ACC czyli aktywny tempomat
Re: ACC czyli aktywny tempomat
A co dla Ciebie najważniejsze?
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: ACC czyli aktywny tempomat
Zato byłby 240 koni, 4x4, i DCC
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
Re: ACC czyli aktywny tempomat
Byś musiał pojeździć kilka dni jednym i drugim, wtedy byś wiedział.
Szklany dach - zbędny, kamera cofania - zbędna, fotel z masażami? Żyjesz bez, nie dasz rady dwa lata?
r-line z tego wszystkiego najsympatyczniejszy.
ten biturbo musi ostro kopać
Szklany dach - zbędny, kamera cofania - zbędna, fotel z masażami? Żyjesz bez, nie dasz rady dwa lata?
r-line z tego wszystkiego najsympatyczniejszy.
ten biturbo musi ostro kopać
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: ACC czyli aktywny tempomat
Niestety wszystko, ale muszę wybrać....po tylnym napędzie w tym aucie, przyrzekłem sobie ze bedzie następne 4x4... Ale na przednim tez sie da jeździć, i to nie złe
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: ACC czyli aktywny tempomat
mialem juz kombi na testy "pare" dni. Teraz dostanę sedana tez z biturbo. A r-linę wziąłem tylko dlatego bo te pseudo wydechy w 190-konnym dieslu są.szms pisze: r-line z tego wszystkiego najsympatyczniejszy.
ten biturbo musi ostro kopać
W biturbo to standart
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
Re: ACC czyli aktywny tempomat
Zwłaszcza że nie rezygnujesz z rzeczy podstawowych.szms pisze:Ja bym osobiście wolał biturbo kosztem wyposażenia.
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: ACC czyli aktywny tempomat
A można mieć biturbo w golasie? Na polskiej stronie biturbo jest tylko dla highline.
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: ACC czyli aktywny tempomat
Whity, z tego co piszesz i z tych rzeczy co wymieniłeś, to w sumie wynika, że chcesz to biturbo Z tych rzeczy zresztą to tylko panoramy nie da się dołożyć, a kamerę czy fotele to zawsze można, tylko czy na 2 lata będzie się chciało
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: ACC czyli aktywny tempomat
moznaCamillinhio pisze:A można mieć biturbo w golasie? Na polskiej stronie biturbo jest tylko dla highline.
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: ACC czyli aktywny tempomat
Dziewczyna z Ciebiewhity pisze:Niestety wszystko, ale muszę wybrać....po tylnym napędzie w tym aucie, przyrzekłem sobie ze bedzie następne 4x4... Ale na przednim tez sie da jeździć, i to nie złe
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.szms pisze:ten biturbo musi ostro kopać
Ale to bez znaczenia: Passatowi TDi i tak wszyscy zjeżdżają z drogi.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
ACC czyli aktywny tempomat
tak jak mnie 3.6Misiek Fisiek pisze:
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.
Mi ten biturbo sie podobal jak nun jezdzilem
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: ACC czyli aktywny tempomat
Może rozczarowuje tych, co z podobnymi mocami mieli często do czynienia, albo przez wykorzystanie dwóch turbo brak dziury i idzie jak benzyna Mi by pewnie banan z twarzy nie schodził, bo autami z mocą 200< mam okazję jeździć rzadko.Misiek Fisiek pisze:
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.
Ale to bez znaczenia: Passatowi TDi i tak wszyscy zjeżdżają z drogi.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: ACC czyli aktywny tempomat
Diesel nigdy nie będzie jeździł jak benzyna. I nie mówię tego jako fanboy benzyny bo dieslami w życiu przejechałem zdecydowanie więcej.
Diesel ma kopnięcie z niskich obrotów, ale kończy się w tym radosnym momencie kiedy porządny benzyniak dopiero wkręca się na obroty i zaczyna pięknie brzmieć. Oczywiście diesel w połączeniu z dobrym automatem będzie jechał równo utrzymując wysoki moment obrotowy, ale dynamika to jedno a radość ze słuchania benzyny na wysokich obrotach to drugie. Tego diesel nigdy nie zapewni.
A dynamikę benzyniak w automacie, nawet wolnossący również zapewni na przyzwoitym poziomie. Wystarczy przełączyć na tryb sportowy, kiedy skrzynia trzyma wysokie obroty.
Diesel ma kopnięcie z niskich obrotów, ale kończy się w tym radosnym momencie kiedy porządny benzyniak dopiero wkręca się na obroty i zaczyna pięknie brzmieć. Oczywiście diesel w połączeniu z dobrym automatem będzie jechał równo utrzymując wysoki moment obrotowy, ale dynamika to jedno a radość ze słuchania benzyny na wysokich obrotach to drugie. Tego diesel nigdy nie zapewni.
A dynamikę benzyniak w automacie, nawet wolnossący również zapewni na przyzwoitym poziomie. Wystarczy przełączyć na tryb sportowy, kiedy skrzynia trzyma wysokie obroty.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪