Strona 155 z 169
Re: Chiptuning
: 28 mar 2019, o 07:10
autor: rezon
i robienie 330 ze 110 to też wyzwanie
Re: Chiptuning
: 28 mar 2019, o 07:34
autor: CLO27
a no wiem niektórzy twierdzą że się nie da...u mnie odpukać nic nawet nie zapowiada aby coś się miało wysrać
Re: Chiptuning
: 28 mar 2019, o 09:53
autor: tomek evo
:Z tego co pamiętam to w 1.9 powyżej 300 KM (a najlepiej od 250/270 KM+) to już konieczne było wzmocnienie mechaniczne silnika aby trochę pojeździł. Aligator to miał chyba wyjściowo 90 KM
Re: Chiptuning
: 28 mar 2019, o 09:55
autor: tomek evo
tomek evo pisze::Z tego co pamiętam to w 1.9 powyżej 300 KM (a najlepiej od 250/270 KM+) to już konieczne było wzmocnienie mechaniczne silnika aby trochę pojeździł. Aligator to miał chyba wyjściowo 90 KM
I pisze o ASZ/ARL/AWX bo tam mechanika była inna niż w słabszych wersjach czy VP czy PD.
Re: Chiptuning
: 28 mar 2019, o 18:51
autor: rezon
tomek evo pisze::Z tego co pamiętam to w 1.9 powyżej 300 KM (a najlepiej od 250/270 KM+) to już konieczne było wzmocnienie mechaniczne silnika aby trochę pojeździł. Aligator to miał chyba wyjściowo 90 KM
a całkiem możliwe, że miał 90KM na początku
. 2.0BSY mi pięknie zrobił - tylko lekkie dłubnięcie, coby przyjemniej się jeździło +25KM i o ile pamiętam +60Nm. Tylko sprzęgło i dwumasę musiałem zmieniać po niecałych 20kkm, bo w Mitsu nie miały deka zapasu i padły. Zamienne LUK'i chodziły bez problemów przez kolejne 70kkm. w 4x4 to jednak sprzęgło dostaje w d... niutkami
Re: Chiptuning
: 28 mar 2019, o 21:36
autor: _tm_
To były czasy
. Ja miałem ASV (110KM) zrobione na 207KM (oczywiście sporo zmian mechanicznych, bo samym softem to się robiło 140KM). Wtedy wydawało mi się, że to było szybkie auto
.
Re: Chiptuning
: 28 mar 2019, o 23:01
autor: CLO27
Bo wtedy było
Re: Chiptuning
: 29 mar 2019, o 06:24
autor: into
Stare 1.9 tdi na vp to byl bardzo dobry i trwaly silnik. Tylko ta kultura pracy nie do wytrzymania.
Re: Chiptuning
: 29 mar 2019, o 17:15
autor: jedrek1980
_tm_ pisze:To były czasy
. Ja miałem ASV (110KM) zrobione na 207KM (oczywiście sporo zmian mechanicznych, bo samym softem to się robiło 140KM). Wtedy wydawało mi się, że to było szybkie auto
.
Ja w leonie ASV 110 miałem 187 koniów i szczeże lepiej się zbierało niż obecne 210 he he tylko nie ta waga
Re: Chiptuning
: 29 mar 2019, o 20:03
autor: marioti
mam i użytkuję ten sam silnik w roboczym Toledo
te 187km lepiej się zbierało bo stosunek mocy do masy miałeś większy jak teraz: 0,148 kM/kg, a teraz 0,135kM/kg
miałem Turka z fabryczną mocą 313KM, moc do masy: 0,116, a teraz w kurze jest 0,129. Niby więcej, ale turek miał 750Nm... jak to się zbierało
normalnie wciskało w fotel. W kurze nie ma takiej frajdy
Re: Chiptuning
: 29 mar 2019, o 21:55
autor: BartSup
Re: Chiptuning
: 31 mar 2019, o 18:55
autor: devil86fc
według mnie każdy samochód jest inny
tutaj wgrywasz gotowa mapę
lepiej wystroić indywidualnie
Re: Chiptuning
: 3 kwie 2019, o 06:05
autor: braddzan
U mnie coś takiego wyszło po programie
Efekt, faktycznie auto lepiej zaczęło się zbierać
Re: Chiptuning
: 3 kwie 2019, o 07:57
autor: rezon
devil86fc pisze:
według mnie każdy samochód jest inny
tutaj wgrywasz gotowa mapę
lepiej wystroić indywidualnie
Na pewno lepiej wystroić indywidualnie, ale gotowce stosują nawet producenci. Volvo sprzedaje Polestara +30KM i +0Nm, przy okazji zmienia soft skrzyni. Zmiana też jest wyraźnie odczuwalna, a gwarancja zostaje.
Re: Chiptuning
: 7 kwie 2019, o 11:44
autor: azymut38
Mam takie pytanie: czy silniki benzynowe montowane w Superbach, to są dokładnie te same silniki montowane w VW Tiguan?
Jeśli tak, to które wg Was mają największy potencjał tuningowy, są najbardziej solidne i najmniej chleją oleju?
Dziękuję.