fotek pisze:Witam Wszyscy!
Mam takie pytanko: Mam wersję greenline, kombi z 2012r i trzepie tak że plomby wypadają. Znajomy w standardowej wersji kombi z roku 2011 ma normalne zawieszenie, i jego auto omanielże płynie, czasami aż za bardzo. Ktoś może coś w kwestii sprężyn się wypowiedzieć? są dwa podstawowe "parametry" sprężyn: E i SL-CC
Może ktoś by się chciał sprężynami wymienic?
Twarde zawieszenie w wersji Kombi Greenline
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 27 lut 2019, o 13:11
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
Twarde zawieszenie w wersji Kombi Greenline
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Maciej
Re: Twarde zawieszenie w wersji Kombi Greenline
Ja założyłem 16- ki zamiast 17-ek, jest OK. Nie to prowadzenie, ale jest OK.
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 23 cze 2018, o 23:36
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
Re: Twarde zawieszenie w wersji Kombi Greenline
Przejedż się Passatem B8 to dopiero jest trzepak. Mam wrażenie że jadę Golfem, a może i nawet Touranem. Już nawet przełożyłem koła ze Skody, a w skodzie mam 215/60/16 to już max gumy ile tylko wejdzie w nadkola i to nawet nie wiele dało. Najgorsze że S3 ma to samo zawieszenie co B8 to nawet jak bym zamienił B8 na S3 to i tak trzepak zostanie. Teraz wszystkie nowe samochody to są coraz twardsze. Chyba pozostanie starymi rumplami jeżdzić ,bo wygodne i tanie w utrzymaniu ,ale brakuje bajerów i wygląd odstrasza już.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Twarde zawieszenie w wersji Kombi Greenline
Ja pierodle...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Maciej
Re: Twarde zawieszenie w wersji Kombi Greenline
a tak "a propos"..
Czasem sobie zakłądam 17 cali, i wówczas jest jazda, kop!.... i siwy dym.... niemniej zwykle musze jeżdzić do pracy, i z dzieckiem...
nie lubię jak dzieciak mi narzeka "boli szyja" i "czuję sie niedobrze"... na 16-kach tego nie mam..
to w gruncie rzeczy obok wożenia HGW i Prezesa auto rodzinne miało być...
Czasem sobie zakłądam 17 cali, i wówczas jest jazda, kop!.... i siwy dym.... niemniej zwykle musze jeżdzić do pracy, i z dzieckiem...
nie lubię jak dzieciak mi narzeka "boli szyja" i "czuję sie niedobrze"... na 16-kach tego nie mam..
to w gruncie rzeczy obok wożenia HGW i Prezesa auto rodzinne miało być...
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Maciej
Re: Twarde zawieszenie w wersji Kombi Greenline
chyba, że tylko do wożenia Prezesa i HGW miało być, to już nie wiem co...
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Maciej
Re: Twarde zawieszenie w wersji Kombi Greenline
Patrząć na wątek, jednak 99% chce utwardzać zawieszenie. Ahh, jechałem dziś S klasą!!!
Kurna chata!!!
Dyskretny urok burżuazji.
Kurna chata!!!
Dyskretny urok burżuazji.