S2 Napięcie +12V po stacyjce

Awatar użytkownika
szymi81
Posty: 459
Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: seria
Lokalizacja: Katowice

Re: Odp: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: szymi81 »

Dzięki, będę próbował...

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Moja kurka: http://goo.gl/6qIZv7

Sprzedam felgi: http://goo.gl/DmfXDJ
Awatar użytkownika
iwan-energia
Posty: 46
Rejestracja: 21 lip 2014, o 23:31
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Katowice

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: iwan-energia »

Specjaliści:
Pytanie w temacie: jak wyjąć skrzynkę bezpieczników? Odkręcam śruby skrzynki, odpinam zatrzaski, tylna obudowa schodzi, ale wiązka jest na tyle krótka, że skrzynkę mogę wyciągnąć do siebie o góra 2 cm. Jest na to jakiś myk? Nie chce na starcie czegoś rozwalić.
Chce się podpiąć pod 41 (30 i 31 mam puste, fabryka nie pociągnęła szyny).
trix
Posty: 151
Rejestracja: 21 mar 2014, o 15:13
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin
Lokalizacja: Steinkjer Norge

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: trix »

Zawartość skrzynki z bezpiecznikami (ta przy drzwiach kierowcy) wchodzi do środka, musisz wyjąć mały schowek i odkręcić osłonę nad pedałami, od tyłu się dostaniesz do wiązki i skrzynki bezpiecznikowej
Awatar użytkownika
iwan-energia
Posty: 46
Rejestracja: 21 lip 2014, o 23:31
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Katowice

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: iwan-energia »

trix pisze:Zawartość skrzynki z bezpiecznikami (ta przy drzwiach kierowcy) wchodzi do środka, musisz wyjąć mały schowek i odkręcić osłonę nad pedałami, od tyłu się dostaniesz do wiązki i skrzynki bezpiecznikowej
Dzięki, spróbuję tak zrobić. Wsadze tam łeb i zobaczymy. Rozumiem że jest na jakieś zatrzaski czy coś w tym stylu.
trix
Posty: 151
Rejestracja: 21 mar 2014, o 15:13
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin
Lokalizacja: Steinkjer Norge

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: trix »

iwan-energia pisze: Dzięki, spróbuję tak zrobić. Wsadze tam łeb i zobaczymy. Rozumiem że jest na jakieś zatrzaski czy coś w tym stylu.
3 śrubki skrzyneczka bezpieczników i 3 lub 4 na tą osłonę odpiąć musisz złącze diagnostyczne i lampkę do podświetlenia podłogi, nic skomplikowanego :)
Jak coś dokładasz do skrzynki to pamiętaj o odblokowaniu fioletowego plastiku
Awatar użytkownika
iwan-energia
Posty: 46
Rejestracja: 21 lip 2014, o 23:31
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Katowice

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: iwan-energia »

trix pisze:
iwan-energia pisze: Dzięki, spróbuję tak zrobić. Wsadze tam łeb i zobaczymy. Rozumiem że jest na jakieś zatrzaski czy coś w tym stylu.
3 śrubki skrzyneczka bezpieczników i 3 lub 4 na tą osłonę odpiąć musisz złącze diagnostyczne i lampkę do podświetlenia podłogi, nic skomplikowanego :)
Jak coś dokładasz do skrzynki to pamiętaj o odblokowaniu fioletowego plastiku
No i już zrobione, trix serdeczne dzięki za pomoc.
Dla potomności, w roczniku 2014 można wziąć + po stacyjce z gniazda numer 41.
Odblokowanie fioletowego plastiku: cyknąć zdjęcie gdzie są jakie bezpieczniki :) , wyjąć wszystkie bezpieczniki, od strony bezpieczników w prawym górnym rogu skrzynki prześwituje taki fioletowy ząbek. Czarną blokadę trzeba lekko odchylić śrubokrętem i ząbek (wraz z całym fioletowym tyłem skrzynki) przestawić o ok. 3 mm w dół, do dolnego położenia zapadki. Wtedy można wkładać piny.
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: Enriquez »

Bezpieczników nie trzeba do tego wyjmować.


Wysłane z Tapatoka - może nie być polskich liter.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
macherstudio
Posty: 106
Rejestracja: 2 gru 2015, o 13:42
Samochód: Superb II
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
Imię: Dominik
Kontakt:

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: macherstudio »

Przyłączam się do tematu z pytaniem (dot. Superb IIFL), a jeśli mam kabel zakończony bezpiecznikiem, pod które gniazdo bezpiecznika się wpiąć (zamiast których) ?

Dodam tylko, że kable z rejestratora (bo o podłączenie tego chodzi) mają (niebieskie) bezpieczniki więc zakładam że znormalizowane 15 - czy mam rację

ACC - jak rozumiem +12V "stały" ?
B+ - jak rozumiem +12V "po stacyjce" ?

I jeszcze jedno "spoczynkowo" chyba jak czytam z PRC instrukcji rejestrator pobiera 1,5mA co na to mój akumulator a max 300 mA (zakłądam że przy pracy) ?


Obrazek
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: kamracik »

Nudzi mi się już pisać. W instrukcji znajdziesz.
Awatar użytkownika
macherstudio
Posty: 106
Rejestracja: 2 gru 2015, o 13:42
Samochód: Superb II
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
Imię: Dominik
Kontakt:

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: macherstudio »

Ok tylko brak mi auta pod ręka i nie wiem które to 15 stki
Awatar użytkownika
macherstudio
Posty: 106
Rejestracja: 2 gru 2015, o 13:42
Samochód: Superb II
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
Imię: Dominik
Kontakt:

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: macherstudio »

a co w takiej sytuacji jak mam tylko jedna 15 na poz 27 czyli przyjaźnił pompy paliwa sterowniki pompy paliwa wtryskiwacze / zakładam że on jest po kluczyku czyli pod B++ to gdzie wpiąć drugi ACC
Dziękuję
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: kamracik »

Czytać ze zrozumieniem, po co istniejący bezpiecznik ruszać, jak masz tzw. "wolne", właśnie do takich celów?

Poza tym . 15A? Do kamery? Ten moduł, aż tyle prądu żre?
Awatar użytkownika
macherstudio
Posty: 106
Rejestracja: 2 gru 2015, o 13:42
Samochód: Superb II
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
Imię: Dominik
Kontakt:

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: macherstudio »

kamracik pisze:Czytać ze zrozumieniem, po co istniejący bezpiecznik ruszać, jak masz tzw. "wolne", właśnie do takich celów?

Poza tym . 15A? Do kamery? Ten moduł, aż tyle prądu żre?
Dzięki Twoim postom zmusiłem się do wysiłku większego i czytam więcej i wgryzam się bardziej i DZIEKUJĘ za to, pewnie niektórzy moga postrzegać, że jesteś nieuprzejmy w komentowaniu ale de facto wiadaomo o co chodzi ...

na stendbaju 1,5mA w w pracy 300mA (tak pisze producent PRC)
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: kamracik »

No to bezpiecznik 5A bedzie aż nadto, chyba, ze tak jak ja podpinasz tam rozgałęźnika, ale to tez daj z 10A max
Awatar użytkownika
macherstudio
Posty: 106
Rejestracja: 2 gru 2015, o 13:42
Samochód: Superb II
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
Imię: Dominik
Kontakt:

Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce

Post autor: macherstudio »

kamracik pisze:No to bezpiecznik 5A bedzie aż nadto, chyba, ze tak jak ja podpinasz tam rozgałęźnika, ale to tez daj z 10A max
musze spr. czy z tego bypassu, który jest przy wiązce da się wytargać bezpiecznik i pyt bo mnie kolega jeden zmylił, oznaczenie ACC to stały 12V czy po stacyjnce ? i B++ tak samo to stały czy po stacyjnce ?
ODPOWIEDZ