Strona 156 z 169

Re: Chiptuning

: 6 maja 2019, o 10:29
autor: cajar
Największy potencjał 2.0 TSI

Re: Chiptuning

: 8 maja 2019, o 17:40
autor: kmink
W Tiguanie/Kodyaku masz 2.0TSI 190KM - silnik nowej generacji, ze zmiennym stopniem sprężania, skomplikowana budowa i potencjalnie duża awaryjność, powrót do przepływomierza i taki tam...nawet BOXy z tym za bardzo nie działają jeśli chciałbyś podnieść moc.

Re: Chiptuning

: 24 lip 2019, o 10:22
autor: Foxik
Czy "nowy" silnik 2.0TSI 272KM, oprócz super filtra cząstek, nie został przypadkiem pozbawiony listwy wtrysku pośredniego ?

Re: Chiptuning

: 20 sie 2019, o 01:56
autor: kuba259
Cześć

niedawno robiłem chipa w tune-up, silnik CFFB, wyniki:
140,8 KM @4209 rpm -> 178,3KM @3937rpm
331,6Nm @2146 rpm -> 398,4 Nm @2004 rpm

Wrażenia z jazdy - inny samochód :D Spalanie niższe przy spokojnej jeździe, ale przed chipem też jakoś specjalnie dużo nie palil (5-6l/100 na trasie), teraz nawet 4,4-4,8 przy 100-120 km/h przy spokojnej jeżdzie.

czyli teraz ew. zmiana turbo na wersję od silnika 170KM?

Re: Chiptuning

: 20 sie 2019, o 11:07
autor: leszekmw
spory przyrost.
zmiana turbiny nie taka prosta jak pamiętam..sam kiedyś chciałem..może nie tyle ze skomplikowana ale koszt był dość spory bo wtedy chyba i wtryski by sie przydało..nie pamiętam dokładnie..

Re: Chiptuning

: 20 sie 2019, o 13:40
autor: into
Z tego co sprawdzalem wtryski sa te same co w 170. Sam rozwazam taka opcje ale dopoki turbo zdrowe nie chce sie pchac w niepotrzebne koszty. Seria Ci dobrze wyszla, ale mam pytanie czy tuner nic nie wspomnial, ze przy takim wzroscie nm uklad napedowy da rade?

Re: Chiptuning

: 20 sie 2019, o 13:48
autor: leszekmw
aa..bo Wy macie już CR..

Re: Chiptuning

: 21 sie 2019, o 14:37
autor: kuba259
taa, to juz CR, into - mowil ze bez problemu, wazne aby interwal olejowy zmniejszyc do 10-15kkm. Jednostka zdrowa, układ prawie jak nowy, auto ma 170kkm przebiegu i garażowane od nowości :)

Z turbo podobnie - póki działa to działa, nie ma co przesadzać z kosztami.

Re: Chiptuning

: 26 wrz 2019, o 08:38
autor: KLICHO
co do turbo od 170KM w CFFB sprawa ogólnie jest prosta . Turbo o numerach 03L253010F + tłumik szmerów 03L131111. Warto też dać uszczelki nowe przy spływie oleju oring 2x WHT001965 uszczelka przykracana do bloku 03L145757G. No i nowe uszczelki do śruby olejowej N90715601. JA zmieściłem się w okolicach 750 zł z cześciami i turbinką. Ja jeszcze dodatkowo ją rozebrałem + zrobiłem mały porting kanałów . Mówią że nic nie dało na wykresie było nieco to widoczne. Dało tylko tyle że spaliny w większej ilości zostały wydmuchiwane i mniej przytykało turbinkę. Ale aby zamontować ją to niestety sanki w dół trzeba od razu można DPF dobrze sobie umyć :). Impreza czasowo jak dobrze idzie to jakieś 4-5 godz roboty. No i soft oczywiści bo na ori sofcie od 140 mając tą turbinkę mamy nieco zamulacza z niższych obrotów. Ale po sofcie wstaje dużo lepiej niż seria.

Re: Chiptuning

: 26 wrz 2019, o 15:05
autor: azymut38
Też odczyniony mam podobny manewr w moim CFFB. Zastanawiam się tylko jakie ewentualnie przyrosty mogłaby dać operacja pt. "ekologia off", czyli wyłączenie z obiegu DPF-a i EGR-a. Pytanie tak naprawdę do znawców, ja z plotek słyszałem, że +20 KM, przy turbo-hybrydzie +50 KM minimum. Pozostają pytania o ryzyko takiego zabiegu przy ew. zmianach legislacyjnych dot. kontroli DPF-ów itp.

Re: Chiptuning

: 26 wrz 2019, o 15:07
autor: KLICHO
EGR off nie zauważysz zbytnio tylko silnik bedzie wciągał czysiutkie powietrze wzbogacone w tlen. Usunięcie DPF pomoże Ci na jakieś 20Nm przy sofcie bo DPF już blokuje to turbo przy 210 KM i jakieś 420 Nm +/- u mnie było czuć jak przytykało.

Re: Chiptuning

: 29 wrz 2019, o 12:06
autor: Adi5010
Witam!
U mnie tak to wyglada w CFGB

189,3BHP / 139,2 kW 382,8 Nm
208,2BHP / 153,1 kW 464,0 Nm

COMP sport Bielsko-Biala

Re: Chiptuning

: 29 wrz 2019, o 19:17
autor: into
Ciekawe jakie wyniki by pokazaly inne hamownie. Wierzyc im lub nie ale wynik dobry.

Manual czy dsg?

Re: Chiptuning

: 30 wrz 2019, o 09:16
autor: MaxOP
Adi5010 pisze:Witam!
U mnie tak to wyglada w CFGB

189,3BHP / 139,2 kW 382,8 Nm
208,2BHP / 153,1 kW 464,0 Nm

COMP sport Bielsko-Biala
seria Ci pięknie wyszła rozumiem, że bez ekologii?
Mi z ekologią pokazało 199KM/415Nm

Re: Chiptuning

: 30 wrz 2019, o 09:29
autor: KLICHO
Mi z ekologia tylko z EGR off wyszło ponad 219KM i 437Nm z w miare płaskim Nm