VCDS możliwe zmiany

Awatar użytkownika
AaaA
Posty: 245
Rejestracja: 3 maja 2013, o 10:14
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 204KM/435Nm
Lokalizacja: Mladá Boleslav

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: AaaA »

- tear wipe dla przedniej szyby - 5 sekund po ostatnim cyklu wycieraczek, kiedy użyty spryskiwacz wycieraczki przejezdzaja jeszcze raz (tak jak w fordach) -tu dokładniejszy opis: http://ankk-vagcom.com/passat-3c-facelift-tear-wiping/
- STG09/Wisher/Byte1/Bit3 0 to 1

- tear wipe dla tylnej wycieraczki - bardzo malo praktyczne ale niech bedzie:)
- STG09/Byte21/Bit4 0 to 1
Ostatnio zmieniony 25 gru 2013, o 16:38 przez AaaA, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: Enriquez »

mało praktyczne również dla przedniej szyby, szczególnie latem
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: szms »

w Mondeo jest coś podobnego i już teraz jadą prawie na sucho... sam nie wiem, może jakby trochę skrócić czas do 3 sekund. :roll:
Bullitt
Posty: 12
Rejestracja: 19 mar 2014, o 21:12
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: Bullitt »

Witam;

W moim SuperB 2.0TDI 170 km DSG 4x4 2014 udało mi się:

1 Usunąć sygnał niezapiętych pasów
2 Włączyć szperę

i mimo walki nie udało się wyłączyć Start/Stop:

Obrazek

Mimo "odhaczenia" enable Start/Stop - badziew wciąż działa. (w VW passacie się udało a w Skodzie nie- dziwne prawda?)

Any Ideas?
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: Enriquez »

To jest jeszcze zaszyte w gatewayu i w silniku. Działać nie będzie, ale wyskoczy błąd o uszkodzeniu.


Wysłane z Tapatoka - może nie być polskich liter.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
AaaA
Posty: 245
Rejestracja: 3 maja 2013, o 10:14
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 204KM/435Nm
Lokalizacja: Mladá Boleslav

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: AaaA »

Ten wątek był tylko do informacji na temat możliwych zmian. Nie zaśmiecajmy go. Mógłby ktoś usunąć posty nic nie wnoszące (oczywiście razem z moim)?
Obrazek
whity

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: whity »

Forum pomyliles aaaa:) to zwykly offtop, jest go wszedzie po 95%...przywykni ;)
croul
Posty: 39
Rejestracja: 25 paź 2013, o 07:49
Samochód: Superb II
Silnik: 1.9TDI BXE (105KM)
Imię: Arek

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: croul »

Panowie, większość rzeczy ogarnąłem.
Ale gdzie włączyć zmianę natężenia światła na nogi z Maxi ??
I druga rzecz której szukam i nie wiem czy da się włączyć. Mianowicie próbuje przy normalnych światłach mijania włączyć dzienne. Udało mi się ale jedynie przód, dzienne + mijania ale bez tylnych pozycyjnych. Czyli takie dzienne + przednie mijania. A chodzi mi żeby w nocy dołączyć ledy z dziennych, fajnie to wygląda :)


P. S .
Pomyliłem wątki, skasujcie proszę żeby zostały tylko kodowania.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2014, o 06:23 przez croul, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
elmi_k
Posty: 2548
Rejestracja: 9 sty 2014, o 20:06
Samochód: Toyota Hilux
Silnik: 3.0 D-4D (171KM)

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: elmi_k »

Ostatnio zmieniony 23 lip 2016, o 12:47 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
iwan-energia
Posty: 46
Rejestracja: 21 lip 2014, o 23:31
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Katowice

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: iwan-energia »

Długo już wisi w innym wątku, dla porządku wrzucam tutaj.

Deaktywacja start/stop

[19] CAN Gateway
Long Adaptation - 0A
Kanał 13
Wartość fabryczna kodowania będzie 002000, u góry mamy obie temperatury ustawione na -50.0 C.
Zmieniamy na C820C8 (ce-osiem-dwa-zero-ce-osiem).
Uwaga, u mnie nie chciało się wpisać z klawiatury, proponuję skopiować stąd i wkleić Ctrl+V do okienka w VCDS.
Test, obie temperatury zmienią się na (plus)50.0 C.
Save. Read dla pewności.
Wychodzimy ze sterownika i z VCDS.

Na każdym postoju w prawym górnym rogu Maxi-Dota wyświetla nam się przekreślone (A), start/stop nie działa. Przycisk podświetlony na zielono.
Nie trzeba naciskać przycisku.
Sprawdzone na roczniku 2014.
Awatar użytkownika
PLaSTI
Posty: 609
Rejestracja: 17 sie 2014, o 08:57
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Aktualnie: DSG 6 SCR
Imię: Paweł
Lokalizacja: P o z n a ń /Wroc/Leg/JGóra/Lubin
Kontakt:

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: PLaSTI »

jjumbo pisze:- zmiana częstotliwości spryskiwania reflektorów przez spryskiwacze
- STG 09 , 10-adaptacja , numer kanału 26 , tu wpisujemy żądana wartość w przedziale od 4 do 15 (w oryginale jest 4 ) , zapisujemy
Ja tylko dodam , że jak sie wczoraj okazalo podczas wprowadzania zmian
W nowych SIIFL ustawiono To juz na 9, wiec znosnie
SIII Kombi -2017 - 2.0TDI 190KM DSG 6 SCR Style + Fresh + Canton Sound System + Amundsen - Silver Business
Awatar użytkownika
iwan-energia
Posty: 46
Rejestracja: 21 lip 2014, o 23:31
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Katowice

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: iwan-energia »

PLaSTI pisze:
jjumbo pisze:- zmiana częstotliwości spryskiwania reflektorów przez spryskiwacze
- STG 09 , 10-adaptacja , numer kanału 26 , tu wpisujemy żądana wartość w przedziale od 4 do 15 (w oryginale jest 4 ) , zapisujemy
Ja tylko dodam , że jak sie wczoraj okazalo podczas wprowadzania zmian
W nowych SIIFL ustawiono To juz na 9, wiec znosnie
A zmienić można na choćby i 50 8-)
Awatar użytkownika
PLaSTI
Posty: 609
Rejestracja: 17 sie 2014, o 08:57
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Aktualnie: DSG 6 SCR
Imię: Paweł
Lokalizacja: P o z n a ń /Wroc/Leg/JGóra/Lubin
Kontakt:

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: PLaSTI »

czy jest gdzies lista , nie watek, LISTA
wszystkich mozliwych do wprowadzenia zmian z opisem

qrde
zapisalem sobie zmiane ustawien ABS i za cholere nie moglem sobie przypomniec o co chodzilo
teraz juz tez nie moge znalezc gdzie o tym czytalem

moze ktos przypomniec?
SIII Kombi -2017 - 2.0TDI 190KM DSG 6 SCR Style + Fresh + Canton Sound System + Amundsen - Silver Business
Awatar użytkownika
PLaSTI
Posty: 609
Rejestracja: 17 sie 2014, o 08:57
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Aktualnie: DSG 6 SCR
Imię: Paweł
Lokalizacja: P o z n a ń /Wroc/Leg/JGóra/Lubin
Kontakt:

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: PLaSTI »

Nikt nie pamieta o co chodzilo z tym ABSem? jakie zmiany chyba czulosci sa mozliwe?
i co to daje ????
SIII Kombi -2017 - 2.0TDI 190KM DSG 6 SCR Style + Fresh + Canton Sound System + Amundsen - Silver Business
Awatar użytkownika
sjak
Posty: 2521
Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
Imię: Sławek
Lokalizacja: Ryki lubelskie
Kontakt:

Re: VCDS możliwe zmiany

Post autor: sjak »

Nie wiem o jaki wpis Ci chodzi, ale trochę przybliżę temat. To, że ABS zapobiega blokowaniu kół w czasie hamowania jest skrótem myślowym. W rzeczywistości czujniki wykrywają różnicę w obrotach poszczególnych kół i jeśli komputer stwierdzi, że różnica osiągnęła określoną wartość to zmniejsza w tym kole ciśnienie płynu. Odczuwa się to jako charakterystyczne kopanie. W praktyce często dochodzi do krótkotrwałego blokowania kół. Zmiana czułości ABS to nic innego jak dopuszczenie do większej różnicy pomiędzy poszczególnymi kołami, nim komputer postanowi się wtrącić, a więc również częstsze dopuszczanie do krótkotrwałych poślizgów


Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka
ODPOWIEDZ