Strona 2 z 3

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 4 lut 2015, o 20:44
autor: Gonzo
A co dla Ciebie najważniejsze?

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 4 lut 2015, o 20:44
autor: whity
Zato byłby 240 koni, 4x4, i DCC

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 4 lut 2015, o 20:44
autor: szms
Byś musiał pojeździć kilka dni jednym i drugim, wtedy byś wiedział.

Szklany dach - zbędny, kamera cofania - zbędna, fotel z masażami? Żyjesz bez, nie dasz rady dwa lata? :D


r-line z tego wszystkiego najsympatyczniejszy.

:twisted: :twisted:

ten biturbo musi ostro kopać :twisted:

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 4 lut 2015, o 20:45
autor: whity
Niestety wszystko, ale muszę wybrać....po tylnym napędzie w tym aucie, przyrzekłem sobie ze bedzie następne 4x4... Ale na przednim tez sie da jeździć, i to nie złe

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 4 lut 2015, o 20:46
autor: whity
szms pisze: r-line z tego wszystkiego najsympatyczniejszy.

:twisted: :twisted:

ten biturbo musi ostro kopać :twisted:
mialem juz kombi na testy "pare" dni. Teraz dostanę sedana tez z biturbo. A r-linę wziąłem tylko dlatego bo te pseudo wydechy w 190-konnym dieslu są.

W biturbo to standart

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 4 lut 2015, o 20:48
autor: szms
Ja bym osobiście wolał biturbo kosztem wyposażenia. :roll:

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 4 lut 2015, o 20:54
autor: Gonzo
szms pisze:Ja bym osobiście wolał biturbo kosztem wyposażenia. :roll:
Zwłaszcza że nie rezygnujesz z rzeczy podstawowych.

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 4 lut 2015, o 20:59
autor: Camillinhio
A można mieć biturbo w golasie? Na polskiej stronie biturbo jest tylko dla highline.

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 4 lut 2015, o 20:59
autor: kamracik
Whity, z tego co piszesz i z tych rzeczy co wymieniłeś, to w sumie wynika, że chcesz to biturbo :) Z tych rzeczy zresztą to tylko panoramy nie da się dołożyć, a kamerę czy fotele to zawsze można, tylko czy na 2 lata będzie się chciało :)

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 4 lut 2015, o 21:24
autor: whity
Camillinhio pisze:A można mieć biturbo w golasie? Na polskiej stronie biturbo jest tylko dla highline.
mozna

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 5 lut 2015, o 07:04
autor: Camillinhio
Jak można, to ja brałbym golasa z biturbo.

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 5 lut 2015, o 07:09
autor: Misiek Fisiek
whity pisze:Niestety wszystko, ale muszę wybrać....po tylnym napędzie w tym aucie, przyrzekłem sobie ze bedzie następne 4x4... Ale na przednim tez sie da jeździć, i to nie złe
Dziewczyna z Ciebie ;)
szms pisze:ten biturbo musi ostro kopać :twisted:
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.

Ale to bez znaczenia: Passatowi TDi i tak wszyscy zjeżdżają z drogi.

ACC czyli aktywny tempomat

: 5 lut 2015, o 07:30
autor: whity
Misiek Fisiek pisze:
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.
tak jak mnie 3.6 :) ;)

Mi ten biturbo sie podobal jak nun jezdzilem :)

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 5 lut 2015, o 07:36
autor: Camillinhio
Misiek Fisiek pisze:
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.

Ale to bez znaczenia: Passatowi TDi i tak wszyscy zjeżdżają z drogi.
Może rozczarowuje tych, co z podobnymi mocami mieli często do czynienia, albo przez wykorzystanie dwóch turbo brak dziury i idzie jak benzyna ;) Mi by pewnie banan z twarzy nie schodził, bo autami z mocą 200< mam okazję jeździć rzadko.

Re: ACC czyli aktywny tempomat

: 5 lut 2015, o 07:42
autor: Misiek Fisiek
Diesel nigdy nie będzie jeździł jak benzyna. I nie mówię tego jako fanboy benzyny bo dieslami w życiu przejechałem zdecydowanie więcej.

Diesel ma kopnięcie z niskich obrotów, ale kończy się w tym radosnym momencie kiedy porządny benzyniak dopiero wkręca się na obroty i zaczyna pięknie brzmieć. Oczywiście diesel w połączeniu z dobrym automatem będzie jechał równo utrzymując wysoki moment obrotowy, ale dynamika to jedno a radość ze słuchania benzyny na wysokich obrotach to drugie. Tego diesel nigdy nie zapewni.

A dynamikę benzyniak w automacie, nawet wolnossący również zapewni na przyzwoitym poziomie. Wystarczy przełączyć na tryb sportowy, kiedy skrzynia trzyma wysokie obroty.