wymiana korpusu S2

pabloo123
Posty: 60
Rejestracja: 6 gru 2017, o 12:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Imię: Paweł

wymiana korpusu S2

Post autor: pabloo123 »

Pomocy mecze sie z rozebraniem kluczyka od S2 -oznaczenie kluczyka to 3t0837202 ni jest to taki dzielony na pół... pod emblematem tez nie ma śrubki do rozkręcenia . dodam ze osłona bat i bateria wyciągnięta... reszta nie do ruszenia

dodam ze chcę zmienic obudowe i to jest chyba taki kluczyk https://allegro.pl/pilot-kluczyk-obudow ... 0#thumb/10
Awatar użytkownika
marioti
Doradca
Posty: 1807
Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 198KM

Re: wymiana korpusu S2

Post autor: marioti »

patrząc na tą obudowę z linka, wydaje się, że wszystko jest na wcisk.
A może ktoś już kiedyś rozbierał twój kluczyk i po tej operacji posklejał go?
pabloo123
Posty: 60
Rejestracja: 6 gru 2017, o 12:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Imię: Paweł

Re: wymiana korpusu S2

Post autor: pabloo123 »

marioti pisze:patrząc na tą obudowę z linka, wydaje się, że wszystko jest na wcisk.
A może ktoś już kiedyś rozbierał twój kluczyk i po tej operacji posklejał go?
niby tak ale kto wie jak zmontowali orginał..... moze jest klejony ? tak czy inaczej twardy koleś obejrzałem wszystkie filmy na YT z wymiana korpusu kluczyka i z moim modelem jest kilka ale żaden nie pokazuje jak go otworzyć...
Awatar użytkownika
marioti
Doradca
Posty: 1807
Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 198KM

Re: wymiana korpusu S2

Post autor: marioti »

Już nie musisz szukać. Zobacz TUTAJ
pabloo123
Posty: 60
Rejestracja: 6 gru 2017, o 12:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Imię: Paweł

Re: wymiana korpusu S2

Post autor: pabloo123 »

marioti pisze:Już nie musisz szukać. Zobacz TUTAJ
wow wielkie dzięki .... swoja drogą trochę drastycznie to wygląda.... ale spróbuje dzięki pozdrawiam
Awatar użytkownika
marioti
Doradca
Posty: 1807
Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 198KM

Re: wymiana korpusu S2

Post autor: marioti »

nie wiem czy czytałeś komentarze pod filmikiem?
Ta metoda może powodować uszkodzenie rezystora na płytce i będą dodatkowe probblemy. Jeżeli cały układ chcesz odzyskać i przełożyć do nowej obudowy, po prostu wymyśl jak wyciągnąć ten pin. Lepiej zniszczyć starą obudowę niż płytkę w środku.
ktoś tam pisał, żeby nawiercić otwór od strony znaczka, w kierunku tego pinu, a potem poprzez podważanie wypchnąć ten pin na zewnątrz.
spacewalker
Posty: 231
Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 184KM 420Nm
Imię: Marcin
Lokalizacja: LDZ

Re: wymiana korpusu S2

Post autor: spacewalker »

nic się nie nawierca, pomału wciskasz bolec , i otwierasz i nic się nie uszkadza, ale starannie trzeba zrobić
....
Awatar użytkownika
marioti
Doradca
Posty: 1807
Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 198KM

Re: wymiana korpusu S2

Post autor: marioti »

pewnie masz rację, ja tego nie otwierałem.
W komentarzach kilka osób pisało o uszkodzeniu elementu na płytce. Było też kilka komentarzy o alternatywnych metodach, ale każda niszcząca dla obudowy pilota :)
spacewalker
Posty: 231
Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 184KM 420Nm
Imię: Marcin
Lokalizacja: LDZ

Re: wymiana korpusu S2

Post autor: spacewalker »

bo nie czujesz oporu jak wpychasz ten kołek a on tam łamie obudowę i ona zrywa elementy
dlatego wpychasz kawałek , sprawdzasz czy idzie otworzyć, i tak co 1mm ...az w końcu otworzysz a kołek nie na robi syfu w środku
....
ODPOWIEDZ