Strona 154 z 169

Re: Chiptuning

: 25 mar 2019, o 17:54
autor: azymut38
Zrobiłem mały rekonesans odnośnie możliwości dalszego upgrade'u. Oto co dostałem w wiadomości od dość znanego warsztatu:

"Odpowiadając Panu: jak na turbo od 170 KM jest bezpiecznie na 200 KM, jak ma być więcej niż 200 KM trzeba robić hybrydę na 240 KM lub inne turbo;
hybryda na bazie ori 1800 zł, inne turbo od 2200 zł na 250 KM +, a co do konieczności usunięcia DPF-u, to zależy w jakim jest on stanie, bo czasami 200 KM nie ogarnia, a jak ma być 240 KM + Dpf off
musi być".

Generalnie na profilu przedmiotowej firmy jest trochę modyfikacji na bazie TDI CR 2.0 i nawet do 300 KM spokojnie. Także macie rację, że potencjał jest.

Re: Chiptuning

: 25 mar 2019, o 18:01
autor: CLO27
jakiej firmy bo cos mi z tymi 300 koniami nie gra?....

Re: Chiptuning

: 25 mar 2019, o 18:48
autor: azymut38
CLO27 pisze:jakiej firmy bo cos mi z tymi 300 koniami nie gra?....
Profi Turbo

Re: Chiptuning

: 25 mar 2019, o 18:51
autor: CLO27
I robią 2.0tdi na 300koni jak nikt się inny tego nie chce podejmować? Daj linka do ich stronki jak masz ciekawe...

Re: Chiptuning

: 25 mar 2019, o 19:07
autor: azymut38
CLO27 pisze:I robią 2.0tdi na 300koni jak nikt się inny tego nie chce podejmować? Daj linka do ich stronki jak masz ciekawe...
A skąd pogląd, że nikt nie chce? To chyba kwestia wyobraźni, zresztą z tego co czytam większość dodatkowej mocy czerpana jest z wydajniejszej turbosprężarki. Oczywiście niektórzy inwestują w wydajniejszy dolot i mocniejszą pompę oraz wtryskiwacze.
Oczywiście zapewne szybciej padnie dwumasa i skraca się interwał wymiany oleju. Co do 4x4, to czytałem, że Haldex IV generacji wytrzymuje 2000 Nm (https://autokult.pl/14849,uklad-napedu- ... -haldex-iv), co do DSG nie mam pojęcia.
A oto link:

https://www.facebook.com/ProfiTurboWroclaw/

i przykładowa modyfikacja wersji 170 KM naszej skodziny:

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D509718

Nie ukrywam, że rozważam skorzystanie z ich usług.
BTW - znam człowieka, który jeździ wersją 2.0 benzyna, aktualnie 450 KM, oczywiście na hybrydzie, gość upiera się, że ma najmocniejszego Superba po prawej stronie Wisły, ale kto wie jak jest naprawdę... Fakt faktem zbiera się nieziemsko.

Re: Chiptuning

: 25 mar 2019, o 20:24
autor: CLO27
Eeehhh chlopie znasz się na tym? Pytam o 300 koni a ty mi pokazujesz 230..

Re: Chiptuning

: 25 mar 2019, o 21:11
autor: azymut38
CLO27 pisze:Eeehhh chlopie znasz się na tym? Pytam o 300 koni a ty mi pokazujesz 230..
Może sobie przejrzyj posty...ja mam Ci konkretny wskazywać spośród setek? Przejrzenie całego dossier to trochę trwa, a ja cenię swój czas nie mniej niż Ty.
Piszą, że mają takie modyfikacje, więc chyba to oferują.

Re: Chiptuning

: 26 mar 2019, o 00:01
autor: CLO27
Rzeczywiście no ten sam silnik....jeżeli znajdziesz jeżdżące 300konne 2.0tdi w silniku skody superb2 bo chyba o tym piszesz, nie kufa z hondy 2000r lub audi 2003 to bardzo chetnie zobacze, a jak piszesz to na forum superba, że robią na 300koni to myślę że odnosisz to do skody superb a nie żuka...jak nie wiesz nie pisz bzdur i tyle...powoływanie się na np silnik 1.9 lub zupelnie inny silnik z 2000roku w audi to naprawde kompromitacja...proponuje się douczyć...piramida robił na 260koni 2.0tdi w octavi potem przesadzili...
Problem nie jest to że nie da się dojebać do tego silnika wielgachnego turbo tylko że silnik tego nie eytrzyma...co innego benzyny te nowe cjx z ktorych robia i 500koni, ale nijak się ma to do tematu wzmocnienia diesla....tu kilku ma superby 350 do 450koni z 2.0 te nowe i jeden 350 kony z lat 2008-2013 i to z 1.8 - ale to wszystko są BENZYNY! Więc bardzo proszę nie wymyślaj...

Re: Chiptuning

: 26 mar 2019, o 11:48
autor: tomek evo
Co jest największym problemem w 2.0 TDI aby moc była 250 km+?
Pewnie wszystko się da zrobić tylko kwestia kasy bo jak trzeba będzie silnik mechanicznie wzmacniać np. kutymi elementami to już taka zabawa będzie trochę jak sztuka dla sztuki. I pytanie czy moc na być na co dzień czy "od święta".

Re: Chiptuning

: 26 mar 2019, o 12:00
autor: CLO27
głowica

Re: Chiptuning

: 26 mar 2019, o 21:51
autor: piramida
tomek evo pisze:Co jest największym problemem w 2.0 TDI aby moc była 250 km+?
Pewnie wszystko się da zrobić tylko kwestia kasy bo jak trzeba będzie silnik mechanicznie wzmacniać np. kutymi elementami to już taka zabawa będzie trochę jak sztuka dla sztuki. I pytanie czy moc na być na co dzień czy "od święta".
Wtryski wystarczają do około 260PS, mowa o pompo wtryskach i pieżo wtryskach, w PD mozna wsadzić wydajniejsze wtryski ale to nie do jazdy na co dzień, głowica za słaba, generalnie szkoda kasy na mody leciwego tdi, lepiej kupić turbo benzynę ;-)

Re: Chiptuning

: 26 mar 2019, o 21:53
autor: piramida
Sam miałem swego czasu BKD 294PS na wtryskach bosio plus metanol i było 317PS, po 7kkm szlag trafił głowicę i tłok, wróciliśmy do 260PS na seryjnych wtryskach i dalej to latało bezawaryjnie do momentu szkody całkowitej

Re: Chiptuning

: 26 mar 2019, o 22:02
autor: CLO27
+1

Re: Chiptuning

: 27 mar 2019, o 17:29
autor: rezon
Jak podkręcałem 2.0TDI BSY u Aligatora w Katowicach to mówił, że zrobił swoją O1 1.9 na 330KM. Silnik wytrzymał miesiąc.

Re: Chiptuning

: 27 mar 2019, o 23:46
autor: CLO27
Akurat 1.9 to kilka jeździ na 300+ ...to jednak nie benzyna...