Superb II Comfort - prosba o radę
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 paź 2012, o 10:57
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Superb II Comfort - prosba o radę
Niestety okazalo sie ze chyba nie mam. Telefon nie znajduje urzadzenia poprzez bt... a jak klikam na radiu przycisk "phone" wycisza sie radio i... nic po za tym.
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 25 gru 2012, o 16:25
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Superb II Comfort - prosba o radę
hehe dokladnie, a nawet wiecejrezon pisze:Ksenony "tylko" skręcają razem z kierownicą i modyfikują strumień światła na szerszy
W mieście, przy prędkościach nieprzekraczających 50 km/h, lewy reflektor przechyla się o 4 st. w lewo i 15 st. w dół, aby lepiej oświetlać pobocze. Zmiana pozycji lamp przy skręcaniu pojazdu jest wyraźnie widoczna (towarzyszy jej także płynne włączanie i wygaszanie jednej z lamp przeciwmgłowych). Powyżej 50 km/h system przechodzi w domyślny tryb podstawowy, a powyżej 90 km/h - w autostradowy. Oba reflektory unoszą się nieznacznie, a ich ruch, przy obracaniu kołem kierownicy, jest już właściwie niezauważalny. Tu chodzi przede wszystkim o zapewnienie lepszej widoczności na odległość.
Ponadto, istnieje jeszcze tzw. tryb deszczowy, który aktywuje się, gdy wycieraczki pracują nieprzerwanie od 2 minut, a samochód porusza się w zakresie prędkości 0-70 km/h. Reflektory nachylają się mocno w dół, a dodatkowo lewy skręca o około 15 st. w lewo, aby lepiej doświetlić drogę zalaną wodą.