2015, o 07:36
autor: Camillinhio
Misiek Fisiek pisze:
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.
Ale to bez znaczenia: Passatowi TDi i tak wszyscy zjeżdżają z drogi.
Może rozczarowuje tych, co z podobnymi mocami mieli często do czynienia, albo przez wykorzystanie dwóch turbo brak dziury i idzie jak benzyna
Mi by pewnie banan z twarzy nie schodził, bo autami z mocą 200< mam okazję jeździć rzadko.
Re: ACC czyli aktywny tempomat
: 5 lut 2015, o 07:42
autor: Misiek Fisiek
Diesel nigdy nie będzie jeździł jak benzyna. I nie mówię tego jako fanboy benzyny bo dieslami w życiu przejechałem zdecydowanie więcej.
Diesel ma kopnięcie z niskich obrotów, ale kończy się w tym radosnym momencie kiedy porządny benzyniak dopiero wkręca się na obroty i zaczyna pięknie brzmieć. Oczywiście diesel w połączeniu z dobrym automatem będzie jechał równo utrzymując wysoki moment obrotowy, ale dynamika to jedno a radość ze słuchania benzyny na wysokich obrotach to drugie. Tego diesel nigdy nie zapewni.
A dynamikę benzyniak w automacie, nawet wolnossący również zapewni na przyzwoitym poziomie. Wystarczy przełączyć na tryb sportowy, kiedy skrzynia trzyma wysokie obroty.