ACC czyli aktywny tempomat

Awatar użytkownika
Gonzo
Posty: 336
Rejestracja: 3 lut 2013, o 20:24
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: Gonzo »

A co dla Ciebie najważniejsze?
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: whity »

Zato byłby 240 koni, 4x4, i DCC
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: szms »

Byś musiał pojeździć kilka dni jednym i drugim, wtedy byś wiedział.

Szklany dach - zbędny, kamera cofania - zbędna, fotel z masażami? Żyjesz bez, nie dasz rady dwa lata? :D


r-line z tego wszystkiego najsympatyczniejszy.

:twisted: :twisted:

ten biturbo musi ostro kopać :twisted:
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: whity »

Niestety wszystko, ale muszę wybrać....po tylnym napędzie w tym aucie, przyrzekłem sobie ze bedzie następne 4x4... Ale na przednim tez sie da jeździć, i to nie złe
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: whity »

szms pisze: r-line z tego wszystkiego najsympatyczniejszy.

:twisted: :twisted:

ten biturbo musi ostro kopać :twisted:
mialem juz kombi na testy "pare" dni. Teraz dostanę sedana tez z biturbo. A r-linę wziąłem tylko dlatego bo te pseudo wydechy w 190-konnym dieslu są.

W biturbo to standart
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: szms »

Ja bym osobiście wolał biturbo kosztem wyposażenia. :roll:
Awatar użytkownika
Gonzo
Posty: 336
Rejestracja: 3 lut 2013, o 20:24
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: Gonzo »

szms pisze:Ja bym osobiście wolał biturbo kosztem wyposażenia. :roll:
Zwłaszcza że nie rezygnujesz z rzeczy podstawowych.
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
Awatar użytkownika
Camillinhio
Posty: 5897
Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: Camillinhio »

A można mieć biturbo w golasie? Na polskiej stronie biturbo jest tylko dla highline.
Obrazek
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: kamracik »

Whity, z tego co piszesz i z tych rzeczy co wymieniłeś, to w sumie wynika, że chcesz to biturbo :) Z tych rzeczy zresztą to tylko panoramy nie da się dołożyć, a kamerę czy fotele to zawsze można, tylko czy na 2 lata będzie się chciało :)
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: whity »

Camillinhio pisze:A można mieć biturbo w golasie? Na polskiej stronie biturbo jest tylko dla highline.
mozna
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
Camillinhio
Posty: 5897
Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: Camillinhio »

Jak można, to ja brałbym golasa z biturbo.
Obrazek
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: Misiek Fisiek »

whity pisze:Niestety wszystko, ale muszę wybrać....po tylnym napędzie w tym aucie, przyrzekłem sobie ze bedzie następne 4x4... Ale na przednim tez sie da jeździć, i to nie złe
Dziewczyna z Ciebie ;)
szms pisze:ten biturbo musi ostro kopać :twisted:
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.

Ale to bez znaczenia: Passatowi TDi i tak wszyscy zjeżdżają z drogi.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: whity »

Misiek Fisiek pisze:
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.
tak jak mnie 3.6 :) ;)

Mi ten biturbo sie podobal jak nun jezdzilem :)
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
Camillinhio
Posty: 5897
Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: Camillinhio »

Misiek Fisiek pisze:
Właśnie podobno wcale nie kopie i dynamika mocno rozczarowuje.

Ale to bez znaczenia: Passatowi TDi i tak wszyscy zjeżdżają z drogi.
Może rozczarowuje tych, co z podobnymi mocami mieli często do czynienia, albo przez wykorzystanie dwóch turbo brak dziury i idzie jak benzyna ;) Mi by pewnie banan z twarzy nie schodził, bo autami z mocą 200< mam okazję jeździć rzadko.
Obrazek
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: ACC czyli aktywny tempomat

Post autor: Misiek Fisiek »

Diesel nigdy nie będzie jeździł jak benzyna. I nie mówię tego jako fanboy benzyny bo dieslami w życiu przejechałem zdecydowanie więcej.

Diesel ma kopnięcie z niskich obrotów, ale kończy się w tym radosnym momencie kiedy porządny benzyniak dopiero wkręca się na obroty i zaczyna pięknie brzmieć. Oczywiście diesel w połączeniu z dobrym automatem będzie jechał równo utrzymując wysoki moment obrotowy, ale dynamika to jedno a radość ze słuchania benzyny na wysokich obrotach to drugie. Tego diesel nigdy nie zapewni.

A dynamikę benzyniak w automacie, nawet wolnossący również zapewni na przyzwoitym poziomie. Wystarczy przełączyć na tryb sportowy, kiedy skrzynia trzyma wysokie obroty.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
ODPOWIEDZ