Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 27 maja 2018, o 10:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 109 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 26 kwi 2016, o 15:04 
Offline

Imi臋: Krzysiek
Do艂膮czy艂(a): 10 lip 2012, o 10:17
Posty: 2639
Lokalizacja: Rzesz贸w
Samoch贸d: Superb II combi 4x4
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
i innych drobnych czasami dolegliwo艣ciach - typu regulacja. Dla mnie klucz to blisko dobry gazownik. Nie mam, nie zak艂adam. Mia艂em ju偶 kilka autek z LPG

_________________
By艂 S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
Jest V60CC 2,4D AWD Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
PostNapisane: 1 sie 2016, o 02:01 
Offline

Imi臋: Rafa艂
Do艂膮czy艂(a): 31 lip 2016, o 23:34
Posty: 9
Lokalizacja: Rzesz贸w
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Je艣li dobrze si臋 zorientowa艂em 6 generacja jest dost臋pna tylko do 1.8? Czy inne motory to kwestia czasu, czy raczej nie ma na to szans w niedalekiej przysz艂o艣ci?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2017, o 22:53 
Offline

Imi臋: 艁ukasz
Do艂膮czy艂(a): 2 sty 2017, o 15:09
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa
Samoch贸d: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: ~170
croma1 napisa艂(a):
Gaz fazie ciek艂ej ma lepsz膮 kaloryczno艣膰 ni偶 w lotnej i dlatego spalanie powinno by膰 bardzo zbli偶one do PB , ale sprawdzimy zobaczymy . Wczoraj mierzy艂em moc silnika i w ca艂ym zakresie by艂 o 2 ps i o 5 nm wi臋kszy ni偶 na PB .


Sorry, 偶e odgrzewam kotleta. Ale nie bardzo mog臋 zrozumie膰, jak zajmuj膮c sie monta偶em LPG mo偶esz pisa膰 co艣 takiego.

1. Faza wtryskiwanego gazu nie ma wp艂ywu na jego kaloryczno艣膰. Je偶eli jest to okre艣lony sk艂ad propanu od butanu to nie jego kaloryczno艣膰 jest sta艂a i wynika z 艂a艅cucha w臋glowodor贸w.

2. Spalanie mo偶e by膰 podobne, przy czym "podobne" wynika nie z podobnej warto艣ci kalorycznej, bo w przeliczeniu na 1 litr benzyny: 36-38 MJ/litr, LPG ~25 MJ/litr.

3. Na korzy艣膰 spalania LPG wp艂ywa:
-wy偶sza liczba oktanowa a tym samym mo偶liwo艣膰 przyspieszenia KWZ, poprawiaj膮c efektywno艣膰 procesu spalania (bez obecno艣ci zjawiska spalania stukowego)
-wy偶sza sta艂a stechiometryczna (15,5) powoduj膮ca 偶e dla lambdy r贸wnej 1 potrzeba mniej paliwa.
-temperatura LPG, zw艂aszcza w przypadku wtrysku do kolektora fazy ciek艂ej, obni偶a temperatur臋 powietrza zasysanego tym samym zwi臋kszaj膮c wsp贸艂czynnik nape艂niania.

Nie mia艂em zamiaru si臋 wym膮drza膰, ale nie bardzo rozumiem, jak mo偶na zajmowa膰 si臋 tym zawodowo i mie膰 takie braki w tym czym si臋 zajmujesz.

_________________
Elektronika, Chiptuning, Diagnostyka, Dezaktywacja EGR, DPF, SWIRL
VCDS, VagCanPro, ODIS


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2018, o 08:01 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2017, o 18:29
Posty: 36
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
Witam podepne si臋 pod temat lpg .
Mam od p贸艂 roku zagazowanego sII na BRC SDI 2.0.
Silnik 1.4 caxc . Bezawaryjnie jak na razie 20 tkm na lpg.
Instalacja z dotryskiem.

_________________
S II 1.4 TSI CAXC


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 109 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL