Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 20 pa藕 2019, o 17:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 1782 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 19 cze 2019, o 01:05 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Sebix
Do艂膮czy艂(a): 28 kwi 2019, o 20:12
Posty: 45
Lokalizacja: O艣wi臋cim
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 170KM 350Nm
A ja dzisiaj bawi艂em si臋 z z klapa baga偶nika
Teraz mo偶na ja otworzy膰 i zamkn膮膰 z przycisku ko艂o skrzyni bieg贸w i z pilota
Nadmieni臋 ze do tej pory mo偶na by艂o tylko ja otworzy膰 przez te przyciski :)
Ma艂a rzecz a cieszy :)
Mam jednak problem
Chcia艂em w艂膮czy膰 miganie 艣wiate艂 stopu i kierunk贸w przy awaryjnym hamowaniu i zaznaczy艂em co trzeba w VCDS鈥檌e ale nie dzia艂a :/
Co mo偶e by膰 na rzeczy ?auto z 2010 roku


Wys艂ane z iPhone za pomoc膮 Tapatalk

_________________
25% pij膮cych ludzi nie miewa kaca XD


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
PostNapisane: 19 cze 2019, o 14:04 
Offline
Moderator
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Pawe艂
Do艂膮czy艂(a): 12 lis 2012, o 15:54
Posty: 4976
Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 277 KM / 347 Nm
To nie zawsze dzia艂a, nie przejmuj si臋.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=H7wkolbYXnM


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2019, o 21:15 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Sebix
Do艂膮czy艂(a): 28 kwi 2019, o 20:12
Posty: 45
Lokalizacja: O艣wi臋cim
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 170KM 350Nm
wiec skoro nie dziala to lepiej to przywrocic do takiego poziomu jak bylo wczesniej czy zostawic ?nie wplynie to jakos niegatywnie nie wiem na sterownik czy cos ?

_________________
25% pij膮cych ludzi nie miewa kaca XD


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2019, o 21:25 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Sebix
Do艂膮czy艂(a): 28 kwi 2019, o 20:12
Posty: 45
Lokalizacja: O艣wi臋cim
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 170KM 350Nm
Czyli do tej pory co namieszalem w VCDS:
-zmienilem interwal spryskow Bixenonow
-zmienilem liczbe cykniec miekkiego kierunkowskazu z 3 na 4 :D
-zamiast komend glosowych jest wyciszenie w lewej rolce na kierownicy
-otwieramy i zamykamy klape bagaznika na 3 sposoby : na klapie,pilotem i klawiszem kolo lewarka od skrzyni biegow
-Easy entry (fotel odjezdza ) mega mi sie podoba ten bajer :D
coming i leaving home prze halogeny zamiast xenonow

Nie udalo mi sie wlaczyc pokazywania ustalonej predkosci na tempomacie nie wiem dlaczego nie dziala
moze ktos podpowie bede wdzieczny
nie udalo sie wlaczyc sygnalizacji awaryjnego hamowania

_________________
25% pij膮cych ludzi nie miewa kaca XD


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2019, o 07:37 
Offline
Moderator
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Pawe艂
Do艂膮czy艂(a): 12 lis 2012, o 15:54
Posty: 4976
Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 277 KM / 347 Nm
Bo te dwie funkcje zale偶膮 od wersji softu w innych modu艂ach - zegarkach, sterowniku silnika, BCM... u mnie na przyk艂ad zacz臋艂o pokazywa膰 tempomat po aktualizacji softu w liczniku.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=H7wkolbYXnM


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2019, o 07:47 
Offline

Imi臋: Jarek
Do艂膮czy艂(a): 15 maja 2019, o 19:48
Posty: 4
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Witam. Jest kto艣 mo偶e w okolicach Inowroc艂aw, Bydgoszcz lub Toru艅 kto m贸g艂by ogarn膮膰 VCDS-em par臋 podstawowych rzeczy?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2019, o 11:45 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Bartek
Do艂膮czy艂(a): 16 cze 2019, o 07:44
Posty: 24
Samoch贸d: Superb III combi 4x4
Silnik: Inny
Aktualnie: 272
Witam

Czy jest kto艣 z 艁odzi z obd11 bo mam pare rzeczy do ogarni臋cia?
Dzi臋kuje


Wys艂ane z iPhone za pomoc膮 Tapatalk


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2019, o 13:10 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Sebix
Do艂膮czy艂(a): 28 kwi 2019, o 20:12
Posty: 45
Lokalizacja: O艣wi臋cim
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 170KM 350Nm
pab567 napisa艂(a):
Bo te dwie funkcje zale偶膮 od wersji softu w innych modu艂ach - zegarkach, sterowniku silnika, BCM... u mnie na przyk艂ad zacz臋艂o pokazywa膰 tempomat po aktualizacji softu w liczniku.


mmmmhmm kumam czyli moze to byc wszystko

_________________
25% pij膮cych ludzi nie miewa kaca XD


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2019, o 19:19 
Offline
Moderator
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 cze 2012, o 09:20
Posty: 12410
Lokalizacja: 艁贸d藕 - Wie艣 ELW
Samoch贸d: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Aktualnie: 313 KM / 419 Nm
baarttbaartt napisa艂(a):
Witam

Czy jest kto艣 z 艁odzi z obd11 bo mam pare rzeczy do ogarni臋cia?
Dzi臋kuje


Wys艂ane z iPhone za pomoc膮 Tapatalk


Jam jest.

_________________
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuj臋 si臋 wykonywania 偶adnych modyfikacji w cudzych samochodach. Prosz臋 mnie o to nie pyta膰.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2019, o 18:11 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: 艁UKASZ
Do艂膮czy艂(a): 26 mar 2016, o 14:44
Posty: 50
Lokalizacja: Ruda 艢l膮ska
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Kto z aglomeracji 艣l膮skiej przeskanuje VCDS em SII ??


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2019, o 22:44 
Offline

Imi臋: Lukasz
Do艂膮czy艂(a): 15 kwi 2018, o 18:06
Posty: 14
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 194KM/403Nm
Witam. Je艣li pytanie si臋 powtarza to przepraszam. Wczoraj zakupi艂em ledowe 偶ar贸wki do o艣wietlenia tablicy rejestracyjnej, mia艂y nie pokazywa膰 b艂臋du ale niestety b艂膮d i komunikat jest. Wyje偶d偶am rano na wakacje i przez 2 tys km nie mam ochoty ogl膮da膰 kontrolki od 偶ar贸wek. czy jest mo偶liwo艣膰 wy艂膮czenia diagnozy tych 偶ar贸wek w vcds? je艣li nie to musz臋 szybko szuka膰 zwyk艂ych 偶ar贸wek.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sie 2019, o 07:30 
Offline

Imi臋: Maro
Do艂膮czy艂(a): 18 sty 2019, o 14:13
Posty: 272
Lokalizacja: My艣lenice / wioska obok
Samoch贸d: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Znajdziesz w w膮tku o mo偶liwych modyfikacjach vcdse jak u mnie zadzia艂a艂o.. ale nie wszystkim to dzia艂a. Mo偶e kwestia 偶ar贸wek.




Wys艂ane z mojego Redmi 5 przy u偶yciu Tapatalka

_________________
Nigdy nie k艂贸膰 si臋 z idiot膮...sprowadzi Ci臋 do swojego poziomu.. i pokona do艣wiadczeniem -> REZONable?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2019, o 13:31 
Offline

Imi臋: Daniel
Do艂膮czy艂(a): 15 lut 2019, o 00:27
Posty: 8
Lokalizacja: Holandia
Samoch贸d: Superb II combi 4x4
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Witam, czy znajdzie si臋 kto艣 na forum kto wie, jak wykona膰 krok po kroku adaptacj臋 (nastawy podstawowe) elektrycznej klapy baga偶nika VCDS'em?

Wys艂ane z mojego EML-L29 przy u偶yciu Tapatalka


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2019, o 14:07 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 30 gru 2017, o 11:56
Posty: 662
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 204KM
dla w艂asnej wiedzy, przy艂膮czam si臋 do pro艣by kolegi. Ch臋tnie pozna艂bym procedur臋. Ja znam tylko manualne ustawienie wysoko艣ci podnoszenia (czyli ustawi膰 r臋ka klap臋 na 偶膮danej wysoko艣ci i przytrzyma膰 przycisk zamykania klapy przez ok. 4-5s)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sie 2019, o 14:21 
Offline
Moderator
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 cze 2012, o 09:20
Posty: 12410
Lokalizacja: 艁贸d藕 - Wie艣 ELW
Samoch贸d: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Aktualnie: 313 KM / 419 Nm
O ile pami臋tam, to nie wykonuje si臋 tego vcdsem tylko klapa otwiera si臋 i zamyka bardzo powoli i to wystarczy aby z艂apa膰 po艂o偶enia kra艅cowe.

Je偶eli vcds krzyczy 偶e brak nastaw podstawowych to po prostu uszkodzone s膮 jakie艣 kabelki, 藕le pod艂膮czone styczniki zaczepu albo nie zakodowane w bordnetzu.

_________________
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuj臋 si臋 wykonywania 偶adnych modyfikacji w cudzych samochodach. Prosz臋 mnie o to nie pyta膰.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 1782 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 115, 116, 117, 118, 119  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL