Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Awatar użytkownika
Bartic
Posty: 48
Rejestracja: 20 lip 2010, o 20:16
Samochód: Superb II
Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)
Aktualnie: 147KM 319Nm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: Bartic »

Jak poszły modyfikacje, jakie wrażenia?
Rozmyślam właśnie nad tematem "zawirusowania" mojego skromnego silniczka, w związku z tym pytanie: czy będzie się zbierać kolejna grupa?
Arci9
Posty: 541
Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: Artur
Lokalizacja: WND
Kontakt:

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: Arci9 »

Pisałem do Blighta ale mi nie odpowiedział, w sobote kiedy odbywała sie modyfikacja nie było na początku chętnych.Nie wiem czy Masters nie krył rozczarowania z powodu małej ilości osób,trzeba sie dowiedzieć czy grupowe nadal aktualne.
Ja tez nie miałem ostatnio czasu, teraz bym się wybrał, musze tylko zmienić olej i filtry - dodatkowo przez chwile jaki błąd mi sie pojawił coś "oil pressure..max 4000RPM" i jeszcze bym to chciał sprawdzić.
gospodarstwo agroturystyczne

http://kasztelania.cba.pl/
Tomek
Zasłużony
Posty: 396
Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: Tomek »

sprawdź poziom oleju :!:
S3 L&K
Arci9
Posty: 541
Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: Artur
Lokalizacja: WND
Kontakt:

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: Arci9 »

Tomek, zapaliło się to coś ;) i od razu odruchowo wlałem odrobinkę, bo w instrukcji nic nie było na temat takiej kontrolki.
A od prawie 500km na razie jest ok :)
gospodarstwo agroturystyczne

http://kasztelania.cba.pl/
Awatar użytkownika
FunGous
Posty: 64
Rejestracja: 17 cze 2010, o 06:55
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: marcin
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: FunGous »

bylem wczoraj u mastersa

oto rezultat
http://sites.google.com/site/superb2combi/" onclick="window.open(this.href);return false;

niestety pogoda nie pozwala na jakiekolwiek testy :D
Tomek
Zasłużony
Posty: 396
Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: Tomek »

wydawało mi się, że turbina powinna konkretnie ładować poniżej 2000 obrotów, a na tym wykresie, to wygląda jakby do 3000 obrotów ten samochód ledwo się toczył.
Jakiś koślawy dla mnie ten wykres, tzn źle rozciągnięty w poziomie ;) pomiar notowany od obrotów 2100 ;)
S3 L&K
Awatar użytkownika
POWERCHIP
Posty: 20
Rejestracja: 2 lis 2010, o 16:17
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: POWERCHIP »

Coś MT się nie postarał, nawet nie chciało się zmienić typu silnika (DIESEL/TURBOLOADER).
Gdyby nie opis 1.8 TSI to w pierwszym momencie można pomyśleć, że to pierwszy diesel który się kręci powyżej 6 tyś. :D

No i zastanawiające jest to tak jak Tomek zwrócił uwagę, dlaczego początek pomiaru jest
od 2100, wyskalowanie powinno zaczynać się od 1100 , czyżby kolejne przeoczenie ...

Generalnie dziwny ten wykres, porównując z innymi wykresami ogólnie dostępnymi w necie, innych firm tuningowych ...

Pozdrawiam
Paweł
PLATINUM 2.0TDI CBBB, CR170KM, DSG 6
_______________________________
Elektronika samochodowa
CHIPTUNING - HAMOWNIA PODWOZIOWA
http://www.powerchip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
FunGous
Posty: 64
Rejestracja: 17 cze 2010, o 06:55
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: marcin
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: FunGous »

pewnie wygladaloby to inaczej w manualu ale to jest DSG

czy ktos moglby mi wskazac jakies inne wykresy dla DSG do porownania ?
Arci9
Posty: 541
Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: Artur
Lokalizacja: WND
Kontakt:

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: Arci9 »

FunGous, ile w serii było?
Rozumiem,że można cały czas na grupowe się załapać?
gospodarstwo agroturystyczne

http://kasztelania.cba.pl/
Awatar użytkownika
FunGous
Posty: 64
Rejestracja: 17 cze 2010, o 06:55
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: marcin
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: FunGous »

nie pamietam. na wykresie jest stock i upgrade
Awatar użytkownika
POWERCHIP
Posty: 20
Rejestracja: 2 lis 2010, o 16:17
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: POWERCHIP »

FunGous pisze:pewnie wygladaloby to inaczej w manualu ale to jest DSG

czy ktos moglby mi wskazac jakies inne wykresy dla DSG do porownania ?
Czyli wszystko potwierdza moją pierwszą myśl, że to jest DSG.
Niestety opis na wydruku wszystkich wprowadza w błąd.
Teraz wszystko jasne dla czego pomiar jest od 2100 ...

Pozdrawiam
Paweł
PLATINUM 2.0TDI CBBB, CR170KM, DSG 6
_______________________________
Elektronika samochodowa
CHIPTUNING - HAMOWNIA PODWOZIOWA
http://www.powerchip.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Arci9
Posty: 541
Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: Artur
Lokalizacja: WND
Kontakt:

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: Arci9 »

FunGous, napisz czy wiesz coś o aktualności chipowania.Powinienem mieć grudzień spokojnieszy i znaleźć czas na virusowanie :)

I jak wygląda od strony technicznej, czy długo trwa i trzeba kompa rozbierać?
gospodarstwo agroturystyczne

http://kasztelania.cba.pl/
Wierchu
Posty: 71
Rejestracja: 20 wrz 2010, o 17:14
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: Wierchu »

FunGous, kiedy odebrałeś samochód z salonu i przy jakim przebiegu robiłś virusa? No i oczywiście ile Cię skasowali za taką przyjemność?
Też mam DSG 7 i trochę się obawiam tego chipowania.
Awatar użytkownika
FunGous
Posty: 64
Rejestracja: 17 cze 2010, o 06:55
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: marcin
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: FunGous »

calosc moze z 2h lacznie z koreka.

przyjezdzasz
hamowanie serii
wyjecie kompa
programowanie
wlozenie kompa
hamowanie
wyjecie kompa
korekta
wlozenie kompa
hamowanie
wyjezdasz :)

mozna tez przez gniazdo diagnostyczne ale w moim przypadku sie nie dalo. zalezy od wersji softu.
na manualu mozna podciagnac pod 320 - 330 Nm ale w przypadku DSG nie ma co szalec

ogolnie polecam i naprawde nie ma sie czego obawiac
to juz moje 3 auto sczipowane zaraz po kupnie

superba odebralem pod koniec sierpnia i zrobilem 14 tys do tej pory
Awatar użytkownika
Nematode
Posty: 381
Rejestracja: 5 sie 2010, o 19:46
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

Post autor: Nematode »

No perspektywa 1.8 z 200KM kusi jednak z racji posiadanego DSG nie zaryzykuję modyfikacji :)
Skoda Superb 2 Combi - Elegance powered by 1.8 TSI & DSG7
Obrazek
ODPOWIEDZ